| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Smernice za izboljšanje kakovosti storitev Slovenske veteranske avto-moto zveze
Aleš Uranič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali, katere vrste storitev so porabnikom najpomembnejše in katerih bi se Slovenska Veteranska Avto Moto Zveza morala posluževati, da bi s tem med svoje člane oz. porabnike privabila več mladih, na drugi strani pa tudi obstoječim porabnikom nudila bolj kakovostne storitve. Kakovost storitev, možne izboljšave le teh in način izvajanja storitev smo obravnavali pri že obstoječih članih in pri želenih novih članih s pomočjo raziskave, ki smo jo naredili na celotnem območju Republike Slovenije. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so člani SVAMZa starejše populacije in večinoma moški. Ukvarjanje s starodobnimi vozili jim predstavlja hobi v prostem času. Večina članov je mnenja, da se zanimanje za starodobna vozila v Sloveniji povečuje, vendar pa se jim zdijo podcenjena. Na področju delovanja SVAMZ pa pogrešajo tehnično-servisno podporo in oglaševanje dejavnosti SVAMZa. Pri nečlanih smo ugotovili, da večina ne pozna SVAMZa in se ne udeležuje njegovih srečanj. Po njihovem mnenju zanimanje za starodobnike v Sloveniji narašča, njih pa bi pritegnile dodatne ugodnosti pri včlanitvi in popestritev srečanj s popularnimi glasbenimi skupinami. Na podlagi analize rezultatov lahko izpostavimo naslednje ugotovitve in smernice, ki bi pripomogle k izboljšanju kakovosti storitev organizacije in pridobivanju novih mlajših članov: popestritev prireditev z nastopi glasbenih skupin, uveljavitev morebitnih dodatnih popustov za mlade, pomoč pri restavriranju starodobnih vozil tako z literaturo kot z izkušnjami ter povečanje reklamiranja v sredstvih javnega obveščanja.
Ključne besede: kakovost, kakovost storitev, storitve, zadovoljstvo porabnikov, izboljšanje kakovosti, SVAMZ
Objavljeno: 18.01.2011; Ogledov: 1289; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (447,42 KB)

2.
NENEHNO IZBOLJŠEVANJE KAKOVOSTI STORITEV NADZORNEGA SISTEMA
Marjan Brus, 2011, magistrsko delo

Opis: Raziskava obravnava nenehno izboljšanje kakovosti storitev nadzornega sistema. Ponudniki informacijskih storitev zaradi povečanja zadovoljstva strank in optimizacije lastnih virov pogosto uporabljajo t. i. dobre prakse v skladu s priporočili ITIL V3. V raziskavi so najprej podrobno opisana priporočila ITIL V3, splošna načela kakovosti, kot je npr. Demingov krog in standard ISO/IEC 20000. Sledi predstavitev problemskega stanja v konkretnem poslovnem okolju, ki vključuje tudi realizacijo storitve nadzornega sistema od strateškega načrtovanja do nenehnega izboljševanja storitve. Razvite izboljšave upoštevajo priporočila ITIL V3, učinki pa so večje zadovoljstvo končnega uporabnika in boljša izraba vseh virov ponudnika storitve nadzornega sistema. Eden od posrednih učinkov je povečana osveščenost zaposlenih o pomembnosti nenehnega izboljševanja kakovosti vseh storitev v informacijski dejavnosti podjetja.
Ključne besede: kakovost nenehno izboljšanje kakovosti IT ITIL storitev nadzornega sistema
Objavljeno: 01.08.2011; Ogledov: 1445; Prenosov: 290
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

3.
PROCESNA PODPORA DELOVANJA HOTELU
Andrej Tisel, 2013, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega seminarja so podporni procesi, ki smo jih preučili v okviru teoretičnega dela. Kasneje pa smo v okviru praktičnega dela naloge vse prej omenjene ugotovitve prelevili v smernice za raziskave in razvoj novih podpornih procesov v hotelirstvu. Temelj preučevanja je bila globina in skrivnost delovanja podpornih procesov, preučevanih na novem in še neraziskanem nivoju. V okvir tega preučevanja pa smo vključili tudi nadzor nad izvajanjem takšnih odjemalcem skritih in posredno zaznanih procesov. Trendi v poslovnem svetu se nanašajo na inovacije tako s tehnološkega kot tudi s konceptualnega vidika. Prav zato je eno izmed vodil bilo poiskati izboljšave v trenutnem izvajanju procesov, saj so takšne izboljšave finančno lažje dosegljive za manjše organizacije ob tem pa tudi predstavljajo manjša tveganje kot preurejanja celotnih poslovnih procesov. Vendar pa vključujejo dejstvo, da so kljub enostavnosti in nizkih potrebnih vložkih lahko zelo učinkovite in uporabne. Glavna ugotovitev seminarja je zagotovo, da so podporni procesi pomemben vidik, čeprav v veliko organizacijah še neviden. Vendar obstaja povezava med podpornimi in ključnimi procesi, ki skupaj tvorijo poslovne procese. Upoštevati je potrebno, da nekvalitetno opravljen podporni proces pomeni tudi nekvalitetno opravljen celotni poslovni proces. Prav tako pomemben vidik v poslovanju in zagotavljanju tekočega delovanja poslovnih procesov je njihovo merjenje. Trenutno so sistemi za takšne meritve še precej slabo razviti, vendar se ob nenehnem napredku hitro izboljšujejo. Vse procese je mogoče izmeriti in izražati s številkami, pomembno je le kako bo management razumel te meritve in kako se bo na podlagi njih odločal. Izboljšave in natančno merjenje podpornih procesov pa zagotovo pripomorejo k lažjemu in bolj premišljenemu načrtovanju poslovanja. Majhne organizacije si morajo vedno znova prizadevati za inovativnost in uvajanje novih ter boljših sistemov oziroma konceptov, saj bodo le na tak način lahko v popolnosti konkurenčna večjim in finančno močnejšim organizacijam. Kot smo opisali v nalogi lahko to storijo z odkrivanjem skritih potreb odjemalca, ki jih potem razvijejo v stvarni produkt in nato ustvarijo po njem povpraševanje. Na osnovi takšnega poslovanja bodo odjemalci zadovoljni, organizacija pa vedno en korak pred njimi.
Ključne besede: podporni proces, hotelirstvo, meritve kakovosti storitev, poslovni proces, raziskava skritih potreb, izboljšanje podpornih procesov
Objavljeno: 30.10.2013; Ogledov: 941; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (257,39 KB)

4.
ENERGETSKA IZKAZNICA IN UKREPI ZA IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI OVOJA STAVBE TER INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Rok Močnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava opredelitev in zakonsko podlago energetske izkaznice, primer ukrepov za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe ter predstavitev in uporaba instrumentov marketinškega komuniciranja. Glavni cilj diplomskega dela je predstavitev in analiza ukrepov za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe Savski breg objekt C. Ukrepe smo simulirali s pomočjo programa URSA 4.0., osredotočili pa smo se na toplotne izgube ter potrebno energijo za ogrevanje stavbe. Izračunano potrebno energijo za ogrevanje smo nato primerjali z vrednostjo pridobljeno iz izdane energetske izkaznice za obravnavano stavbo.
Ključne besede: Energetska izkaznica stavbe, energetska učinkovitost, ukrepi za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe, toplotna izolacija stavb, instrumenti marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 11.07.2014; Ogledov: 924; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (5,00 MB)

5.
IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI STORITVE PRI PRODAJI MODNIH DODATKOV V PODJETJU ACRON D.O.O.
Katarina Kubelj, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je analizirati kakovost storitve pri prodaji modnih dodatkov v podjetju Acron d.o.o. Kakovost storitve velja za enega izmed osnovnih meril po katerih se meri uspešnost in po kateri se ocenjujejo organizacije, saj je kakovost še vedno pomembnejša od kvantitete. Stalno izboljševanje kakovosti organizacije in posledično tudi storitev je ključni element rasti organizacije in pridobivanja konkurenčne prednosti. Zavezanost h kakovosti smo opazili tudi v obravnavanem podjetju Acron d.o.o. V teoretičnem delu smo predstavili pojem kakovosti storitve z vidika različnih avtorjev. Prikazali smo lastnosti, značilnosti in koncept storitve, ter da se v grobem kakovost storitve deli na splošne in izvedbene lastnosti storitve. Dotaknili smo se tudi osredotočenosti na kupca in na kratko obrazložili predprodajne pogoje, ki so pomembni. V drugem delu smo predstavili naslednje modele za ocenjevanje in izboljševanje kakovosti storitve: model kakovosti storitve 4Q, model pričakovane ali zaznane vrednosti, model razkorakov, model SERVQUAL in model vzajemnega odnosa med izvajalcem in porabnikom storitve. Na podlagi omenjenih modelov smo s pomočjo člankov in literature predstavili identifikacije izboljšav, ter kako se izogniti čim večjemu številu reklamacij. Diplomsko delo temelji na študiji primera, s pomočjo katerega smo želeli odgovoriti na vprašanje kako in na kakšen način dvigniti stopnjo kakovosti storitve v obravanavanem podjetju. V ta namen smo združili različne metode zbiranja podatkov: neposredno opazovanje preučevanega pojava, analiza interne dokumentacije podjetja in nestrukturirani intervjuji z zaposlenimi. V praktičnem delu smo prikazali analizo obstoječega stanja kakovosti storitve in ključne ugotovitve. V prvem delu smo si pomagali z analizo finančnega poročila za obdobje od 1.1.2012 do 31.12.2013, v drugem delu pa smo prikazali analizo s pomočjo tehnik in orodij managementa kakovosti. S pomočjo analize finančnega poročila smo identificirali potencialne vzroke, s katerimi smo izvedeli razlog, število in vzrok reklamacij in analizo uspešnosti prodaje. Pri analiziranju s pomočjo orodij smo se lotili analize kakovosti storitve s pareto diagramom, timskim ustvarjanjem idej, vzročno-posledičnim diagramom, evidenčnim listom in modelom razkorakov. Pri vsakem smo analizirali izboljšave z vidika kakovosti storitve obravnavanega podjetja. Na osnovi izvedene analize kakovosti storitve smo identificirali vrsto potencialnih izboljšav. Ugotovitve kažejo, da so modeli za ocenjevanje kakovosti storitve in orodja managementa kakovosti lahko zelo uporabni pri obravnavanju praktičnega primera.
Ključne besede: storitev, izboljšanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, modeli managementa kakovosti, reklamacija
Objavljeno: 21.09.2015; Ogledov: 1334; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

6.
IZBOLJŠANJE PROCESA MERJENJA RAZTRŽNE SILE NA STATORSKEM PAKETU S POMOČJO METODOLOGIJE 6 SIGMA
Danica Marenk, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno izboljševanje procesa merjenja raztržne sile statorskih paketov. Spremljali smo delo v oddelku kakovosti poslovne enote komponente, kjer se soočamo s stroškovno in časovno neučinkovitim procesom merjenja, kar ima za posledico velike stroške in nezadovoljstvo vseh vpletenih v obravnavani proces. Na podlagi opisa obstoječega stanja in kritične analize so predstavljeni predlogi za izboljšanje posameznega segmenta procesa merjenja raztržne sile statorskih paketov, s katerimi smo dosegli zastavljeni cilj – »biti korak pred konkurenco«. Prenova procesa temelji na sistematičnem postopku DMAIC (Definiraj, Izmeri, Analiziraj, Izboljšaj, Preveri), ki je del metodološkega pristopa 6-Sigma. Namen analize je bilo poiskati ustrezne rešitve, s katerimi smo poenostavili in skrajšali proces merjenja raztržne sile statorskih paketov. Glavni gonilniki, na katere smo se osredinili, so zmanjšanje izmeta, skrajšanje časa postopka merjenja in prihranek na materialu, ki vstopa v proces merjenja. Rezultati, do katerih smo prišli po postopku DMAIC, so zadovoljivi. Realizirani so vsi poglavitni cilji: medtem ko smo zmanjšali izmet statorskih paketov za več kot 40 odstotkov in skrajšali čas tekočih kontrolorjev za več kot 20 odstotkov, smo porabo lepila zmanjšali za več kot 50 odstotkov.
Ključne besede: management kakovosti, 6-sigma, proces, merjenje, izboljšanje, DMAIC
Objavljeno: 27.05.2016; Ogledov: 518; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

7.
IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI SERVISNE STORITVE V PODJETJU PROCHROM-COMP D.O.O.
Aleš Fabjan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati možnosti izboljšanja kakovosti servisne storitve v podjetju Prochrom-Comp, d. o. o., in na podlagi spoznanj pripraviti iztočnice za potrebne spremembe. V podjetju se poleg prodaje ukvarjajo tudi s servisno storitvijo. Dosedanje delo v podjetju poteka večinoma na bazi programske opreme Microsoft Office, kar pa v današnjih časih in v današnjem delovnem tempu ne zadostuje več. Predstavili bomo prednosti uporabe sistema upravljanja odnosov s strankami, saj v tem vidimo priložnost za konkurenčno prednost na trgu. V podjetju se zaenkrat še niso ukvarjali z možnostjo vpeljave standardov, zato bomo v diplomskem delu predstavili tudi glavne standarde ISO, za katere smatramo, da bi jim koristili v želji po izboljšanju kakovosti storitev. Prikazali bomo osnove za razumevanje, kateri dejavniki vse vplivajo na kakovost storitve ter kako lahko le-te merimo. Ker v podjetju še niso analizirali kakovosti svojih storitev, smo v diplomskem delu prikazali naslednje modele merjenja kakovosti: model vrzeli, model SERVQUAL in model vzajemnega odnosa med izvajalcem in porabnikom. V podjetju se torej srečujejo tudi z uveljavljanjem popravil v garancijskem roku, zato smo predstavili zahteve in določila zakona o varstvu potrošnikov. Prochrom-Comp, d. o. o., nima zapisanih ter določenih poslovnih procesov, zato smo opisali proces servisne storitve, v zaključku pa smo podali predloge sprememb in izboljšav. Skupaj bomo sestavili anketni vprašalnik po sistemu SERVQUAL, ki bo v nadaljevanju omogočal izboljšati določene vrzeli, ki v podjetju sigurno obstajajo.
Ključne besede: kakovost storitev, izboljšanje kakovosti, merjenje kakovosti, standardi ISO
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 585; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

8.
Zagotavljanje kakovosti storitev pri prodaji LCD televizorjev
Jure Slatenšek, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati možne izboljšave kakovosti storitve pri prodaji LCD televizorjev na domačem trgu. Eno glavnih meril, po katerih se meri uspešnost posameznih podjetij, je kakovost storitve. Da podjetja lahko rastejo in so konkurenčna na trgu,morajo stalno izboljševati kakovost, kar smo obravnavali v diplomskem delu. V začetnem teoretičnem delu smo predstavili glavne značilnosti kakovosti storitve. Na kratko smo razložili tudi pomembnost zadovoljevanja potreb porabnikov, vrednost za kupca, soočenje s storitvijo ter dejavnike kakovosti storitev. Nato smo bolj podrobno predstavili porabnikovo ocenjevanje kakovosti storitev ter zadovoljstvo in osredotočenost na kupca. V zadnjem delu teoretičnega dela pa smo predstavili modele za ocenjevanje in izboljšanje kakovosti storitve. Modeli, ki smo opisali, so:model kakovosti storitev 4 Q, model pričakovane in zaznane kakovosti storitev, model vrzeli, model vzajemnega odnosa med izvajalcem in porabnikom storitve ter model SERVQUAL. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo skušali odkriti možne izboljšave kakovosti storitev pri prodaji LCD televizorjev s pomočjo dveh anket. Prvo anketo smo pripravili za stranke, ki so kupile LCD televizor, da bi izvedeli, kakšno izkušnjo so imele pri nakupu izdelka sprodajnim osebjem. Anketa je bila sestavljena iz sklopa 15 vprašanj, vsako paje imelo več možnih odgovorov. Spraševali smo o kakovosti storitev, ki jo ponujajo trgovine in njeni zaposleni, zadovoljstvu kupcev po nakupu LCD televizorjev, urejenosti trgovin in prodajnega osebja. V drugi anketi pa smo vprašanja zastavili prodajnemu osebju, ki je zaposleno v trgovinah,kjer prodajajo LCD televizorje,da bi tudi od njih izvedeli, kakšne so možne izboljšave kakovosti storitve. Anketa je bila sestavljena iz osmih vprašanj, ki so imela več možnih odgovorov. Poizvedovali smo o strokovnosti informacij, ki so jih nudili kupcem, doslednosti in izboljšavah, ki bi jih uvedli, če bi odločali. Na osnovi izvedene raziskave kakovosti storitve smo odkrili vrsto potencialnih izboljšav, ki smo jih tudi obravnavali v zadnjem delu diplomskega dela.Med glavne izboljšave sodi povečanje števila zaposlenih v trgovinah, kjer prodajajo LCD televizorje, ko je to najbolj potrebno. Kot glavno obdobje povečanja števila zaposlenih smo omenili mesec december, ki je za trgovce najbolj pomemben mesec. Pravtako bi bilo treba prodajno osebje tudi dodatno izobraziti in tako povečati strokovnost in predajanje boljših informacij kupcem oziroma strankam. Kot zelo pomembno izboljšavo smo omenili tudi povečanje sredstev, ki so namenjena marketingu. Ena izmed negativnih stvari pri zadovoljstvu kupcev je tudi premajhna ponudba oziroma izbira LCD televizorjev v trgovinah. Kupecposledično nima dovolj ekvivalentov in se ne more dovolj kakovostno odločiti, kateri LCD televizor izbrati. Na koncu diplomskega dela smo prišli do sklepa, da bo moralo vodstvo trgovin več časa posvetiti prodajnikom, jih poslušati in najti kakovostne rešitve, ki bodo pozitivne tako za trgovine in njihove zaposlene kot za kupce LCD televizorjev. Menimo, da bodo le tista podjetja, ki so najbolj prilagodljiva, uspela.
Ključne besede: - Management kakovosti - Kakovost storitev - Izboljšanje kakovostistoritev - Zadovoljstvo kupcev
Objavljeno: 12.02.2018; Ogledov: 370; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (780,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici