| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
UČITELJEVA REFLEKSIJA POUKA
Daniela Bedernjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava učiteljevo refleksijo pouka in njeno razvitost oziroma razširjenost v praksi. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna teoretična pojmovanja, opredeljen je tudi pojem refleksija ter so opisani njena vloga, pomen, vrste in pristopi, ki se pojavljajo v izobraževalnem procesu. Predstavljene so tudi ugotovitve empiričnega raziskovanja refleksije pouka v neposredni vzgojno-izobraževalni praksi, ki osvetljujejo pogostost, način, korist in vsebino te dejavnosti učiteljev, razlike glede na delovno dobo učiteljev in razlike glede zaposlitev učiteljev v osnovni ali srednji šoli.
Ključne besede: refleksija, refleksivni učitelj, refleksija v akciji, refleksija o akciji, učiteljev dnevnik, portfelj, izobraževalni proces, učitelj
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 5569; Prenosov: 943
.pdf Celotno besedilo (802,05 KB)

9.
SPODBUJANJE USTVARJALNEGA UČENJA IN POUČEVANJA
Janja Trop, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem preučila odnos do ustvarjalnosti, razvijanja idej, ustvarjalnega razmišljanja, vzpostavljanja ustvarjalnega okolja in podpore ustvarjalnih posameznikov. Posvetila sem se odnosu med ustvarjalnostjo, inteligentnostjo, izobraževanjem ter učitelji. V naših šolah se vedno bolj uveljavljajo razne metode, oblike, sistemi, ki težijo k temu, da bi bil pouk bolj zanimiv, drugačen, ustvarjalen in odprt za spremembe ter prilagodljiv na današnji čas. Naloga današnjega učitelja je, da poleg izobraževanja spodbuja tudi ustvarjalnost otrok in jim omogoči stik z lastnimi potenciali. Jim pomaga, da izražajo svojo domišljijo in ideje, da kritično razmišljajo, in jim pomaga, da si sami pomagajo s svojo ustvarjalnostjo v nepredvidljivih situacijah v življenju. Kadar otrok izgubi stik z lastno ustvarjalnostjo, se ne more več soočiti z vsakdanjimi težavami, pritiski, izzivi itd. Empirični del temelji na anketiranju učiteljev razrednega pouka. Opredeljuje raziskovalna vprašanja, vezana na ustvarjalnost; na učiteljevo delo, in raziskovalna vprašanja, vezana na ustvarjalnost v izobraževanju.
Ključne besede: ustvarjalnost, ustvarjalno učenje, ustvarjalno mišljenje, ideje, domišljija, inteligenca, učitelj, raziskovanje, aktivnost, igra, izobraževalni proces, znanje
Objavljeno: 09.06.2010; Ogledov: 3398; Prenosov: 766
.pdf Celotno besedilo (518,64 KB)

10.
IZOBRAZBENA STRUKTURA IN ZASEDENOST DELOVNIH MEST V PODJETJU X
Špela Švajger, 2010, diplomsko delo

Opis: Izobraževanje in usposabljanje sta trajna, nepretrgana procesa, kar velja tako za posameznike kot za organizacijo. Posamezne izobraževalne akcije ne zadovoljijo vseh izobraževalnih potreb. To pomeni, da mora organizacija nenehno upoštevati vse skrite rezerve kot so sposobnost, interesi in pripravljenost za izobraževanje vsakega sodelavca, ki bo lahko uspešen le tedaj, ko bo za svoje delo ustrezno izobražen. Namen diplomskega dela je predstaviti trenutno stanje izobraževanja in usposabljanja v podjetju X ter zasedenost delovnih mest z izobrazbeno strukturo. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem delu je povzeta vsebina o teoriji izobraževanja, usposabljanja in razvoja zaposlenih. V drugem delu diplomske naloge smo predstavili podjetje X in njegov razvoj od leta 1990 do danes ter zajeli splošne podatke kot so: število zaposlenih, izobrazbena in starostna struktura itd. V tretjem delu smo analizirali rezultate ankete, ki smo jo izvedli z zaposlenimi v podjetju X. Tu smo postavili tri hipoteze, ki smo jih na podlagi rezultatov ankete potrdili oziroma zavrgli. Ugotavljali smo: ali zaposleni opravljajo dela v skladu z dokončano izobrazbo, ali so seznanjeni s pogoji in organizacijo izobraževanja, na katerih oblikah izobraževanja so se izobraževali, ali so se pripravljeni nadaljnje izobraževati, ali imajo možnost za napredovanje itd. Na podlagi analize podatkov smo za odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti predlagali možne izboljšave.
Ključne besede: • Izobraževanje • Usposabljanje • Izobraževalni proces • Izobrazba
Objavljeno: 17.12.2010; Ogledov: 1949; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici