SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 82
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza zaposlitvenih razgovorov : diplomsko delo univerzitetnega študija
Jana Erman, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: zaposlitev, zaposlitveni intervju, kadri
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1602; Prenosov: 435
.pdf Polno besedilo (391,88 KB)

3.
USKLAJEVANJE POKLICNEGA IN DRUŽINSKEGA ŽIVLJENJA
Marija Rjavec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu želim obravnavati možnosti usklajevanja družinskega in poklicnega življenja. Opisala bom teoretične podlage, ki v sodobnem poslovnem svetu narekujejo ukrepanje v smislu izboljšanja počutja zaposlenih. Predstavila bom tudi postopek pridobitve certifikata »Družini prijazno podjetje«, gumarsko podjetje Poslovne skupine Sava, ki je certifikat pridobilo in akcijske ukrepe, ki so bili izvedeni na podlagi pridobitve certifikata. Predstavila bom tudi učinke, ki jih je uvedeni projekt prinesel. Z nalogo želim dokazati, da uvedba certifikata Družini prijazno podjetje v organizacijo prinaša veliko pozitivnih učinkov, ki imajo vpliv predvsem na zadovoljstvo zaposlenih. Pri izdelavi diplomske naloge bom uporabila deskriptivno metodo dela – študija literature in primer dobre prakse ter praktičnih izkušenj iz podjetja, kjer sem zaposlena. Spoznanja raziskovalnega dela bom uprla na kvalitativno metodo in sicer z izvedenimi intervjuji zaposlenih.
Ključne besede: organizacijska klima, motivacija, zadovoljstvo, pripadnost, certifikat, družini prijazno podjetje, akcijski načrt, uvedeni ukrepi, aktivnosti, priporočila, mnenje, intervju
Objavljeno: 03.06.2009; Ogledov: 3281; Prenosov: 593
.pdf Polno besedilo (4,41 MB)

4.
INTERVJU KOT METODA ZA PRIDOBITEV NOVOZAPOSLENIH
Vesna Zorko, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetja se dandanes srečujejo na trgu z veliko konkurenco. Neprestano se borijo za prodor in obstoj izdelkov in storitev, ki jih ponujajo. Skoraj popolnoma enake stvari ponuja konkurenčno podjetje, zato se morajo truditi biti boljši, inovativni ter se morajo hitro prilagajati spreminjajočim tržnim razmeram. Za podjetja pomeni velika konkurenčna prednost pravilno izbran kader, ki izpolnjuje njihove zahteve, ki je fleksibilen in inovativen. Organizacije, ki razpisujejo nova delovna mesta, morajo poznati kadrovski proces, s pomočjo katerega bodo pridobile nove delavce, in metode, ki jim bodo pri tem v pomoč. Nov kader pomeni za podjetje nov veter, ki prinaša nove, sveže ideje, katerih v podjetju do sedaj še ni bilo. S tem se odpirajo za podjetje nove možnosti na trgu in možnosti novih dohodkov, ki jih bodo ustvarjali novo zaposleni s svojimi novostmi. Ljudje so v podjetju ključni dejavnik uspeha, so gonilna sila in razlog za obstoj, zato jim je potrebno posvetiti dovolj pozornosti, jih načrtovati in planirati ter povezovati z dolgoročnim razvojem ter vizijo podjetja v prihodnosti. Podjetja naj nikar ne pozabljajo na svoje zaposlene, saj so vir idej in s tem vir dobička.
Ključne besede: kadrovanje, planiranje kadrov, metode pridobivanja kadrov, metode izbire kadrov, intervju
Objavljeno: 13.07.2009; Ogledov: 1573; Prenosov: 769
.pdf Polno besedilo (629,04 KB)

5.
SEGMENTACIJA TRGA UPORABNIKOV MOBILNIH TELEFONOV ZNAMKE MOTOROLA
Robert Dežman, 2009, diplomsko delo

Opis: Segmentiranje trga uporabnikov mobilnih aparatov znamke Motorola je delo, ki je nastajalo v daljšem časovnem obdobju in sicer med septembrom 2007 in majem 2008. Prineslo je kar nekaj zanimivih ugotovitev iz področja mobilne telefonije, o katerih do sedaj nisem razmišljal, saj sem gledal na trg skozi oči prodajalca in se nisem postavljal v kožo uporabnika. Vedeti je potrebno, kaj potrebuje povprečni uporabnik mobitela. Moje gledanje na mobilne aparate je pristransko saj sem tehničen človek, ki išče popolnoma druge stvari pri mobilnih aparatih. Z omenjeno raziskavo trga pa sem pridobil podatke, ki bodo meni in našemu podjetju v pomoč pri nadaljnjem delu. Najbolj me je razveselilo dejstvo, da obstaja trg mogočih uporabnikov kateri ni zanemarljiv. Če ga primerjam z trgom rednih uporabnikov je le ta večji za več kot 3 krat. Predvsem je tu prostor pri ženski populaciji, medtem, ko moški niso toliko navdušeni nad mobilnimi aparati Motorola in potrebujejo več osebnega prepričevanja. Motorola je dobro zapisana v regijah in mestih ob meji z Italijo in Avstrijo, medtem, ko smo izredno šibki v osrednji Sloveniji in dolenjski regiji. Ker živi tu največji del prebivalstva, bo potrebno vložiti veliko moči (sredstev in dela). Osredotočiti se je potrebno na najmlajšo skupino od 15 do 25 let, saj bo ta skupina v prihodnosti tvorila jedro naših kupcev. Ta skupina je zelo zahtevna, saj ima tehnično znanje in poznavanje tujih jezikov (nima jezikovnih ovir), hkrati pa se je pokazala kot najmanj pripadna blagovnim znamkam. Smer razvoja mobilnih aparatov gre v tako imenovane »multifunkcijske« naprave, katere morajo nuditi veliko storitev (kvalitetni fotoaparat, kvalitetni zaslon na dotik). Uporaba storitev, katere ponujajo operaterji, počasi a vztrajno rastejo. Do sedaj je namreč polno izkoriščena le funkcija govora. Od omenjenih ostalih storitev pa so priljubljene storitve vezane na zabavo. Zaradi omenjenih funkcij je postala baterija najšibkejši člen mobilnih aparatov. Zato se bo v prihodnosti potrebno osredotočiti na vzdržljivost baterije, le ta bo namreč pokazatelj kvalitete mobilnih aparatov. Za dosego teh zahtev pa je potrebna nova tehnologija in novi materiali. Proizvajalci pospešeno vlagajo denar v rešitev tega problema in tisti, ki bo prvi uspel, si bo zopet ustvaril prednost na trgu. Mobilni aparat je redek izdelek, ki spremlja človeka od rojstva pa do smrti, zato se je potrebno posvetiti tudi skupini starejših ljudi in pa najmlajših. To je možno z malimi popravki, kot so velike črke in številke dohodnih klicev, ter svetlobnimi efekti in barvnimi kombinacijami mobilnih aparatov.
Ključne besede: segmentacija, množično trženje, mikrotrženje, primarni podatki, sekundarni podatki, interni podatki, eksterni podatki, operater, mobilni aparat, intervju, raziskava trga, trg mobilnih aparatov, segmentacijska osnova
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2676; Prenosov: 352
.pdf Polno besedilo (873,66 KB)

6.
NAČRTOVANJE IN IZBIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU RUDIS MONT D.O.O.
Lucija Jež, 2009, diplomsko delo

Opis: Med najpomembnejše dejavnosti vsakega uspešnega podjetja lahko štejemo načrtovanje in izbiranje zaposlenih. Če smo zaposlili prave ljudi, se bo to odražalo v rezultatih podjetja, posledično pa bo boljša tudi delovna klima v podjetju. Pravilno izbrani kadri lahko v pravilno sestavljenem timu delajo čudeže. Ti čudeži pa pomenijo dobro tržno pozicijo za podjetje.Še preden pa podjetje sploh začne s pridobivanjem zaposelnih, mora preučiti potrebe po odprtju novega delovnega mesta. Ali je delovno mesto zares potrebno, ali bi kdo od že zaposlenih ustrezal razpisanemu delovnemu mestu, sta vprašanji, ki si ju velja zastaviti. Pri iskanju novih sodelavcev se večrat poslužujemo sredstev javnega obveščanja in raznih zaposlitvenih agencij oziroma zavoda za zaposlovanje, ki namesto nas poiščejo primerne kandidate. To so kandidati, ki ustrezajo naših razpisanim zahtevam. Nato sledi najzahtevnejši korak, ki od nas zahteva tudi ogromno časa. Gre namreč za postopek izbire novih sodelavcev. Kandidate je potrebno dobro spoznati in ugotoviti ali lahko funkcionirajo v našem podjetju. Z vsakim kandidatom opravimo intervju in z najboljšimi tudi testiranje v praksi. Po opravljenem testiranju se moramo skozi ocenjevanje posameznega kandidata odločiti, kateri kandidat je oziroma so najprimernejši za naše podjetje. Pri ocenjevanju je potrebno upoštevati vse točke oziroma lastnosti in znanja, ki smo jih navedli že v samem razpisu za delovno mesto. Sledi zaposlitev izbranega kandidata oziroma kandidatov.
Ključne besede: Kadri, ljudje, kandidati, zaposleni, načrtovanje zaposlenih, izbiranje zaposlenih, sodelavci, intervju, testi, kadrovanje
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 2686; Prenosov: 213
.pdf Polno besedilo (461,77 KB)

7.
Uporaba nekaterih spoznanj psihologije pričanja za preiskovanje kaznivih dejanj : diplomsko delo
Nuša Anna Hrustek, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: kazniva dejanja, priče, pričanje, kognitivni intervju, hipnoza, spomin, diplomske naloge
Objavljeno: 07.12.2009; Ogledov: 2066; Prenosov: 521 
(1 glas)
.pdf Polno besedilo (374,67 KB)

8.
MLADOSTNIŠKI SLENG V NEMČIJI IN AVSTRIJI. PRIMERJAVA NA OSNOVI TEORETIČNIH IZHODIŠČ IN INTERVJUJA Z AVSTRIJSKIMI MLADOSTNIKI
Sanja Ščavničar, 2010, diplomsko delo

Opis: Cilj pričujočega dela je bil na osnovi teorije o mladostniškem slengu v Nemčiji in na osnovi intervjuja z avstrijskimi mladostniki ugotoviti, v kolikšni meri se mladostniški sleng v Avstriji razlikuje od mladostniškega slenga v Nemčiji, katere so skupne značilnosti obeh mladostniških slengov, in ali avstrijski mladostniki uporabljajo samo svoje mladostniške izraze oz. besede ali pa tudi nemške. V prvem teoretičnem delu diplomske naloge so bila predelana teoretična izhodišča mladostniškega slenga v Nemčiji. V okviru le-teh bi izpostavila izhodišča, ki so bila ključnega pomena za moj intervju: mladostniški sleng kot fenomen skupnosti, jezikovne značilnosti nemškega mladostniškega slenga, lastno mnenje nemških mladostnikov o njihovem mladostniškem slengu, vpliv medijev na nemški mladostniški sleng in regionalne razlike med različnimi nemškimi mladostniškimi slengi. Vsa ta izhodišča so bila pomembna podlaga za moj intervju, ki je predstavljen v drugem empiričnem delu diplomske naloge. Le-tega sem začela z opisom raziskovalne skupine intervjuvancev in s predstavitvijo vprašanj, katera sem zastavila šestim avstrijskim mladostnikom iz avstrijske Radgone. Nato še sledita dve ključni poglavji, ki predstavljata osrednji del moje diplomske naloge, in sicer so to rezultati intervjuja in primerjava med avstrijskim in nemškim mladostniškim slengom. Tako sem s pomočjo rezultatov intervjuja in nekaterih izbranih področij iz teoretičnega dela oba mladostniška slenga med seboj primerjala in prišla do zaključka, da avstrijski mladostniki kljub izrazitemu vplivu medijev uporabljajo svoje lastne mladostniške izraze. Pomembno spoznanje je bilo tudi to, da se mladostniški izrazi avstrijskih mladostnikov razlikujejo ne le od izrazov nemških mladostnikov, ampak tudi od izrazov avstrijskih mladostnikov iz drugih avstrijskih regij. Vzrok za to je v tem, da se skoraj v vsaki avstrijski regiji (in tudi v nemški regiji) govori drugačno narečje in tako se posledično razlikujejo tudi mladostniški izrazi avstrijskih mladostnikov od regije do regije, kar pa je značilno tudi za Nemčijo.
Ključne besede: Mladina in mladostniški sleng, Značilnosti nemškega mladostniškega slenga, Značilnosti avstrijskega mladostniškega slenga, Intervju z avstrijskimi mladostniki, Primerjava avstrijskega mladostniškega slenga z nemškim mladostniškim slengom
Objavljeno: 05.03.2010; Ogledov: 2037; Prenosov: 215
.pdf Polno besedilo (571,17 KB)

9.
NAČINI PRIDOBIVANJA ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Mateja Poš, 2010, diplomsko delo

Opis: Pridobivanje zaposlenih je zahteven in dolgotrajen proces v podjetju. Na začetku mora podjetje zaznati potrebo po zaposlenemu. Analizirati mora delovno mesto in s tem kakšnega zaposlenega (izkušnje, izobrazba …) potrebuje. Podjetje lahko pridobi kandidata iz zunanjih ali notranjih virov. Po prijavi na prosto delovno mesto sledi izbira. Na podlagi različnih metod podjetje izbere tistega, ki najbolj ustreza razpisanim kriterijem. Najpogostejša metoda za izbor kandidata je intervju. V tej fazi je zelo pomembno spoznati kandidata, kakšne so njegove spretnosti, kako se spopada z določenimi problemi, kako sodeluje z ostalimi zaposlenimi … Kajti napačna presoja dobrega kandidata lahko pripelje do težav v podjetju. Po opravljenem izbirnem postopku podjetje oziroma zaposleni v kadrovskem oddelku izbere med kandidati najprimernejšega. Z njim podpiše pogodbo o delovnem razmerju in uvede v podjetje.
Ključne besede: zaposleni, podjetje, pridobivanje zaposlenih, izbira zaposlenega, intervju, pogodba o delovnem razmerju
Objavljeno: 06.08.2010; Ogledov: 1603; Prenosov: 371
.pdf Polno besedilo (363,33 KB)

10.
PLANIRANJE IN IZBIRA KADROV V SPLOŠNI BOLNIŠNICI JESENICE
Damjana Šipec, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Planiranje in izbira kadrov v Splošni bolnišnici Jesenice je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na predstavitev planiranja kadrov in na kratko predstavili pojem in pomen planiranja kadrov, opisali pogoje, ki na planiranje kadrov vplivajo, preučili metode planiranja kadrov in nadaljevali z opisom procesa planiranja kadrov. V nadaljevanju smo posvetili pozornost pridobivanju kadrov, na koncu pa smo opisali tudi selekcijski postopek in predstavili metode izbiranja novih sodelavcev. V raziskovalnem delu smo najprej na kratko predstavili Splošno bolnišnico Jesenice, opisali dejavnost, vizijo in cilje podjetja. Analizirali smo strukturo zaposlenih in planiranje kadrov v Splošni bolnišnici Jesenice. V nadaljevanju smo se osredotočili le na enoto centralne administracije, ki je del skupnih služb Splošne bolnišnice Jesenice in analizirali strukturo zaposlenih v centralni administraciji, opisali planiranje in postopke pridobivanja ter metode izbiranja novih sodelavcev v tej enoti. Na koncu smo napisali ugotovitve in podali nekaj predlogov za izboljšanje stanja na področju kadrovske dejavnosti v Splošni bolnišnici Jesenice.
Ključne besede: Kadri Planiranje kadrov Pridobivanje kadrov Izbira kadrov Intervju Splošna bolnišnica Jesenice
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 2133; Prenosov: 230
.pdf Polno besedilo (686,67 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici