| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
CELOVIT PRISTOP K OPTIMIZACIJI SPLETNE STRANI MIKROPODJETJA
Miha Nosan, 2014, diplomsko delo

Opis: Optimizacija spletnih strani omogoča podjetjem, da izboljšajo svojo prepoznavnost in posledično prodajo, tako da povečuje njihovo vidljivost na spletnih iskalnikih. Namen diplomskega dela je obširno raziskati področje optimizacije ter optimizacijo izvesti in testirati na realnem primeru. Spletno stran smo preuredili vsebinsko, tehnično in oblikovno ter jo naredili prijazno spletnim iskalnikom. Izboljšali smo njeno vidljivost na spletu z ustvarjanjem novih povratnih povezav in interakcijo na družabnih medijih. Ti postopki so pozitivno vplivali na rangiranje ključnih besed, posledično pa pomagali pri povečevanju prometa spletne strani. Zaradi nizke in neodzivne konkurence smo v treh mesecih dosegli večino zadanih ciljev. Možne so še nadaljnje izboljšave, zato se, predvsem zaradi hitro spreminjajočih se trendov na tem področju, priporoča optimizacija spletne strani na dolgi rok.
Ključne besede: optimizacija spletnih strani, iskalni marketing, Joomla
Objavljeno: 16.09.2014; Ogledov: 1521; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

2.
POVEČANJE UČINKOVITOSTI IN USPEŠNOSTI POSLOVANJA V MMSP S POMOČJO SPLETNEGA OGLAŠEVANJA
Kristjan Zagoričnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Naloga uvodoma predstavi spletno oglaševanje ter njegov pomen v Sloveniji in svetu. Izpostavi pomembno vlogo spletnega oglaševanja v podjetništvu na sploh. V nadaljevanju se osredotoči na prikaz trženja z uporabo spletnega oglaševanja, ki vključuje strategijo načrtovanja spletnega mesta, internetni marketinški plan, internetne prodajne modele ter umestitev v celoten proces trženja v podjetju. Pri tem je posebej izpostavljen pomen merljivosti učinkovitosti spletnega oglaševanja in analize marketinških akcij za uspešno poslovanje, predvsem malih podjetij. Osrednji del naloge prikazuje rezultate aplikativne raziskave, ki je bila izvedena decembra 2011 v okviru mikro, malih in srednje velikih podjetij (MMSP) v Sloveniji. Rezultati razkrivajo relativno slabo poznavanje delovanja spletnega oglaševanja med malimi podjetji ter obenem izpostavijo izjemen vpliv spletnega oglaševanja na poslovanje podjetja. Na osnovi rezultatov pridemo do informacij o stopnji uporabe spletnega trženja, ki je v okviru malih podjetij pod evropskim povprečjem. Rezultati prav tako podajajo razpršenost uporabe različnih oblik spletnega oglaševanja, kjer še vedno prevladuje oglaševanje preko spletnih iskalnikov. Rezultati pokažejo, da MMSP-ji namenjajo relativno majhen delež sredstev spletnemu oglaševanju. Kot kaže, je nezaupanje še vedno precejšnje, kar kaže na nepoznavanje področja med podjetji. Po drugi strani pridemo do ugotovitev, da podjetja z nepravilnim pristopom prevečkrat presežejo načrtovane stroške spletnega trženja, a medtem ne dosegajo predvidenih ciljev oglaševanja. Preko rezultatov raziskave se seznanimo tudi s tem, kako in kje tovrstna podjetja oglašujejo ter kaj delajo narobe pri uporabi spletnega oglaševanja.
Ključne besede: spletno oglaševanje, iskalni marketing, internetni marketinški plan, malo podjetništvo, optimizacija spletnih strani, raziskava, učinkovitost, uspešnost, cenovni modeli, spletno poslovanje
Objavljeno: 08.11.2013; Ogledov: 2680; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

3.
POSLOVNA UPORABNOST SPLETNIH ISKALNIKOV
Nika Horvat, 2012, diplomsko delo

Opis: Svetovni splet se iz dneva v dan povečuje in pridobiva uporabnike. Podjetja pa se na trgu borijo, katera bodo bolj uspešna oziroma bodo imela več strank, saj to pomeni večjo prodajo. Način pridobivanja strank, se zaradi razvoja ekonomije in tehnologije spreminjajo. Podjetja morajo biti sposobno slediti tem trendom, zavedati se morejo njihovih potencialov. Podjetje mora posodabljati svoje procese, svoj marketing in prodajo in ker večina ljudi v današnjem svetu nima več toliko časa, da bi informacije pridobivala preko prodajalcev v trgovinah kot včasih, temveč raje te informacije o izdelkih poišče kar na spletu, saj je lažje in hitrejše, poleg tega pa lahko vidijo kako so ljudje zadovoljni z izdelkom preko forumov in blogov. Kar pa pomeni, da mora podjetje uporabljati splet za pridobivanje potencialnih strank s prodajo na spletu, oglaševanjem in optimizacijo spletne strani. Tako je podjetje vidno na spletu in predvsem konkurenčno na trgu. Podjetja, ki se tega ne zavedajo ne preživijo.
Ključne besede: Ključne besede: svetovni splet, spletni iskalniki, iskalni marketing, spletni brskalniki, spletno oglaševanje, oglaševanje, Google, spletno mesto, spletna stran, optimizacija spletnih mest
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 1317; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

4.
Poslovni potenciali spletnih iskalnikov na področju marketinga
Uroš Žohar, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: S hitro rastjo spleta in vsebin na spletu, smo se začeli soočati s težavo, kako iskano stvar na spletu hitro in enostavno najti. To nalogo so prevzeli spletni iskalniki, ki nam pomagajo pri iskanju po spletu. Raziskali smo kateri spletni iskalniki obstajajo ter kako delujejo. V magistrskem delu smo podrobneje raziskali, kako uporabniki iščejo s spletnimi iskalniki in na kakšen način klikajo na rezultate iskanja. Analizirali smo dejavnike, ki vplivajo na uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja. Na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja, lahko vplivamo z optimizacijo le te. Pri optimizaciji gre za različne metode, kako spletno stran prilagoditi tako, da jo bodo potencialni kupci ali že obstoječe stranke najdejo. Raziskali smo tako optimizacijo na spletni strani in optimizacijo izven te. V zadnjem delu smo pregledali osnove analitike in merjenja rezultatov. Ta je ključnega pomena pri optimizaciji spletnih strani in nam omogoča konstantne izboljšave, tako pri uvrstitvi spletne strani v iskalnikih, kot tudi pri doseganju višje stopnje konverzije.
Ključne besede: spletni iskalnik, marketing, optimizacija spletnih strani, iskalni marketing, družbeni medij
Objavljeno: 23.05.2012; Ogledov: 1702; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

5.
VPLIV SOCIALNIH OMREŽIJ NA OPTIMIZACIJO SPLETNIH STRANI ZA POTREBE ISKALNIKA GOOGLE
Bojan Planko, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletni marketing je za številna podjetja postal eden od ključnih segmentov poslovanja. Definirali smo začetke spletnih imenikov in iskalnikov ter njihovo delovanje na primeru iskalnika Google. Proučili smo lastnosti nakupovanja prek svetovnega spleta ter osnovne aktivnosti optimizacije spletnih strani. Spoznali smo najbolj aktualna spletna socialna omrežja in začetke le-teh. Pri vsakem področju smo poskušali podati pogled s poslovnega vidika. Pri praktičnem delu diplomske naloge smo merili vpliv spletnih socialnih omrežij na optimizacijo spletnih strani za iskalnik Google. Za potrebe kvazieksperimenta smo postavili dve novi spletni strani ter glede na različna pristopa primerjali vpliv na uvrščenost spletne strani v iskalniku Google za izbrano ključno besedo.
Ključne besede: iskalni marketing, Google, optimizacija spletnih strani za iskalnike, spletna socialna omrežja
Objavljeno: 28.03.2012; Ogledov: 2005; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici