SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POVEZANOST INTERNE MARKETINŠKE NARAVNANOSTI IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH
Anja Geissler, 2012, magistrsko delo

Opis: Pričujoče magistrsko delo je sestavljeno iz treh delov. Prvi (1) uvodni del zajema klasično sestavo poglavij. V njem je opredeljeno področje in opis problema, zastavljeni so namen, cilji in osnovne trditve naloge. V tem delu so predstavljeni zaposleni na splošno in nujnost, da postane njihovo zadovoljstvo kategorija, ki je enakovredna zadovoljstvu porabnikov, delničarjev in drugih vlagateljev ter s tem del vizije vsakega podjetja. To pomeni, da si mora vodstvo podjetja prizadevati ne le za eksterno marketinško naravnanost temveč tudi za interno ter nenehno preverjati zadovoljstvo svojih internih odjemalcev-zaposlenih. Namen magistrske naloge je ugotoviti povezanost med tema dvema kategorijama. Drugi del (2. in 3. poglavje) je namenjen proučevanju teoretičnih dognanj s področja internega marketinga in zadovoljstva zaposlenih. Uporabljena je metoda deskripcije, in sicer pri predstavitvi obstoječih modelov merjenja, ter metoda kompilacije, saj bomo do ugotovitev prišli tudi tako, da bomo povzemali spoznanja, stališča in rezultate drugih avtorjev. Tretji del (4.poglavje) je namenjen aplikativni raziskavi. Najprej smo predstavili Tovarno olja Gea, d.d. iz Slovenske Bistrice, opisali metode zbiranja in obdelave podatkov in vzorec. Izvedli smo metodologijo raziskave zadovoljstva zaposlenih in interne marketinške naravnanosti. V četrtem delu (5.poglavje) smo povzeli empirične rezultate obeh raziskav ter preverili hipoteze. V zadnjem, petem delu (6.poglavje) povzemamo sklepne ugotovitve in ključne predloge. Ta del je pretežno deskriptivne narave. V njem smo še enkrat na kratko strnili misli, zapisane v predhodnih poglavjih magistrskega dela.
Ključne besede: interni marketing, interna marketinška naravnanost, zaposleni-interni odjemalec, zadovoljstvo pri delu, motivacija
Objavljeno: 25.02.2013; Ogledov: 695; Prenosov: 115
.pdf Polno besedilo (1,19 MB)

3.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH
Zorica Jovanović, 2012, diplomsko delo

Opis: V današnjih časih trdega boja in hitrih premikov na tržišču podjetja oziroma njihovi vodje v boju za potrošnike, tržne deleže in profite pozabljajo, da tega ne morejo doseči brez svojih zaposlenih, s pomočjo katerih, njihovega dela in zavzetosti dosegajo vodilni položaj na tržišču. Za ta kapital je potrebno skrbeti, ga oblikovati, voditi, pri čemer je pomembno, da vodilni v podjetjih poznajo svoje zaposlene. Vodje se morajo zavedati dejavnikov, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih in s kombinacijo teh dosežejo maksimum pri svojih zaposlenih. Osnova motivacije so potrebe zaposlenih, ki jih vodja mora poznati in/ali prepoznati ter tako ugotavljati prioritete zaposlenih. Temu primerno prilagaja različne motivacijske dejavnike, s katerimi so potrebe zaposlenih zadovoljene. Pomemben faktor, ki vpliva na uspešnost podjetja, je med drugim tudi zadovoljstvo zaposlenih, saj le zadovoljni zaposleni stremijo k uspešnosti in učinkovitosti. Seveda pa to ni mogoče brez vloženega truda vodij, tudi oni sami se morajo potruditi, se učiti, prilagajati na vseh stopnjah organizacijske lestvice podjetja. Dejstvo je, da je vodenje zaposlenih res veščina, ki od vodje zahteva celo osebo, zrelo osebo, ki jo zanimajo njeni podrejeni zaposleni, ki se ne boji komuniciranja z njimi, reševanja problemov ... Bodoči vodje se morajo učiti vodenja zdaj in ne takrat, ko pridejo na vodilni položaj. To je proces, saj se ga učimo na vseh položajih in okoljih ter v različnih situacijah.
Ključne besede: zaposleni, potrebe, motivacija, dejavniki motivacije, teorije motivacije, uspešnost podjetja, zadovoljstvo zaposlenih, vodje, načini vodenja, nagrajevanja zaposlenih, interni marketing, eksterni marketing
Objavljeno: 22.03.2013; Ogledov: 782; Prenosov: 157
.pdf Polno besedilo (813,77 KB)

4.
MARKETINŠKI VIDIKI USTVARJANJA BLAGOVNE ZNAMKE DELODAJALCA
Sandra Majcen, 2013, magistrsko delo

Opis: Človeški viri so ena temeljnih konkurenčnih prednosti vsake organizacije. Podjetja, ki se tega zavedajo, si želijo pridobiti in obdržati najboljše, talentirane, uspešne ljudi. Teh pa na trgu dela ni neomejeno. Kot odziv na vojno za talenti ter problem plitkega kadrovskega bazena so organizacije začele iskati nove načine, kako pritegniti in zadržati najustreznejše kadre. Eden od načinov, ki se je dobro uveljavil, je strategija blagovne znamke delodajalca. Organizacije z različnimi prijemi skrbijo za dober imidž v zavesti zaposlenih in potencialnih kandidatov z namenom, da bi jih ti prepoznali kot odličnega ali celo izbornega delodajalca, torej kot prvo (idealno) izbiro. V prvem delu magistrske naloge opredeljujemo koncept blagovne znamke na splošno in blagovne znamke delodajalca, njene prednosti, vlogo posameznih oddelkov in zaposlenih pri ustvarjanju ter značilnosti in posebnosti komuniciranja. Nadalje predstavljamo koncept strateškega marketinga, saj je strategija uglednega delodajalca lahko uspešna le, če upošteva celovit vidik strateškega marketinga. Pomembno vlogo ima tudi interni marketing. V empiričnem delu smo raziskali in analizirali ključne dejavnike, ki vplivajo na izbiro (idealnega) delodajalca in ugotovili, da so TOP 3 delodajalci v Sloveniji Krka, Lek in Akrapovič. Ugotovili smo, da je potrebno sodelovanje večih oddelkov v organizaciji, če si le-ta želi zadovoljne in motivirane zaposlene, ki so dober vir pozitivnega ugleda. Dober ugled je izjemno pomemben, saj bi se več kot 80 % ljudi raje zaposlilo pri bolj uglednem delodajalcu. Zaposlenim je zraven ugleda pomembno, da jim delodajalec nudi zanimivo, izzivov polno delo, optimalne delovne pogoje z možnostjo usklajevanja družinskega življenja ter predvsem možnost izobraževanja, razvoja in napredovanja. Nadpovprečna plača je na repu pomembnih kriterijev. Z gotovostjo lahko trdimo, da je ugled podjetja izredno pomemben, če si organizacija želi stalen priliv talentiranih kadrov. Dolgoročna in proaktivna rešitev je blagovna znamka delodajalca, ki je proces, katerega je potrebno skrbno načrtovati in izvajati.
Ključne besede: Blagovna znamka, blagovna znamka delodajalca, strateški marketing, interni marketing, človeški viri, ugled, TOP delodajalci, kriteriji izbire delodajalca
Objavljeno: 08.01.2014; Ogledov: 715; Prenosov: 235
.pdf Polno besedilo (1,67 MB)

5.
MANAGEMENTSKI VIDIKI MARKETINGA
Ana Marija Šket, 2015, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo pisali o managementskih vidikih marketinga. Za povezavo marketinga in managementa smo uporabili managementske funkcije planiranja, vodenja in organiziranja. V prvem poglavju smo opredeliti problem diplomskega seminarja, cilje ter teze, predpostavke in omejitve ter predvidene metode raziskovanja. V drugem poglavju smo definirali management, njegove naloge in funkcije. Bistvo za management je, da iz med seboj sorazmerno povezanih dejavnosti oblikuje sistem, ki ima opredeljene cilje. Tretje poglavje vsebuje opredelitev marketinga. Za lažje razumevanje smo ga opredelili na osnovi različnih izhodišč. Tukaj smo tudi definirali okolje marketinga in kaj organizacija v njem uresničuje. Pomembno podpoglavje tukaj je interni marketing, tu smo ugotovili da je le-ta eno najboljših kompleksnih orodij vrhovnega managementa (uprave, poslovodstva) organizacije za razvijanje njene kulture. V nadaljevanju razmišljanja o internemu marketingu smo izhajali predvsem iz zornega kota vrhovnega managementa organizacije v vlogi izvajalca internega marketinga. Spoznali smo cilje internega marketinga in njegove izdelke ter kateri so njegovi udeleženci. Četrto poglavje se nanaša na planiranje marketinga. Podrobno smo opisali strateško planiranje marketinga po logičnih sledečih si korakih. V tem poglavju smo tudi raziskali osem različnih planov, ki zahtevajo marketinški vložek. Organiziranje in marketing je peto poglavje v diplomskem seminarju. Tukaj smo povezali aktivnosti marketinga z ostalimi poslovnimi funkcijami. V našem zadnjem poglavju smo opisali marketinško kontrolo, kjer smo ugotovili da obstajajo štiri vrste le-te. Pomembno podpoglavje tukaj je marketinška revizija, pri kateri smo ugotovili, da je management soočen z vsemi vrstami revizije, kadar je družba v delni ali popolni lasti države, sicer pa se največkrat srečuje z notranjo, zunanjo in davčno revizijo, oziroma z zunanjo in davčno.
Ključne besede: Management, funkcije managementa, vodenje, planiranje, organiziranje, marketing, interni marketing, marketinški plan, kontrola, marketinška revizija.
Objavljeno: 09.11.2015; Ogledov: 282; Prenosov: 31
.pdf Polno besedilo (987,04 KB)

6.
Marketing v turistični agenciji Kompas d.d.
Anja Zelnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V teoretičnem delu smo ugotovili, da so aktivnosti marketinga interdisciplinarne in da je za uspešno in učinkovito udejanjanje marketinške usmeritve potrebna njena vpetost in povezanost tudi z drugimi aktivnostmi znotraj organizacije, z družbenim razvojem ter potrebami zunanjega okolja organizacije. Pri podrobnejšem pregledu razvoja marketinga smo opazili, da turistična agencija Kompas udejanja tako imenovano reaktivno marketinško naravnanost, včasih tudi osnovno prodajno usmeritev, predvsem takrat, ko se ugotovi, da kapacitete niso prodane v zadovoljivi meri. Organizacija sicer razume izražene potrebe in hotenja ciljnih skupin, vendar ne zaznava odjemalčevih latentnih (skritih) potreb, ki bi turistično agencijo Kompas pripeljala do proaktivne celostne marketinške naravnanosti. V empiričnem delu smo ugotovili, da je padanje prodaje v turistični agenciji Kompas posledica več dejavnikov. Prvi padec leta 2009 je posledica slabšega prilagajanja na spremenjene potrošnikove navade, ki so nastale kot posledica gospodarske recesije. Nadaljnje upadanje prodaje pa je posledica načina spopadanja z nastalo situacijo ter pozicijo turistične agencije Kompas v očeh potrošnikov. Zniževanje stroškov na račun kakovosti, zmanjšanje marketinških aktivnosti, pomanjkanje interesa po globljem razumevanju kupca, segmentiranju in močnejši diferenciaciji v odnosu do kupcev in najožjih konkurentov na eni strani ter ohranjanjem imidža, ki mu organizacija operativno in na nekaterih segmentih tudi produktno ne sledi, je pripeljalo turistično agencijo Kompas na segmentu lastne produkcije do tako velikega padca prodaje.
Ključne besede: Interni marketing, marketing storitev, kakovost storitev, segmentiranje, diferenciacija, imidž
Objavljeno: 26.02.2016; Ogledov: 386; Prenosov: 66
.pdf Polno besedilo (1,89 MB)

7.
VLOGA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE NA PODROČJU INTERNEGA MARKETINGA V PODJETJU STROKA PRODUKT D.O.O.
Sebastjan Prijatelj, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučevali vlogo informacijske tehnologije na področju internega marketinga. V teoretičnem delu smo preučili koncept in filozofijo internega marketinga, konvencionalne in sodobne paradigme ter cilje in dejavnosti internega marketinga. V praktičnem delu diplomske naloge smo obravnavali Skupino stroka.si, podjetje Stroka produkt, d. o. o., ki je specializirano za hitre in učinkovite informacijske (IT) rešitve za organizacije in ki vse svoje rešitve, ki jih ponuja na trgu, najprej implementira pri sebi. Predstavili smo, katera informacijska orodja so implementirali v internem marketingu, kakšne so osnovne funkcionalnosti teh orodij in kakšno dodano vrednost so prinesle podjetju. Med prikazi dejanske uporabe orodij v praksi smo ugotovili, kakšno vlogo ima informacijska tehnologija pri izvajanju dejavnosti internega marketinga. Prišli smo do sklepa, da ima informacijska tehnologija pomembno vlogo pri vzpostavljanju, ohranjanju, nadgrajevanju in vzdrževanju dolgoročnih odnosov med zaposlenimi in podjetjem, se pa moramo zavedati, da je temelj marketinških odnosov zaupanje, do katerega pa lahko pridemo le ob popolnem spoštovanju pravil recipročnosti in hkratni menjavi notranjih in zunanjih vrednosti.
Ključne besede: informacijska tehnologija, interni marketing, odnosi, zaposleni, podjetje
Objavljeno: 05.08.2016; Ogledov: 246; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (1,45 MB)

8.
INTERNI MARKETING V PODJETJU KUEHNE + NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O.
Tina Svetelj, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Kuehne + Nagel, d. o. o. je storitveno podjetje, kjer so zaposleni del storitev. Namen diplomskega dela je dokazati, da podjetje z aktivnostmi internega marketinga postane konkurenčnejše in uspešnejše na trgu. V storitvenih organizacijah so zaposleni ključni del storitev, zato morajo podjetja poskrbeti, da so zaposleni sposobni obljubljeno storitev strokovno in kakovostno dostaviti kupcu (Mishra, 2010). V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pomen internega marketinga in njegov vpliv na zadovoljstvo ter učinkovitost posameznika v organizaciji in posledično na uspešnost podjetja na ciljnem trgu. Ugotovili smo, da je motivacija eden izmed ciljev internega marketinga ter temelj za učinkovito delo zaposlenih, in da interni marketing, skupaj z eksternim, igra ključno vlogo pri doseganju ciljev ter poslanstva podjetja. V empiričnem delu smo predstavili podjetje Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o in napravili analizo anketnega vprašalnika. Ugotovili smo, da je interni marketing med zaposlenimi v podjetju Kuehne + Nagel, d. o. o. dokaj neznan pojem. Kljub temu so zaposleni v povprečju zadovoljni z delom in položajem v podjetju ter čutijo pripadnost do organizacije. Na koncu smo podali konstruktivne predloge za izboljšave na področju internega marketinga v podjetju Kuehne + Nagel, logistični servis, d. o. o.
Ključne besede: interni marketing, komunikacija, zadovoljstvo
Objavljeno: 28.06.2016; Ogledov: 246; Prenosov: 0

9.
Zavzetost zaposlenih in poslovna odličnost
Alenka Mekiš, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Z magistrskim delom smo želeli osvetliti pomembnost zaposlenih v modelu poslovne odličnosti EFQM glede na dejstvo, da slovenska podjetja v povprečju zaostajajo za evropskimi po merilih EFQM. Pri tem pa je največja razlika prav pri merilu zaposlenih, kar nakazuje potrebo po tem, da podjetja naredijo določene spremembe v načinu vodenja in upravljanja človeških virov. Osredotočili smo se na zavzetost zaposlenih, ki je po vseh raziskavah povezana z učinkovitostjo zaposlenih in dolgoročno uspešnostjo organizacij. Tudi pri številu zavzetih zaposlenih evropske organizacije dosegajo povprečno nižje rezultate kot organizacije drugih regij. Za dvig zavzetosti zaposlenih smo proučevali dejavnike dveh pristopov upravljanja človeških virov. Ta pristopa sta interni marketing in blagovna znamka delodajalca. Uporabili smo empirične podatke, pridobljene s pomočjo ankete, opravljene med zaposlenimi v slovenskem podjetju, ki je del mednarodne skupine. Za proučevanje vpliva dejavnikov internega marketinga in blagovne znamke delodajalca na zavzetost zaposlenih smo uporabili eksplorativno faktorsko analizo in večkratno regresijsko analizo. Naredili smo tudi samooceno po modelu poslovne odličnosti EFQM, pri čemer smo uporabili vprašalnik, ki so ga izpolnjevale odgovorne osebe posameznih področij v podjetju. Rezultati so pokazali, da dva dejavnika internega marketinga statistično značilno vplivata na zavzetost zaposlenih, to sta empatija in pozornost pri vodenju ter kakovost dela in nagrade. Pri ugotavljanju dejavnikov blagovne znamke delodajalca so rezultati pokazali, da interno komuniciranje blagovne znamke delodajalca statistično značilno vpliva na zavzetost zaposlenih. Prav tako smo dokazali, da tako zavzetost zaposlenih kot pripadnost blagovni znamki delodajalca statistično značilno vplivata na zadovoljstvo zaposlenih, ki je eno izmed ključnih meril modela poslovne odličnosti EFQM 2013. Ugotovitve magistrskega dela dajejo tako prispevek k literaturi kot prispevek k praksi. Ključen prispevek k literaturi je preverjanje modela po Jou et al. (2008), kjer se je pokazalo, da le dva (empatija in pozornost pri vodenju ter kakovost dela in nagrade) od predlaganih šestih dejavnikov internega marketinga statistično značilno vplivata na zavzetost zaposlenih. Pri blagovni znamki delodajalca, kjer smo preverjali model po Burmannu in Zeplinu (2005), pa se je pokazalo, da le eden od treh dejavnikov ključno vpliva na pripadnost blagovni znamki delodajalca, in sicer vodenje z blagovno znamko delodajalca. Ugotovitve dajejo tudi smernice za prakso, kjer naj bi organizacije dajale poseben poudarek vodenju, ki temelji na empatiji in pozornosti ter ustvarjanju delovnega okolja, ki posamezniku omogoča rast, razvoj in dobro počutje. Hkrati pa se morajo podjetja zavedati, da ni dovolj le ustvariti dobro blagovno znamko delodajalca, temveč da je prav interno komuniciranje le-te ključno pri dvigu zavzetosti zaposlenih.
Ključne besede: poslovna odličnost, interni marketing, blagovna znamka delodajalca, zavzetost zaposlenih
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 561; Prenosov: 66
.pdf Polno besedilo (3,07 MB)

10.
Organizacijska kultura v podjetju
Špela Lorenčič, 2016, diplomsko delo

Opis: Kultura je pojem, ki nas obkroža vse življenje in nam je praktično položena v zibelko. Določa naš način življenja in komuniciranja z drugimi oziroma okoljem. Je človeška posebnost, tisto »nekaj« kar nas razlikuje od vseh drugih bitij in jo hkrati najdemo povsod v življenju kamor se podamo. Usmerjena je k zadovoljevanju človekovih potreb. Tako je prisotna tudi v različnih večjih ali manjših podjetjih oziroma organizacijah. Kot so prisotne različne kulture po svetu, imajo tudi podjetja med seboj različne kulture in ta njihova svojevrstna kultura loči posamezno podjetje od konkurence. Imenujemo jo organizacijska kultura, ki vsebuje številne sestavine, vrste ter tipologije različnih avtorjev in njihovega pogleda na kulturo. Kultura pa ne nastane takoj, sprva gre le za posameznike, ki imajo med seboj skupne cilje. Na podlagi izkušenj, mnenj, preteklih izkustev, vrednot, stališč različnih posameznikov pa se počasi začne oblikovanje kulture. Ker pa živimo v okolju, ki nenehno kliče po spremembah, je tudi spreminjanje kulture nekaj čemur se ne da izogniti. Pri tem ima ključno vlogo vodstvo podjetja, ki mora znati ohranjati obstoječo kulturo, jo znati izpopolnjevat in ohranjati vse udeležence te kulture na pravi poti. In ravno zaradi tega, ker je pri ohranjanju dobre organizacijske kulture pomemben odnos z zaposlenimi, ima tudi interni marketing velik pomen v sami organizaciji.
Ključne besede: organizacijska kultura, kultura, vodstvo podjetja, uspeh v podjetju, interni marketing, interno komuniciranje
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 143; Prenosov: 17
.pdf Polno besedilo (943,82 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici