| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sledilnik okužb Sars-Cov-2 v vzgoji in izobraževanju : diplomsko delo
Peter Ambrožič, 2022, diplomsko delo

Opis: V sklopu diplomske naloge smo izdelali lasten sledilnik okužb s covidom-19, ki se osredotoča na prikaz okužb in sumov na okužbe znotraj izobraževalnih zavodov. Podatke, namenjene izdelavi diplomskega dela, smo pridobili na spletnem portalu OPSI in jih dopolnili s pomočjo pristopa web scraping. Implementiran sledilnik je izdelan z orodji Microsoft in zajema proces ETL, definiranje storitev REST in izdelavo debelega odjemalca kot namizne aplikacije WPF. Interaktivna predstavitev rezultatov v obliki tabel in grafov omogoča personalizacijo prikaza ter boljšo uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: covid-19, epidemija, izobraževalni zavodi, sledilnik, aplikacija
Objavljeno v DKUM: 12.04.2022; Ogledov: 528; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,97 MB)

2.
Poizvedovanje za imenom
Florjan Lipuš, 2014

Opis: Osnovno iskanje Lipuševega junaka v romanu je iskanje načina, če ta sploh obstaja, kako poimenovati grozodejstva, bedo in izoliranost, ki se je med vojno zgodila Koroškim Slovencem. Tako junak denimo hodi po pokopališčih in išče nagrobnik, na katerem bi prebral materino ime, da bi lahko končno poimenoval kraj, kjer je pokopana, išče ime očetove partizanske čete, zaradi katere so odpeljali mamo v taborišče in jo zažgali in nenazadnje, junak išče tudi ime cirkusa okrog krajevnih tabel na Koroškem danes, kjer je tuj jezik napisan nad slovenskim, ter skuša to poimenovati zgornji in spodnji jezik.
Ključne besede: zamejski Slovenci, narodnostno vprašanje, družinski odnosi, vzgojno-izobraževalni zavodi, elektronske knjige
Objavljeno v DKUM: 30.12.2015; Ogledov: 601; Prenosov: 43
URL Povezava na celotno besedilo

3.
JAVNI IN ZASEBNI ZAVODI NA PODROČJU VISOKOŠOLSKEGA IZOBRAŽEVANJA IN ANALIZA NJIHOVEGA FINANCIRANJA
Tamara Majdič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu sem predstavila izobraževanje v Sloveniji in financiranje le-tega. Osredotočila sem se predvsem na visokošolsko izobraževanje. Podrobneje sem opisala, kako poteka vpis, kako poteka izobraževanje ter prednosti takšnega izobraževanja. Nato sem ločila šolstvo na zasebno in javno ter opisala njuno financiranje. V Sloveniji se javne šole financirajo iz državnih sredstev, zasebne šole pa pretežno iz šolnin in drugih prispevkov, vendar pa nek delež vseeno pridobijo tudi iz državnega denarja. Pomembno je omeniti strah, ki vlada med državljani glede financiranja zasebnih šol iz državnih sredstev, saj se bojijo, da bi potem zasebne šole postale enakovredne javnim, le-te pa bi posledično izgubile na pomenu. Nekatere med njimi so kot primer izvajanja programov v okviru zasebnega sektorja tudi podrobneje opisane (predstavitev, programi, šolnine, prispevki).
Ključne besede: Zavodi v visokem šolstvu, višje strokovne šole, koncesije, javno šolstvo, zasebno šolstvo, tuji izobraževalni sistemi.
Objavljeno v DKUM: 25.11.2011; Ogledov: 2859; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (786,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici