| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 104
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in primerjava uporabniške izkušnje z airbnb in booking platformama za kratkoročno oddajo nepremičnin z vidika gostitelja
Barbara Jerković Golob, 2024, magistrsko delo

Opis: V sodobni dobi digitalizacije se turizem, zlasti pa kratkoročna oddaja nepremičnin hitro razvija, kar za gostitelje po svetu prinaša nove izzive in priložnosti. Ta magistrska naloga se osredotoča na analizo in primerjavo uporabniške izkušnje na dveh priljubljenih platformah za kratkoročno oddajo nepremičnin, AirBnb in Booking.com, z vidika gostiteljev, ki se soočajo s številnimi dejavniki, ki vplivajo na uspešnost njihovega poslovanja. V uvodnem delu naloge je izpostavljen pomen turizma za gospodarsko rast, saj ta sektor v Sloveniji predstavlja ključno komponento, ki prispeva k višjemu bruto domačemu proizvodu (BDP) in zaposlenosti. Z rastjo ponudbe kratkoročnih najemov se odpirajo nove možnosti in spremembe v obnašanju potrošnikov, ki vplivajo na marketinške strategije ter postopke komunikacije z gosti. Teoretični del magistrske naloge se osredotoča na analizo marketinga storitev, značilnosti in razvoj storitvenega sektorja, s posebnim poudarkom na vprašanjih, povezanih z konceptom marketinga storitev ter na to kako ta koncept s svojimi specifičnimi značilnostmi vpliva na strategije trženja in kakovost storitev. Skozi teoretični okvir raziskava ugotavlja, kako lahko ponudniki in odjemalci izboljšajo svoje storitve in uporabniško izkušnjo ter s tem povečajo zadovoljstvo uporabnikov in dosežejo višjo stopnjo zvestobe. Magistrska naloga tako ponuja celovit vpogled v teorijo marketinga storitev, ki lahko služi kot osnova za analizo in primerjavo praktičnih izkušenj gostiteljev na izbranih platformah, teoretični okvir pa postavlja temelje za empirični del naloge. Naloga natančno opisuje različne aspekte delovanja obeh platfrom, od postopka registracije nepremičnine do interakcije z gosti, pristojbin in cenovne politike, kar je ključnega pomena za razumevanje, kako lahko gostitelji optimizirajo svojo izkušnjo na teh platformah. S pomočjo empirične raziskave smo analizirali uporabniško izkušnjo, pri čemer smo se osredotočili na zbrane podatke o prednostih in slabostih obeh platform, s katerimi se lahko uporabniki srečajo pri svojem poslovanju. Obdobje analize se specifično osredotoča na leto 2023, ko se ugotavlja, da AirBnb in Booking.com ponujata različne funkcionalnosti in značilnosti, ki lahko močno vplivajo na učinkovitost oddajanja nepremičnin. Pomembne spremenljivke, ki jih raziskava preučuje vključujejo pogostost rezervacij, komunikacijo med gostom in gostiteljem, pričakovanja ter ocene uporabnikov, kot tudi ekonomske rezultate, ki jih gostitelji uspejo doseči na obeh platformah. V osrednjem delu raziskave so zbrani podatki analizirani in interpretirani z namenom globjega razumevanja dinamike delovanja obeh platform. Rezultati raziskave kažejo, da AirBnb gostiteljem, ki so v neposrednem stiku z gosti omogoča bolj osebno in pristno izkušnjo, medtem ko Booking.com ponuja večjo preglednost in več možnosti pri upravljanju rezervacij in partnerstvih. V analizi zaslužkov pa se naloga osredotoča na konkretne primere dveh enot, Apartments Jerković 2+2 in Place for 2, kjer so zbrani podatki o rezervacijah, zaslužkih in spreminjajočih se trendih na obeh platformah. Te informacije so izjemno dragocene pri razumevanju, kako optimizirati cene in povečati stopnjo zasedenosti v enoti. Na osnovi raziskovalnih izsledkov predlagamo priporočila za potencialne in obstoječe uporabnike obeh platform, z namenom, da bi le ti izboljšali svoje odločitve in strategije upravljanja nepremičnin. Ugotovitve nudijo pomemben vpogled v delovanje platform, kar lahko pripormore k boljšim poslovnim strategijam in učinkovitosti pri oddajanju nepremičnin. Sklep naloge podaja celovito sliko o vplivu teh platform na uporabniško izkušnjo in uspešnost gostiteljev v sodobnem turističnem sektorju, kar nakazuje na nujnost nadaljnih raziskav, prilagoditev strategij v skladu z nenehnimi spremembami v turizmu ter na vse hitrejše in frekventnejše spremembe potrev in pričakovanj sodobnih potrošnikov, ki preoblikujejo trg kratkoročnih najemov.
Ključne besede: marketing storitev, uporabniška izkušnja, airBnb, booking, kratkoročno oddajanje.
Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (7,09 MB)

2.
Vpliv prodajnega procesa poslovne programske opreme na uporabniško izkušnjo končnega poslovnega uporabnika
Nino Kaučič, 2024, magistrsko delo

Opis: V raziskavi smo se osredotočili na preučevanje vpliva osebnega svetovanja, jasnosti komunikacije in strokovnosti prodajnega osebja na uporabniško izkušnjo poslovnih uporabnikov programske opreme. Naš glavni namen je bil ugotoviti, kako ti dejavniki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in njihove odločitve za nakup ter nadaljnjo uporabo programske opreme. Raziskavo smo izvedli s kvalitativno metodologijo, pri čemer smo analizirali transkripte poglobljenih intervjujev s poslovnimi uporabniki iz različnih industrijskih sektorjev. Cilj intervjujev je bil pridobiti vpogled v njihove resnične izkušnje, potrebe, pričakovanja in dojemanja, ki oblikujejo njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo s poslovno programsko opremo. Ugotovili smo, da je osebno svetovanje s strani prodajnih predstavnikov ključno za pozitivno uporabniško izkušnjo. Uporabniki so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva z jasnostjo in transparentnostjo komunikacije ter strokovnostjo prodajnega osebja. Njihovo znanje in sposobnost prilagoditve informacij specifičnim potrebam uporabnikov sta bistveno prispevala k odločitvi za nakup in kasnejši uporabi programske opreme. Rezultati naše raziskave bodo imeli pomemben vpliv na strategije podjetij, ki razvijajo in tržijo poslovno programsko opremo. Poudarjajo potrebo po vlaganju v usposabljanje prodajnega osebja, da bi izboljšali njihovo tehnično znanje in komunikacijske veščine. Prav tako priporočamo vzpostavitev sistemov za zbiranje in upoštevanje povratnih informacij uporabnikov, kar lahko vodi k večjemu zadovoljstvu strank in izboljšanju produktov ter storitev. Z implementacijo teh ukrepov lahko podjetja izboljšajo svojo konkurenčnost na trgu, povečajo zvestobo strank in dosežejo boljše poslovne rezultate. Naša raziskava tako ponuja dragocene uvide za podjetja, ki želijo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo in s tem dolgoročno uspešnost na trgu.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, osebno svetovanje, jasnost komunikacije, strokovnost prodajnega osebja, poslovna programska oprema, zadovoljstvo strank, kvalitativna raziskava, poglobljeni intervjuji, prodajni proces, povratne informacije uporabnikov
Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

3.
Testiranje uporabniške izkušnje spletne aplikacije
Maja Čadež, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi predstavljamo testiranje uporabniške izkušnje spletne aplikacije za nagrajevanje sodelavcev. Na osnovi pregleda relevantne literature o uporabniški izkušnji predstavljamo vrste testiranja uporabniške izkušnje in glavne korake testiranja. Glede na želje naročnika in vrsto aplikacije smo v obravnavanem primeru izbrali metode testiranja in pripravili načrt testiranja uporabniške izkušnje. Testiranje smo izvedli v dveh delih, pri čemer je prvi del vključeval moderirane intervjuje uporabnikov, v drugem delu pa so uporabniki samostojno, po vnaprej pripravljenih pisnih navodilih, testirali delovanje spletne aplikacije. Na podlagi povratnih informacij smo strnili ugotovitve in podali predloge za izboljšavo posameznih strani, pisno in tudi v grafični obliki. Priporočamo prenovo uporabniškega vmesnika z implementacijo predlaganih sprememb, ki bodo uporabnikom omogočile boljšo uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, testiranje, spletna aplikacije
Objavljeno v DKUM: 15.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

4.
Razvoj dostopne spletne rešitve za uporabnike z ovirami : diplomsko delo
Beti Trstenjak, 2024, diplomsko delo

Opis: Svetovna zdravstvena organizacija ocenjuje, da je na svetu približno 1,3 milijarde ljudi z ovirami. Ker velik del naših življenj poteka na spletu, je pomembno zagotoviti dostopnost spletnih storitev, saj s tem oviranim uporabnikom omogočimo normalno integracijo v družbo. Namen diplomskega dela je bil raziskati področje digitalne dostopnosti v povezavi z uporabniško izkušnjo. Teoretični del diplomskega dela zajema opis regulacije spletne dostopnosti, potreb invalidnih uporabnikov in postopek oblikovanja dostopnih spletnih rešitev. Empirični del diplomskega dela se osredotoča na izdelavo prototipa aplikacije v okolju Figma z upoštevanjem smernic za dostopnost WCAG 2.2 in testiranjem prototipa s testnim vzorcem uporabnikov z različnimi ovirami.
Ključne besede: dostopnost, uporabniška izkušnja, spletno oblikovanje, testiranje uporabnosti
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

5.
Preživetje v sencah: Primerjava igralnih algoritmov v zvrsti preživetvenih grozljivk : diplomsko delo
Sara Dugi, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali vpliv iskalnih algoritmov na igralno izkušnjo v preživetvenih grozljivkah. Analizirali smo algoritme A* iskanje, dvosmerno iskanje, iskanje v širino, pohlepni algoritem in Dijkstrov algoritem. Raziskava je pokazala, da izbira algoritma močno vpliva na dinamiko igre in občutek napetosti. A* in pohlepni algoritem povečujeta hitrost in dinamičnost, medtem ko iskanje v širino in Dijkstrov algoritem zagotavljata stabilnost. Dvosmerni algoritem pa uravnoteži hitrost in natančnost sledenja. Prilagoditev algoritmov glede ne cilje igre lahko bistveno izboljša igralčevo izkušnjo.
Ključne besede: Preživetvene grozljivke, iskalni algoritmi, umetna inteligenca, igralna izkušnja, dinamika igre
Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (12,33 MB)

6.
Mobilna aplikacija za montažo oken: analiza uporabe
Til Murkovič, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava uporabo mobilne aplikacije "AJM Montaža" v procesu montaže oken, vrat in senčil. Osrednji problem, ki ga naslavlja naloga, je potreba po izboljšanju učinkovitosti in organizacije montažnih procesov, kar je mogoče doseči z digitalizacijo in uporabo mobilnih tehnologij. Predmet obdelave je analiza uporabe mobilne aplikacije, ocena njene učinkovitosti pri podpori montažnih del ter preučevanje uporabniške izkušnje poslovnih uporabnikov. Raziskava je pokazala, da aplikacija pomembno prispeva k večji učinkovitosti, boljši organizaciji dela in zmanjšanju napak, kar potrjuje hipoteze o njeni koristnosti. Kljub temu so bili identificirani nekateri izzivi, kot je odvisnost od internetne povezave, kar nakazuje na možnosti za nadaljnje izboljšave. Na koncu so podani predlogi za optimizacijo aplikacije in priporočila za nadaljnje raziskave na tem področju.
Ključne besede: Mobilna aplikacija, montaža oken, analiza uporabe, poslovni uporabniki, uporabniška izkušnja, digitalizacija.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

7.
Razvoj programske rešitve za napredni prikaz in obdelavo tabelaričnih podatkov : diplomsko delo
Tjaša Repič, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na opis in analizo funkcionalnosti vtičnika Spreadsheet implementiranega v programskem jeziku C++ v okviru programske opreme DewesoftX, ki je eno izmed bolj razširjenih orodij v meritveni industriji. V delu podrobno predstavimo implementacije ključnih funkcij vtičnika, vključno z upravljanjem in prilagajanjem tabel, kot so razveljavljanje in ponovno uveljavljanje dejanj ter napredne možnosti za oblikovanje. Poudarek je na izboljšanju uporabniške izkušnje in integraciji s platformo. Diplomsko delo je zaključeno z analizo časa izvajanja in pomnilniške zahtevnosti različnih funkcionalnosti, preizkušenih na različnih velikostih selekcij, ki omogoča natančno oceno obremenitev, ki jih te funkcije predstavljajo za sistem.
Ključne besede: preglednica, tabelarični podatki, uporabniška izkušnja, vizualizacija podatkov
Objavljeno v DKUM: 07.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

8.
Načrtovanje uporabniške izkušnje ter uporabniškega vmesnika na področju nepremičnin : diplomsko delo
Hana Pačnik, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na proces načrtovanja uporabniške izkušnje in vmesnika ter preučevali spletne strani za nepremičnine, tako domače kot tuje. Na podlagi tega smo zasnovali prototip mobilne aplikacije za nepremičninski trg. Glavna prednost osnove mobilne aplikacije je ta, da omogoča ogled stanovanja preko video klica ter vso komunikacijo neposredno v aplikaciji. Osredotočili smo se na ključne dele aplikacije, saj je proces načrtovanja kompleksen. Naši rezultati bodo služili kot smernice za izdelavo in nadgrajevanje spletnih strani za nepremičnine.
Ključne besede: Uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, mobilna aplikacija, nepremičnine, oblikovanje
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

9.
Primerjava dveh celovitih informacijskih rešitev Microsoft Business Central in Odoo
Sara Lipavic, 2024, diplomsko delo

Opis: V tej nalogi bomo opisali celovite informacijske rešitve (rešitve ERP), ki so prisotne v podjetjih že desetletja in se zaradi eksponentnega vzpona tehnologije in umetne inteligence konstantno razvijajo. Osredotočili se bomo na dva globalna ponudnika rešitev ERP za mala in srednja podjetja, to sta Business Central podjetja Microsoft in pa manj znana rešitev Odoo. Rešitvi vplivata na optimizacijo poslovnih procesov in zaradi pomembnosti uporabniške izkušnje bomo povezali le-to z rešitvami. Opisali bomo osnovni proces prodaje in kako se izpelje v vsaki od rešitev. Opisali bomo, zakaj je uporabniška izkušnja boljša pri rešitvi Odoo in s čim Business Central izboljša funkcionalnost procesa prodaje.
Ključne besede: Rešitve ERP, Microsoft Business Central, Odoo, Uporabniška izkušnja.
Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

10.
Primerjalna analiza med WordPressom in Wixom
Anja Kozar, 2024, diplomsko delo

Opis: Izbira med WordPressom in Wixom, dvema priljubljenima platformama za izdelavo spletnih strani, je pogost izziv za ustvarjalce spletnih strani. Obe platformi sta zelo razširjeni, vendar ponujata različne funkcije, ki ustrezajo različnim potrebam uporabnikov. Pri odločitvi je treba upoštevati več dejavnikov, kot so tehnične spretnosti uporabnika, posebne zahteve projekta in finančne omejitve. V tej diplomski nalogi bomo primerjali dve priljubljeni spletni platformi, WordPress in Wix, tako skozi teoretični kot tudi praktični vidik. V teoretičnem delu smo podrobno preučili obe platformi. WordPress je znan po svoji funkcionalnosti in prilagodljivosti, saj omogoča široko izbiro vtičnikov in tem za prilagajanje spletnih strani. Vendar pa zaradi svoje kompleksnosti lahko predstavlja izziv za začetnike. Wix pa je znan po svojem enostavnem in prijaznem vmesniku, ki omogoča hitro in enostavno ustvarjanje spletnih strani. Enostavnost in vizualno urejanje sta med najbolj cenjenimi lastnostmi Wixa. V praktičnem delu naloge pa bomo ustvarili dve spletni strani, eno z WordPressom in drugo z Wixom. S tem bomo bolje razumeli, kako se vsaka platforma obnaša v praksi in katere so njene prednosti ter slabosti. Na podlagi vseh zbranih informacij in izdelave spletnih strani smo ugotovili, da ni enostavnega odgovora na vprašanje, katera platforma je boljša. Izbira med Wixom in WordPressom je odvisna od določenih potreb in znanja uporabnika. Wix je odlična izbira za začetnike in manjše projekte, kjer je preprostost uporabe zelo pomembna. WordPress pa je primernejši za večje projekte in uporabnike, ki potrebujejo več možnosti prilagoditve in napredne funkcije. Obe platformi imata svoje prednosti in slabosti, zato je končna odločitev odvisna od natančne analize potreb projekta in sposobnosti uporabnika.
Ključne besede: sistem za upravljanje vsebin, CMS, WordPress, Wix, optimizacija spletnih strani, SEO, uporabniška izkušnja, UX, spletna stran
Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici