| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izbrane aktivnosti v muzeju za učence tretjega razreda osnovne šole
Nina Novak, 2020, magistrsko delo

Opis: Muzeji so bogat vir znanja. Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije (SURS, 2020) je v Sloveniji kar 1.446 muzejev in galerij, zato je smiselno, da so ti sredstvo za dosego ciljev nacionalnega učnega načrta pri vseh predmetih. V magistrskem delu smo se osredinili na aktivnosti v muzeju, ki so primerne za uresničitev ciljev pri predmetu spoznavanje okolja za tretji razred osnovne šole. V teoretičnem delu je predstavljen pouk v muzeju. Predstavljeni so modeli učenja in poučevanja ter vrste aktivnosti, ki se lahko uporabijo v muzeju skladno s cilji iz nacionalnega učnega načrta. Raziskali smo, kako so cilje dosegli avtorji priročnikov za učitelje in učbeniških kompletov večjih slovenskih založb. Nato smo predstavili potek priprave muzejskega programa. Sledijo predstavljeni primeri dobre prakse pri nas in po svetu. V zadnjem poglavju teoretičnega dela so predstavljeni Pokrajinski muzej Maribor in tri razstave, ki so pozneje uporabljene v praktičnem delu magistrskega dela. V praktičnem delu smo zapisali aktivnosti, ki jih lahko učitelji izvedejo v Pokrajinskem muzeju Maribor z učenci tretjih razredov. Te so načrtovane tako, da jih lahko učitelj prilagodi glede na specifike in zmožnosti posameznega razreda. Učne aktivnosti smo samo načrtovali.
Ključne besede: muzej, izobraževalna vloga muzeja, 3. razred, aktivnosti, Pokrajinski muzej Maribor
Objavljeno: 09.06.2020; Ogledov: 395; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

2.
Vloga muzeja v izobraževalnem procesu: načrtovanje učnih aktivnosti v muzeju Velenje
Mojca Petkovšek, 2018, magistrsko delo

Opis: Kako pri učencih spodbuditi samostojno in kritično mišljenje, vedoželjnost, opazovanje predmetov in pojavov? Kako učencem predstaviti preteklost, ki je za njih nepredstavljiva? Vse to lahko razvijamo tako, da jih seznanjamo s konkretnimi predmeti in jim omogočimo izkušnjo z njimi, saj le-te pripomorejo, da se jim pridobljeno znanje vtisne v spomin. Te izkušnje lahko učenci najlažje pridobijo v muzejih, v katerih se s konkretnimi predmeti tudi srečujejo. Veliko učencev se prvič odpravi v muzej ravno s šolo. Z magistrskim delom smo raziskovali vlogo muzeja v izobraževanju in načrtovali učne aktivnosti v Muzeju Velenje za učence 1., 3., in 5. razreda osnovne šole. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojme za samo razumevanje dela, kot so opredelitev muzeja, vrste muzeja ter kdo je muzejski delavec in kustos. V nadaljevanju smo predstavili izobraževalno vlogo muzeja, tuje in domače primere dobre prakse vključevanja muzejskega dela v izobraževanje. V zadnjem teoretičnem poglavju smo predstavili še Muzej Velenje na splošno in njegove razstave ter zbirke. V empiričnem delu smo zapisali priporočene učne aktivnosti iz potrjenih priročnikov za učence od 1. do 5. razreda osnovne šole pri predmetu Spoznavanje okolja in pri predmetu Družba, ki so nam bile v pomoč pri načrtovanju učnih aktivnosti v Muzeju Velenje, le-te pa smo zapisali v praktičnem delu v obliki učne priprave s pripravljenimi prilogami. Učne aktivnosti smo zgolj načrtovali.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Muzej, izobraževalna vloga muzeja, muzejska pedagogika, kustos pedagog, Muzej Velenje, učne aktivnosti
Objavljeno: 08.01.2019; Ogledov: 576; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (3,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici