| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
NADZOR PROCESOV IZDELAVE IZDELKOV IZ NERJAVEČEGA JEKLA
Filip Mišo Pavlinjek, 2009, diplomsko delo

Opis: Kot vemo je glavna naloga zagotavljanja sistema kakovosti, zadovoljstvo vseh, ki so vključeni v nek poslovni proces, izpolnjevanje zahtev vezanih na nek tehnološki proces in organizacijo, kakor tudi temeljito obvladovanje stroškov vezanih na ta proizvodni proces. Z drugo besedo, preprečevanje neskladnosti in stroškov vezanih na ta proizvodni proces ter zahtev kupca. To nam omogoča preventiva, ki pa je neobhodno povezana s korektivnimi ukrepi. Želimo si da bi preventiva zadoščala popolnoma in da bi delež korektive bil čim manjši. Tema diplomske naloge, so preventivni in korektivni ukrepi v sistemu zagotavljanja kakovosti ISO 9001-2000! Pri koncipiranju naloge sem najprej obdelal splošni del, povezan s SLOVENSKIM STANDARDOM SISTEMOM ISO 9001, zadnja izdaja v letu 2008! Praktični del naloge bo prikazan v primerih: dober izdelek v sistemu zagotavljanja kakovosti, slab izdelek v zagotavljanju sistema kakovosti. Na primeru bomo pokazali dober in slab izdelek. Primer je vzet iz realnega poslovnega okolja podjetja INOKS d.o.o.
Ključne besede: nadzor kakovosti, izboljšave kakovosti, procesi izdelave, notranja presoja
Objavljeno: 30.04.2009; Ogledov: 1930; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (7,12 MB)

4.
VODENJE PODJETJA IN POSLOVNA ODLIČNOST PODJETJA
Mitja Hertiš, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost poslovnega procesa je danes zelo pomemben element za vsako podjetje, ki želi dolgo časa ostati med uspešnimi v svojem segmentu. S kakovostnim poslovanjem podjetja izpolnjujejo zahteve in potrebe kupcev, lastnikov in okolja. V ta proces morajo biti vključeni vsi zaposleni določenega podjetja. Pri tem ni bistvenih razlik med pridobitnimi in nepridobitnimi dejavnostmi. Pomembno vlogo pri kakovosti poslovanja imata tudi kontrola kakovosti in načrtovanje kakovosti. Če želijo podjetja ostati uspešna je potrebno v poslovanje uvesti različne metode za spremljanje in nenehno izboljševanje kakovosti. Pri tem je lahko v pomoč tudi model poslovne odličnosti.
Ključne besede: Sistem kakovosti poslovanja, poslovna odličnost, izboljšave, zaposleni.
Objavljeno: 03.08.2010; Ogledov: 2037; Prenosov: 377
.pdf Celotno besedilo (510,47 KB)

5.
VPLIV STALNIH IZBOLJŠAV IN ČLOVEŠKEGA KAPITALA NA POSLOVNO ODLIČNOST ORGANIZACIJE
Karmen Kern Pipan, 2010, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji obravnavamo temeljne komponente, ki vodijo k doseganju poslovne odličnosti organizacij. Glavni namen raziskave je, pokazati, kako načrtno, sistematično vlaganje v razvoj človeškega kapitala in spodbujanje stalnih izboljšav vpliva na poslovno odličnost organizacije. V začetnih poglavjih smo podrobneje predstavili temeljne pojme, nadaljevali pa s pregledom literature ter z izsledki predhodnih relevantnih raziskav, ki proučujejo vpliv spodbujanja stalnih izboljšav in vpliv razvoja človeškega kapitala na management kakovosti in poslovne odličnosti v organizacijah. Pri proučevanju povezav med vlaganjem v razvoj človeškega kapitala, v stalne izboljšave in poslovno odličnostjo organizacij, smo se osredotočili predvsem na eno vrsto organizacij v zasebnem sektorju, na velika slovenska podjetja. Podatki za raziskavo so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika in intervjujev, ki so potekali od junija 2007 do septembra 2007. Skupno smo proučili rezultate sto desetih slovenskih velikih organizacij. Proučili smo značilnosti celotnega vzorca podjetij ter znotraj le-tega obravnavali razlike med tremi skupinami po finančnih kazalcih najboljših slovenski podjetij, t. i. »top podjetij«, in kontrolno skupino podjetij, ki je bila naključno izbrana, ter skupino podjetij, ki se je prijavljala na tekmovanje za slovensko nagrado za poslovno odličnost »Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost — PRSPO«. Na podlagi pridobljenih rezultatov celotne raziskave smo z uporabo faktorske analize in analize hierarhičnega združevanja oblikovali model stanja in modelno rešitev vpliva managementa stalnih izboljšav in človeškega kapitala na poslovno odličnost organizacije. Izsledki raziskave kažejo znatno boljše rezultate pri Skupini organizacij 1 (ki vsebuje 59 % PRSPO prijaviteljev, od tega vse finaliste in zmagovalce PRSPO, ki so v raziskavi sodelovali) v primerjavi z drugimi organizacijami. Rezultati naše raziskave so pokazali, da model obstoječega stanja uporabe orodij za stalne izboljšave v slovenskih organizacijah temelji pretežno na vplivih orodij za spremljanje in merjenje kakovosti poslovanja, manjši vpliv pa imajo komponente, povezane z managementom zaposlenih. V doktorski disertaciji smo dokazali, da v organizacijah, kjer načrtno, sistemsko spodbujajo proces stalnih izboljšav in hkrati vlagajo v človeški kapital, dosegajo višjo raven poslovne odličnosti. Zaključki raziskave potrjujejo, da je za doseganje poslovne odličnosti v organizaciji poleg orodij in pristopov za merjenje in spremljanje poslovanja, bistven človek, njegovo edinstveno znanje, ustvarjalnost in potencial, ki s pravim načinom vodenja lahko naredi razliko, ustvari dodano vrednost in tako pripomore k dvigu konkurenčnosti.
Ključne besede: proces stalnih izboljšav, kakovost, management celovite kakovosti, poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, nagrada za kakovost in poslovno odličnost, priznanje RS za poslovno odličnost, organizacija, management, vodenje, uspešnost, učinkovitost, intelektualni kapital, človeški kapital, inoviranje, ustvarjalnost, predlogi za izboljšave, motivacija, organizacijska kultura
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 3804; Prenosov: 956
.pdf Celotno besedilo (8,39 MB)

6.
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Darko Zupanc, 2010, doktorska disertacija

Opis: Organizacije naj bi imele postavljene jasne cilje kakovosti, upravljanje sistema in odločanje na različnih nivojih naj bi temeljilo na analizah in relevantnih podatkih. Tradicionalni vzgojno-izobraževalni sistemi in šolske prakse pogosto ne sledijo tem zahtevam. Načrtovanje v šolstvu ne more temeljiti zgolj na naštevanju učnih vsebin in metod, ampak mora biti usmerjeno učno-ciljno. Kurikul že v konceptu pomeni nekaj drugega kot učni načrt, presega zgolj načrtovanje poučevanja in učenja. Osnovne zahteve kurikularnega pristopa so racionalnost, eksaktnost in preverljivost učnih ciljev. Kurikul se obravnava na treh ravneh: načrtovani, izvedbeni in še posebej doseženi kurikul, kjer se preverja v učnem procesu dosežene merljive učne cilje. V šolskem sistemu je potrebno opredeliti standarde znanja. Opisovanje vsebinskih standardov znanja (ang. content standards) ni dovolj. Z nacionalnimi preizkusi znanja in/ali državnimi izpiti je potrebno umeriti standarde dosežkov (ang. performance standards). V šolskih sistemih z državnimi izpiti, kot je v Sloveniji matura, ali drugimi oblikami nacionalnih preverjanj znanja se dosežke poleg certificiranja lahko uporabi za povratno informacijo učiteljem, šolam in drugim strokovnjakom. Tako pridobljeni rezultati sumativnega (zbirnega) preverjanja znanja se lahko uporabijo za načrtovanje učiteljevega dela v prihodnje in za poučevanje naslednjih generacij učencev; to se opredeli kot drugi nivo formativnega preverjanja znanja. Namen formativnega preverjanja je, da se ugotovi katere prilagoditve, dopolnitve in usmeritve pri poučevanju in učenju so potrebne, ko se znanje še oblikuje (formira). Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja kot orodje upravljanja v šolstvu lahko na dolgi rok sistematično vodi k izboljšavam pri poučevanju, večji učinkovitosti in managementu kakovosti. Disertacija v empiričnem delu opisuje razvoj, zgradbo in zmožnosti Orodja za analize izkazanega znanja ob zaključku srednje šole, slovenskega sistema povratnih informacij za šole (ang. School Performance Feedback System). Z razvojnim in raziskovalnim delom, je bila kot nadgradnja razvito Orodje za upravljanje v šolstvu, kot prispevek k razvoju managementa kakovosti v šolskih sistemih z zunanjim preverjanjem znanja. Disertacija vsebuje rezultate in izsledke več raziskav: · Prikaz zgolj enega kazalca lahko ustvarja zmotno predstavo o uspešnosti šole pri pripravi in usposabljanju dijakov za maturo. · Pri izbiri maturitetnih predmetov pride do pomembnih razlik med predmeti; naravoslovne predmete izbirajo dijaki z višjim doseženim splošnim znanjem, družboslovne predmete pa dijaki z nižjim doseženim splošnim znanjem. · Šola oz. oddelki na šoli po dosežkih v znanju med predmeti niso homogeni; niso enako uspešni pri vseh šolskih predmetih. Šola oz. oddelek na šoli je pri enem od predmetov lahko nadpovprečno uspešen, pri drugem pa podpovprečno. · V nekaj zaporednih letih na šoli lahko pride do pomembnih sprememb v splošnem uspehu zaradi variabilnosti v dosežkih pri posameznih predmetih. · Poleg variabilnosti dosežkov v splošnem uspehu in/ali pri posameznem predmetu med šolami je enako pomembna tudi variabilnost dosežkov splošnega uspeha in/ali variabilnost dosežkov pri posameznem predmetu med oddelki znotraj šole. · Pri izključno eksterno ocenjenih delih izpitov se fantje pri ocenjevanju doseženega znanja in spretnosti približajo dekletom in jih lahko celo presežejo. · Dodeljene učiteljeve točke za interne dele izpitov so pri nekaterih predmetih v povprečju bližajo maksimalni vrednosti in se iz leta v leto povečujejo. Ta pojav se lahko opredeli kot inflacija ocen. Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu se lahko uporablja pri ekspertnem vodenju nacionalnih šolskih politik (državni nivo), na nivoju šolskega managementa (ravnateljev) in v svetih šol v okviru managementa kakovosti (šolski nivo), na nivoju strokovnih aktivov in predmetnih učiteljev kot vodij
Ključne besede: standardi znanja v izobraževanju, kurikul, sumativno preverjanje znanja, dosežki učenca, kakovost v izobraževanju, orodje za upravljanje, orodja managementa kakovosti, učinkovitost v izobraževanju, samoevalvacija, izboljšave v šolstvu, stalno izboljševanje, analiza variabilnosti, s podatki podprto odločanje, podatki o doseženem znanju, sistem povratnih informacij v šolstvu
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 3353; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

7.
UPORABA METODE ŠEST SIGMA PRI VODENJU KAKOVOSTI IZDELAVE HLADILNIKA HKS 3666
Zoran Lukežić, 2011, diplomsko delo

Opis: Rdeča nit diplomskega dela je kakovost in pomen le te v današnjem času konkurenčnega boja. Zajeto je reševanje problemov kakovosti s pristopom šest sigma ker vsaka reklamacija na trgu predstavlja velik strošek pa tudi izgubljanje tržnih priložnosti. V diplomskem delu je predstavljeno iskanje možnih izboljšav zaradi nabiranja ledu na kanalih hladilnika HKS 3666. Po metodi šest sigma smo izvedli delavnico po metodologiji DMAIC z namenom da zagotovimo izdelke ustrezne kakovosti kupcem in s tem zadovoljimo njihove potrebe. Ugotovili smo da je za nabiranje ledu v odtočnem kanalu kriva premajhna moč grelca. S testiranji smo ugotovili optimalno izbiro grelca glde uporabnosti in cene. Težavo nabiranja ledu na stiropornem vložku EPS smo rešili z izdelavo novega stiropornega vložka, ki ima bolj gladko površino, kontrolo debeline vložka, dodatnim fiksiranjem vložka z posebnimi plastičnimi distančniki.
Ključne besede: kakovost, šest sigma, hladilnik, izboljšave kakovosti
Objavljeno: 11.02.2011; Ogledov: 2573; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

8.
Nadzor izdelovalnih procesov v maloserijski proizvodnji
Denis Dobranić, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava nadzor kakovosti procesa izdelave izdelka hladilne plošče v podjetju z maloserijsko proizvodnjo. Na primeru izdelka je analizirana trenutna organiziranost podjetja pri nadzorovanju procesov in spremljanju stroškov kakovosti. Na podlagi te analize so podani predlogi sprememb organizacije sistema nadzora procesov v podjetju in spremljanja stroškov slabe kakovosti. Namen predlogov je izboljšanje sistema vodenja kakovosti podjetja ter ureditev spremljanja stroškov kakovosti v podjetju.
Ključne besede: kakovost, stroški kakovosti, nadzor procesa, izboljšave procesov
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 198; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (6,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici