1. Motivacija učiteljev za izobraževanje in usposabljanje v Biotehniškem centru NakloTamara Teršek, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je poudarjeno, da je izobraževanje temeljnega pomena za razvijanje kompetenc in prilagajanje spreminjajočim se potrebam učencev in družbe. Za udeležitev učiteljev na izobraževanjih ima veliko vlogo motivacija. Z diplomskim delom smo želeli pridobiti informacije, kako so učitelji zadovoljni z dodatnim usposabljanjem, kolikšna je njihova motivacija za pridobivanje dodatnega znanja in kakšno je njihovo zaupanje v sistem nadgrajevanja. Odločili smo se uporabiti opisno in kvantitativno metodo ter korelacijsko analizo. Pri raziskovalnem delu smo uporabili anketni vprašalnik, ki je bil razdeljen med učitelje v Biotehniškem centru Naklo. Za analizo podatkov le-tega smo si pomagali s programoma Microsoft Excel in SPSS. Raziskava je pokazala, da se učitelji želijo udeleževati različnih izobraževanj in usposabljanj. K dodatnemu izobraževanju jih motivira želja po dodatnem znanju. Največja ovira pa je pomanjkanje časa. Ključne besede: Motivacija, izobraževanje, usposabljanje, učitelj, opisna statistika Objavljeno v DKUM: 03.07.2024; Ogledov: 189; Prenosov: 31 Celotno besedilo (1,80 MB) |
2. |
3. |
4. Reforme izpopolnjevanja in usposabljanja v policijiReimond Jeršin, Andrej Anžič, 2006, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Ključne besede: policija, policisti, izobraževanje, usposabljanje, vseživljenjsko učenje, izpopolnjevanje, programi Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 205; Prenosov: 6 Celotno besedilo (369,22 KB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |