| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Evalvacija E-um gradiv
Alenka Lipovec, Irena Kosi-Ulbl, 2008, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: V prispevku predstavljamo empirične dokaze o kvaliteti gradiv, ki so jih podali uporabniki. Dodatno smo empirično raziskovali vpliv avtorstva E-um gradiv na matematično, didaktično in seveda tudi računalniško znanje avtorjev.Pridobljena mnenja uporabnikov, tako dijakov kot učiteljev, so pozitivna. Preizkus matematičnega znanja dijakov kaže visok nivo matematičnega znanja, pridobljenega v virtualnem okolju, kljub temu pa pri dijakih še vedno opažamo močno odvisnost od učitelja kot posredovalca znanja. Učitelji razredne stopnje dojemajo E-um portal kot zbirko "računalniških igric", kar je v duhu raziskav s področja izobraževalne tehnologije na nižjih stopnjah treba interpretirati kot pozitivno. Rezultati kažejo, da zmanjšan nivo (računalniške) pismenosti ne predstavlja večjih težav pri uporabi E-um gradiv na primarni stopnji izobraževanja. Interaktivna omrežna učna gradiva običajno nastajajo v soavtorstvu. Učitelj zapiše scenarij, ki ga v virtualno okolje prelije računalnikar. Trdimo, da bi avtor moral biti en sam, in sicer bi moral učitelj pridobiti dodatna znanja računalništva. Le tako lahko avtor gradivo nenehno nadgrajuje in prilagaja trenutnim potrebam v razredu. Projekt E-um dokazuje, da je tak princip izvedljiv .
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, e-izobraževanje, matematika, pouk matematike, interaktivnost, e-gradiva, interaktivna e-gradiva, izobraževalna tehnologija, evalvacija
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1926; Prenosov: 37
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
Izbira in uporaba učnih medijev pri pouku glasbe
Bojan Kovačič, Janja Črčinovič Rozman, 2008, pregledni znanstveni članek

Opis: Prispevek nas seznanja z izbiro in uporabo učnih medijev pri izvedbi glasbenega pouka. Posebno pozornost namenja predstavitvi izsledkov raziskav na področjih uporabe učnih medijev pri pouku. Namen izvedene empirične raziskave je bil proučiti uporabo učnih medijev pri izvedbi nastopa študentov pri glasbeni vzgoji ter vpliv različnih dejavnikov na izbiro učnih medijev. Sodelovalo je 105 študentov, ki so v študijskem letu 2007/08 obiskovali 4. letnik študijske smeri Razredni pouk na Pedagoški fakulteti v Mariboru. Rezultati so pokazali, da študenti pri pouku glasbe večinoma uporabljajo tradicionalne učne medije. Pri vodenju pouka najpogosteje uporabljajo CD-predvajalnik, klaviature, ritmične in melodične Orffove inštrumente ter učbenik in delovni zvezek. Študenti v nobenem primeru niso uporabili sodobne tehnologije z računalniškimi glasbenimi programi in MIDI-okoljem. Večina študentov je pri pouku glasbe uporabilo vsaj dva avditivna medija. Študenti so učne medije najpogosteje uporabili v osrednjem delu učne enote. Ugotovili smo, da na izbiro učnega medija pri pouku glasbe najbolj vplivajo naslednji dejavniki: (1) učna vsebina, (2) učni cilji in (3) razred poučevanja oz. starost učencev.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, glasbena vzgoja, izobraževalna tehnologija, učni mediji, osnovne šole
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 563; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (106,50 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
VPLIV NOVE GENERACIJE DIGITALNIH UČNIH OKOLIJ NA UČNI PROCES
Tanita Jošt, 2016, diplomsko delo

Opis: S pojavom in razvojem interneta in IKT, so se pojavile možnosti za razvoj in napredek na nešteto področjih. Tehnologija je velike spremembe prinesla tudi za pedagoge in študente, učne metode in cilje ter začela spreminjati namen univerz. V diplomski nalogi bomo predstavili izobraževalno tehnologijo, koncept e-učenja, virtualna učna okolja in lestvice za merjenje uporabniške izkušnje. Največjo pozornost bomo namenili LMS učnim platformam. Raziskali bomo, kakšne so trenutne izkušnje visokošolskih institucij in študentov z LMS-i ter iskali pomanjkljivosti med trenutnimi LMS-i in spremembami, ki so potrebne za preboj nove generacije digitalnih učnih okolij.
Ključne besede: izobraževalna tehnologija, e-učenje, virtualna učna okolja, sistem za upravljanje učenja, digitalno učno okolje nove generacije
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 488; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

6.
Mobilna aplikacija za učenje osnov programiranja
Matic Verčko, 2017, diplomsko delo

Opis: Med izdelavo diplomskega dela smo se podrobneje seznanili z izobraževalno tehnologijo in izdelavo aplikacij na operacijskem sistemu Android. Namen dela je bila izdelava mobilne aplikacije za učenje osnov programiranja. Pri izdelavi aplikacije smo se omejili na mobilno aplikacijo za učenje programskega jezika Java na operacijskem sistemu Android. Najprej smo predstavili izobraževalno tehnologijo, nato pa nadaljevali z opisom najboljših aplikacij za učenje programiranja in s predstavitvijo njihovih skupnih značilnosti. Nato smo pri načrtovanju izdelali diagram primera uporabe in diagram zaslonskih slik. Na koncu smo predstavili še razvoj aplikacije, kjer smo opisali uporabljena orodja, njene funkcionalnosti in navedli možne prihodnje izboljšave.
Ključne besede: Android, Android mobilna aplikacija, učenje osnov programiranja, izobraževalna tehnologija
Objavljeno: 09.10.2018; Ogledov: 603; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (3,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici