| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba sistema za upravljanje spletnih mest v izobraževalni instituciji
Aljaž Ferencek, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava problem upravljanja vse večjega števila spletnih mest v izobraževalni instituciji ob nespremenjenem podpornem kadru. Posledice so pomanjkanje časa za uvajanje novih tehnologij, slabša varnost spletnih mest, višji stroški za vzdrževanje spletnih mest ter slabša podoba organizacije na spletu. V nalogi so predstavljene tehnološke osnove upravljanja spletnih mest. Z metodo AHP je izbrana najprimernejša programska rešitev za upravljanje. Izdelan je bil načrt prenosa vseh spletnih mest izobraževalne organizacije, ki je bil realiziran z izbranim sistemom za upravljanje cPanel. Testiranje prenešenih spletnih mest je pokazalo, da v novem okolju delujejo hitreje in varneje.
Ključne besede: upravljanje spletnih mest, AHP, CPanel, izobraževalna ustanova
Objavljeno: 14.11.2019; Ogledov: 276; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

2.
NADGRADNJA STREŽNIKOV IN IT STORITEV V IZOBRAŽEVALNI USTANOVI
Klemen Methans, 2014, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga obravnava proces analize in ocene nadgradnje strežniške infrastrukture in storitev na Univerzi v Mariboru Fakulteti za organizacijske vede. Predstavljene so programske rešite za vzpostavitev in obvladovanje virtualnega okolja, predstavljeno je trenutno stanje IT strežniške infrastrukture in IT storitev znotraj ustanove. Povzet je načrt konsolidacije in nadgradnje fizičnih kot virtualnih strežnikov. Načrt je bil izdelan v skladu z metodologijo proizvajalcev programske opreme. Projektne naloge obsegajo: konsolidacijo devetih fizičnih strežnikov; migracijo devetih virtualnih slik; ukinitev štirih fizičnih strežnikov; nakup enega fizičnega strežnika za primarni domenski strežnik; nadgradnjo primarnega in sekundarnega domenskega strežnika; konsolidacijo triintridesetih virtualnih strežnikov; ukinitev enajstih neaktivnih in neuporabljivih virtualnih strežnikov; nadgradnjo štirinajstih virtualnih strežnikov; nadgradnjo na Hyper-v in migracija virtualnih strežnikov; Vzpostavitev gruče (HOST1 in HOST2) kot HA sistema; vzpostavitev varnostnega kopiranja na primarni in sekundarni lokaciji; nadgradnjo strežnikov e-pošte; vpeljavo dokumentnega sistema in optimizacijo tiskalniškega okolja. Projekt zaradi ukinjanja in migracije zastarele strežniške infrastrukture ter optimizacije tiskalniške opreme predvideva prihranke, ki bodo uporabljeni za nakup zmogljivejše strojne in programske opreme.
Ključne besede: nadgradnja, strežniki, IT Storitve, izobraževalna ustanova, virtualizacija
Objavljeno: 24.12.2014; Ogledov: 1111; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

3.
MODEL UVEDBE ZASEBNEGA OBLAKA V IZOBRAŽEVALNO USTANOVO
Peter Košir, 2012, magistrsko delo

Opis: Raziskava obravnava model uvedbe zasebnega oblaka za Fakulteto za matematiko in fiziko Univerze v Ljubljani. Opredeljeni so osnovni pojmi računalništva v oblaku in produktov VMware, ki so uporabljeni za postavitev oblaka. Predstavljeno je tehnično ozadje vzpostavitve zasebnega oblaka ter problemi, ki so prisotni pri postavitvi ter vzdrževanju obstoječega sistema. Med glavnimi problemi sta neskladnost posameznih delov programske opreme in nezmožnost zamenjave ali posodobitve programske opreme med šolskim letom zaradi zasedenosti predavalnic. Za potrebe testiranja je bil vzpostavljen zasebni oblak s produkti VMware na strojni opremi, ki je ustrezala minimalnim zahtevam. Testiranje je obsegalo delo treh skupin uporabnikov navideznih okolij. Skupine uporabnikov so zajemale vzdrževalce sistema, zahtevne uporabnike, ki določajo funkcionalnost delovnih okolij, ter navadne uporabnike, ki za njih pripravljena delovna okolja zgolj uporabljajo. Glavne ugotovitve testiranja so, da s tehničnega vidika zasebni oblak nudi veliko prilagodljivost dela, dosegljivost različnih okolij, prav tako pa tudi poenostavi vzdrževanje in poveča uporabnost informacijskega sistema. Tako zasebni oblak nudi vse, kar manjka obstoječemu sistemu. Stroški uvedbe modela zasebnega oblaka so ocenjeni na 124.000 EUR. Analiza stroškov in koristi pa razkriva, da ima obstoječi sistem na letni ravni za 21 odstotkov višje stroške od zasebnega oblaka. Tako z ekonomskega vidika uvedba zasebnega oblaka na ravni fakultete ni smiselna, saj bi se stroški povrnili šele po petih letih. Gledano le z ekonomskega stališča pa bi bilo bolj smiselno uvesti skupinski oblak na nivoju univerze.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, Zasebni oblak, Izobraževalna ustanova, VMware vSphere, VMware vCloud director.
Objavljeno: 01.08.2012; Ogledov: 1458; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

4.
UVAJANJE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRM NA PRIMERU FAKULTETE DOBA
Denis Škorc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Po gospodarski krizi, ki je prizadela svetovno gospodarstvo v zadnjih dveh letih, so tako ljudje kot podjetja postali pri svojih nakupih vse bolj previdni in premišljeni. To je povzročilo pravi konkurenčni boj za odjemalce in poslovne partnerje. Stranke so glavni vir dohodka podjetij, zato se jim morajo podjetja maksimalno posvetiti in poskrbeti za njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako posledično dosežejo tudi njihovo lojalnost in maksimizirajo njihovo dobičkonosnost. Do izraza so prišla podjetja, ki imajo dobro urejen in razvit management odnosov s strankami ali CRM. Gre za strateško razvijanje odnosov z donosnimi strankami, katerega namen je povečati število strank, doseči visoko raven ponovnih nakupov, obdržati najdonosnejše kupce, povečati vrednost nakupov, odzivati se proaktivno v očeh kupca in ne izdelka … Za uvedbo koncepta CRM ni zadosti le namestitev programske opreme, ampak je znotraj organizacije najprej potrebno spremeniti miselnost, kulturo in način dela. Sledi implementacija programske oprema za informacijsko podporo udejanjanja koncepta CRM. Ena izmed možnih rešitev je uvedba Microsoft Dynamics CRM, ki omogoča podporo prodajnim, trženjskim in servisnim procesom. Kako poteka uvedba tovrstne rešitve in kakšne prednosti prinaša, pa si lahko podrobneje preberete na straneh 30-36.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, management odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics Sure Step, kupci, odjemalci, stranke, poslovni partnerji, informacijska podpora, izobraževalna ustanova Doba, ORG. TEND.
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 2793; Prenosov: 513
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici