| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Teaching for an Inclusive, Technologically Competent and Sustainable Society : Book of Abstracts
2024, druge monografije in druga zaključena dela

Opis: This conference proceeding, titled "Rethinking Childhood III – Teaching for an Inclusive, Technologically Competent, and Towards Sustainability Oriented Society," encapsulates 39 research contributions that collectively aim to advance educational practices. The studies presented address a variety of themes including inclusive education, the integration of technology in teaching, and promoting sustainability through educational initiatives. The research spans diverse methodologies and educational levels, from preschool to higher education, highlighting innovative approaches to curriculum development, digital literacy, and competency-based learning. Key findings demonstrate the importance of fostering an inclusive environment, utilizing digital tools effectively, and encouraging sustainable practices within educational settings. This compilation of contributions provides valuable insights for educators, policymakers, and researchers dedicated to evolving educational frameworks to meet the demands of a modern, interconnected, and sustainable society.
Ključne besede: digitalna pismenost, pedagoške inovacije, okoljsko izobraževanje, enakost v izobraževanju, izobraževalna politika, učne tehnologije, profesionalni razvoj strokovnih delavcev, oblikovanje kurikula, vključenost otrok in mladine
Objavljeno v DKUM: 18.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (5,94 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
MEŠČANSKA ŠOLA NA SLOVENSKEM V ČASU KRALJEVINE SHS/JUGOSLAVIJE S POUDARKOM NA MEŠČANSKI ŠOLI PTUJ
Mojca Šemnički, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga govori o meščanski šoli na Slovenskem. V prvem delu naloge je tako predstavljen razvoj meščanske šole od časa avstro-ogrske monarhije do konca druge svetovne vojne, ko so meščansko šolo pri nas ukinili. Drugi del naloge se osredotoča na prikaz razvoja Meščanske šole Ptuj. Cilji diplomske naloge so tako ovrednotiti pomen meščanske šole v takratnih šolskih sistemih, predstaviti razmišljanja nekaterih pomembnih takratnih pedagogov o pomenu meščanske šole za takratno izobraževanje ter orisati in ovrednotiti pomen Meščanske šole Ptuj za izobraževanje mladine na Ptuju in v okolici. Večji del naloge temelji na primarnih virih iz zgodovinskih arhivov, ki bralcu omogočajo poglobljeno predstavo razvoja meščanske šole ter šolstva na Slovenskem v času avstro-ogrske monarhije in obdobja med obema svetovnima vojnama.
Ključne besede: Ključne besede: meščanska šola, Meščanska šola Ptuj, avstro-ogrska monarhija, obdobje med svetovnima vojnama, šolski sistemi, izobraževanje mladine, razvoj šolstva na Slovenskem.
Objavljeno v DKUM: 04.06.2013; Ogledov: 4115; Prenosov: 403
.pdf Celotno besedilo (9,63 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici