| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova procesa nabave v izbranem podjetju
Tamara Drenik, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, je obravnavana opredelitev poslovnih procesov. Opisali smo vrste poslovnih procesov in njihove sestavne dele. Opisali smo soodvisnost med temeljnim, informacijskim in upravljalnim procesom. Opredelili smo ključne in podporne poslovne procese. Ravno tako smo opredelili nabavo in opisali posamezne faze nabavnega procesa. Opisali smo nabavo in izboljšanje nabavnega poslovanja v storitvenih organizacijah. Proces nabave predstavlja osrednje področje diplomskega projekta. V empiričnem delu najprej podajamo opis izbranega podjetja. Opisali in zarisali smo trenutni proces nabave in podali analizo trenutnega procesa nabave. Podali smo rešitev, ki bi pripomogla pri samem procesu nabave. Predlagana rešitev je, da bi se uporabljal dosledno ERP program za planiranje in nabavo materiala, katerega podjetje že ima. Spremenili bi proces nabave v podjetju, da bi vsak zaposleni bil odgovoren za svoje delo. Zarisali smo predlog nove zasnove in podali oceno učinkov na prenovo, ki vpliva na zaposlene, podjetje in kupce. Za konec smo opredelili pogoje in omejitve za uvedbo predlagane rešitve.
Ključne besede: poslovni procesi, proces nabave, proizvodno storitveno podjetje, izboljšanje procesa nabave.
Objavljeno v DKUM: 25.05.2023; Ogledov: 730; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (849,49 KB)

2.
PRENOVA PROCESA NABAVE V IZBRANEM PODJETJU
Špela Lašič, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, je obravnavana opredelitev poslovnih procesov. Opisali smo vrste poslovnih procesov ter najpomembnejše lastnosti njihove prenove. V okviru procesne obravnave smo podrobneje opredelili proces nabave, ki predstavlja osrednje področje obravnavane naloge. Ravno tako smo opredelili temeljne naloge nabave, potek tipičnega procesa nabave, načrtovanje in vrste nabave. V empiričnem delu najprej podajamo opis izbranega storitvenega podjetja, v katerem smo izboljševali proces nabave. Na podlagi pridobljenih informacij smo zarisali trenutni potek procesa nabave in podali njegovo kritično analizo. Nato smo podali dve rešitvi, ki bi po našem mnenju pripomogli k izboljšanju in optimiranju procesa nabave v izbranem podjejtu. Prva, ki smo jo predlagali je uvedba računalniškega programa za enostavnejše izvajanje procesa nabave, druga pa je zaposlitev dodatnega delavca, ki bi naročal dnevno prodano blago. Predlagane rešitve smo predstavili in tudi prikazali na zarisu prenovljenega procesa nabave. Ob koncu smo opisali še možne učinke predlaganih rešitev po prenovi na zaposlene, podjetje, ostale poslovne procese in stranke. Opredelili smo tudi pogoje in omejitve za uvedbo predlaganih rešitev.
Ključne besede: poslovni procesi, prenova procesov, storitveno podjetje, proces nabave, izboljšanje procesa
Objavljeno v DKUM: 15.11.2016; Ogledov: 2036; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (999,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici