| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
IZBOLJŠANJE PROCESA REŠEVANJA GARANCIJ
Aleš Grm, 2011, diplomsko delo

Opis: Hiter razvoj sodobne tehnologije in njena dostopnost, vedno večja moč kupcev ter vedno hujša svetovna konkurenca so danes glavni dejavniki, ki zahtevajo od podjetja stalno prilagajanje in izboljševanje poslovanja. Zaradi vedno večje konkurence na trgu, je potrebno dobro organiziranje ter upravljanje poslovnih procesov za ustrezno delovanje podjetij. Prednosti stalnega izboljševanja poslovnih procesov so večja usklajenost zaposlenih, specifičnih ciljev, procesov in temeljnih ciljev organizacije. Z izboljšavami procesov podjetja iščejo načine za zniževanje nepotrebnih stroškov, da bi tako povečalo lastno učinkovitost. Vsaka zamujena priložnost ali spregledana pomanjkljivost je lahko usodnega pomena. Potreba po analiziranju trenutnih procesov v podjetju se zato nenehno povečuje, kajti le tako lahko pridemo do potrebnih novih izboljšav v podjetju, katere nam zagotavljajo večjo konkurenčnost na trgu. Podjetje se mora naučiti prisluhniti potrebam svojih strank, znati mora odkriti lastne pomanjkljivosti ter jih v najkrajšem času odpraviti, hkrati pa se mora znati hitro prilagoditi spremembam na trgu. Pri vsem tem pa ne sme pozabiti na motiviranost zaposlenih, ter na njihovo počutje v podjetju. Vse to pripomore podjetju do večje konkurenčnosti ter posledično povečuje možnost preživetja na trgu.
Ključne besede: Ključne besede: poslovni proces, modeliranje, garancija, izboljšanje procesa, Zelena Tehnika s.p., mala kmetijska mehanizacija, zaposleni, delovni pogoji.
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 1497; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

3.
Uvedba skupnega visokoregalnega skladišča v SŽ-CD Dobova
Denis Dolinšek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi želimo predstaviti razloge in rešitve za uvedbo novega skupnega visokoregalnega skladišča v poslovanje podjetja Proizvodnja Dobova, v katerem je avtor tega dela že opravljal praktično usposabljanje v sklopu šolanja in je sedaj tam tudi zaposlen. Predstavili bomo trenutno obstoječo skladiščno infrastrukturo - jo opisali in kritično analizirali – ter razloge in naš predlog načrta za uvedbo novega skupnega visokoregalnega skladišča. Podjetje Proizvodnja Dobova se primarno ukvarja z vzdrževanjem in reviziranjem vlečenih tirnih tovornih vozil, včasih pa se opravijo dela tudi na kakšnem drugem tirnem vozilu. Zaradi široke palete dela mora podjetje imeti na zalogi tudi veliko različnih rezervnih in nadomestnih delov, potrebnih za nemoteno delovanje proizvodnega procesa. Trenutno so skladišča, skladiščniki, skladiščne službe in mesta dejanske porabe razmetani in dislocirani po celotnem podjetju, zaradi česar prihaja do različnih težav, povezanih s tem. Glede na probleme, ki smo jih opazili pri delu v podjetju, bomo v diplomski nalogi podali predlog za rešitev predstavljenega problema in zapisali možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: visokoregalno skladišče, optimizacija skladišča, izboljšanje procesa;
Objavljeno: 11.09.2012; Ogledov: 1142; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (937,37 KB)

4.
IZBOLJŠANJE SERVISNEGA PROCESA V PODJETJU AVTO MOSTE D.O.O.
Tomaž Jeran, 2013, diplomsko delo

Opis: Analizirali smo servisni proces v podjetju Avto Moste d.o.o. in na podlagi ankete, opravljene med našimi kupci, ugotovili, da je organiziranost, še zlasti pa procese potrebno prilagoditi spremenjenim nakupnim navadam in pričakovanjem strank. Proizvajalec avtomobilov priporoča, da se pri strankah ustvari zaupanje, saj le-to omogoča dolgoročno rast. To pa lahko ustvarimo samo z visoko kvaliteto storitev za razumno ceno na vseh področjih. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega ter aplikativnega dela. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature podrobneje preučili izboljšanje delovnega procesa, razloge za izboljšanje, potek prenove in cilje, do katerih želimo priti z izboljšanjem. Definirali smo tudi pojme, ki se nanašajo na izboljšanje. V drugem, aplikativnem delu pa smo najprej definirali cilj in namen raziskave ter posledično izboljšanja servisnega procesa. S pomočjo meritev, ki smo jih v proučevanem podjetju Avto Moste že opravljali, kot so zadovoljstvo strank servisa, primerjava prometa v servisu in ankete, ki smo jo sami izvedli za potrebe izboljšanja, smo ugotovili, katerim področjem je potrebno posvetiti največ pozornosti in jih spremeniti. Odločili smo se, da bomo za temelje prenove uporabili kombinacijo priporočil japonske metode Kaizen, primere dobrih praks iz primerljivih podjetij in rezultate, ki smo jih povzeli iz opravljene ankete. Za glavna področja izboljšanja smo določili naslednja področja: vodenje in nadzorovanje procesa, dodatna prodaja, učinkovitost in zvestoba strank. Že v prvih treh mesecih po uvedbi izboljšanega servisnega procesa v tromesečju od avgusta do vključno oktobra 2012 se je kljub 5,2 % manj vhodov strank v servis, če primerjamo z letom 2011, prodaja nadomestnih delov dvignila za 11 % in število prodanih delovnih ur za 4,3 % glede na primerljivo obdobje v letu 2011. Že iz tega dejstva lahko sklepamo, da izboljšan servisni proces prinaša višje prihodke in posledično tudi zaslužek
Ključne besede: izboljšanje procesa, zvestoba in zadovoljstvo kupcev, učinkovitost, merjenje procesa
Objavljeno: 04.07.2013; Ogledov: 1179; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (4,97 MB)

5.
6.
PRENOVA PROCESA NABAVE V IZBRANEM PODJETJU
Špela Lašič, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, je obravnavana opredelitev poslovnih procesov. Opisali smo vrste poslovnih procesov ter najpomembnejše lastnosti njihove prenove. V okviru procesne obravnave smo podrobneje opredelili proces nabave, ki predstavlja osrednje področje obravnavane naloge. Ravno tako smo opredelili temeljne naloge nabave, potek tipičnega procesa nabave, načrtovanje in vrste nabave. V empiričnem delu najprej podajamo opis izbranega storitvenega podjetja, v katerem smo izboljševali proces nabave. Na podlagi pridobljenih informacij smo zarisali trenutni potek procesa nabave in podali njegovo kritično analizo. Nato smo podali dve rešitvi, ki bi po našem mnenju pripomogli k izboljšanju in optimiranju procesa nabave v izbranem podjejtu. Prva, ki smo jo predlagali je uvedba računalniškega programa za enostavnejše izvajanje procesa nabave, druga pa je zaposlitev dodatnega delavca, ki bi naročal dnevno prodano blago. Predlagane rešitve smo predstavili in tudi prikazali na zarisu prenovljenega procesa nabave. Ob koncu smo opisali še možne učinke predlaganih rešitev po prenovi na zaposlene, podjetje, ostale poslovne procese in stranke. Opredelili smo tudi pogoje in omejitve za uvedbo predlaganih rešitev.
Ključne besede: poslovni procesi, prenova procesov, storitveno podjetje, proces nabave, izboljšanje procesa
Objavljeno: 15.11.2016; Ogledov: 464; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (999,90 KB)

7.
Izboljšanje poslovnega procesa v podjetju
Kaja Čokl, 2018, diplomsko delo

Opis: Ker okolje podjetij postaja vse bolj kompleksno in zahtevno, morajo organizacije svoje strategije poslovanja, strateške cilje in vodenje nenehno prilagajati. Razmeram primerno je potrebno prilagoditi način izvajanja celotnega poslovnega procesa in ga podpreti z dobrim informacijskim sistemom, ki nam bo omogočal sprotne informacije o razmerah v poslovnem okolju. Konkurenčne prednosti lahko dosegamo s krajšim časom izvajanja, manjšo količino potrebnih vložkov, nižjimi stroški, boljšo kakovostjo, nižjo ceno, boljšim poprodajnim servisom idr. Da pa bi dosegali konkurenčne prednosti je potrebno poznati poslovne procese, ki tečejo v podjetju in jih ustrezno prenoviti oz. izboljšati, zato v diplomskem projektu predstavljamo zamišljeno izboljšavo poslovnega podjetja v revizijski hiši. V začetku naloge predstavimo podjetje, gre za revizijsko hišo, ki je razširjena po vseh celinah sveta, razen v Avstraliji, delo je opredeljeno na podlagi funkcijske organizacijske strukture. Predstavimo tudi poslanstvo ter vizijo podjetja in strukturo zaposlenih. Opišemo dejavnost revidiranja, ki jo podpremo z ustreznimi zakoni o revidiranju, predstavimo postopek in namen revidiranja ter temeljna revizijska načela. Sledijo teoretična izhodišča o poslovnih procesih , opis delovnih postopkov ter teoretična izhodišča za izboljšanje poslovanja. Delo zaključimo z opisom modela predloga za izboljšanje poslovanja v izbrani družbi ob upoštevanju prej omenjenih teoretičnih izhodišč
Ključne besede: poslovni procesi, izboljšanje poslovnega procesa, revidiranje
Objavljeno: 23.01.2019; Ogledov: 298; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (876,91 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici