| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DEJAVNIKI DELOVNEGA MESTA IN OBVLADANJE UČNE SNOVI PRI UČITELJIH V POVEZAVI S SPODBUJANJEM AVTONOMIJE PRI UČENCIH
Tjaša Kos, 2014, magistrsko delo

Opis: Osnovni namen raziskave magistrskega dela je bil ugotoviti, v kakšnem odnosu so značilnosti delovnega mesta učiteljev ter spodbujanje avtonomije pri učencih in ali obstaja povezanost med učiteljevim obvladovanjem poučevane snovi in spodbujanjem avtonomije pri učencih. Naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili teorijo samodoločanja, pri čemer smo se osredotočili na literaturo, ki raziskuje poklic učitelja. V nadaljevanju smo predstavili še dejavnike dela in posameznika, ki lahko vplivajo na učiteljevo spodbujanje avtonomije pri učencih. V empiričnem delu magistrske naloge smo analizirali rezultate anketnega vprašalnika, s katerim smo na vzorcu 260 učiteljev slovenskih srednjih in osnovnih šol preverjali 11 hipotez. Rezultati raziskave so pokazali, da učiteljice bolj spodbujajo avtonomijo učencev kot učitelji, da dlje, kot so učitelji zaposleni na delovnem mestu, bolj spodbujajo avtonomijo, prav tako so višjo stopnjo podpiranja avtonomije izrazili osnovnošolski učitelji. Ugotovili smo, da so učitelji, ki pripravljajo učence na nacionalno preverjanje znanja, bolj usmerjeni k metodam nadzora kot drugi in da bolj kot učitelj obvlada obravnavano poučevano snov, bolj spodbuja avtonomijo učencev.
Ključne besede: Spodbujanje avtonomije, teorija samodoločanja, intrinzična motivacija, delovne zahteve, viri.
Objavljeno: 24.09.2014; Ogledov: 1167; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (859,70 KB)

2.
POVEZAVA MED MOTIVACIJO, SAMOOCENO ZNANJA IN ZNANJEM IKT-JA MED ŠTUDENTI RAZLIČNIH DRŽAV
Oliver Buček, 2012, magistrsko delo

Opis: Študentje vstopajo na univerzo z različno stopnjo motiviranosti. Kakor opredeljuje teorija samodoločenosti, so intrinzično in ekstrinzično motivirani ter amotivirani. Z raziskavo smo želeli ugotoviti razlike v motivaciji med rednimi in izrednimi študenti. V raziskavo smo zajeli redne in izredne študente različnih študijskih smeri iz različnih držav. Izsledki kažejo, da so študenti pretežno ekstrinzično motivirani. Med spoloma ni razlik v motivaciji za izobraževanje, zato lahko sklepamo, da je motivacija za izobraževanje približno enako zastopana tako pri fantih kot pri dekletih. Študenti družboslovja in humanistike so bolj intrinzično motivirani kot študenti naravoslovja in tehnike ter izredni študenti so pokazali večjo stopnjo ekstrinzične motivacije. Glede na državo bivanja podatki kažejo, da so študenti iz držav nečlanic Evropske unije bolj intrinzično motivirani za izobraževanje. Analiza razlik v samooceni znanja in realnem znanju s področja poznavanja programske in strojne opreme je pokazala, da je samoocena znanja s področja poznavanja programske in strojne opreme višja pri fantih ter pri študentih, ki prihajajo iz mesta. Študenti družboslovja in humanistike ter redni študenti so pokazali več znanja s področja poznavanja programske in strojne opreme. Študenti družboslovja in humanistike so bolj motivirani za izobraževanje od študentov naravoslovja in tehnike. Pri napovedovanju realnega znanja z motivacijo za izobraževanje smo ugotovili, da ima intrinzična motivacija statistično značilen vpliv na realno znanje. Z višanjem intrinzične motivacije bi se zvišalo tudi realno znanje. Prav tako ima amotivacija statistično značilen vpliv na realno znanje. Z višanjem amotivacije bi se realno znanje znižalo.
Ključne besede: intrinzična motivacija, ekstrinzična motivacija, amotivacija, samoocena znanja, realno znanja, IKT
Objavljeno: 08.05.2012; Ogledov: 3034; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici