| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Mednarodna pristojnost, internet in potrošniki
Klara Mirkac, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava usmerjanje komercialne dejavnosti s pomočjo interneta, ki omogoča, da lahko potrošnik hitro in enostavno sklene pogodbo s tujim trgovcem. Ker se potrošnik v mednarodnem zasebnem pravu, nasproti tujemu trgovcu, smatra kot šibkejša stranka, je deležen posebnega procesnega varstva. V ta namen so analizirane določbe o posebni pristojnosti pri potrošniških pogodbah po prenovljeni Uredbi 1215/2012 o pristojnosti ter priznanju in izvršitvi sodnih odločb v civilnih in gospodarskih zadevah, ki med drugim uvaja novost, da lahko potrošnik toži trgovca, ki nima stalnega prebivališča v državi članici Evropske unije. Ker je definicija potrošniškega spora, sploh v povezavi z usmerjanjem komercialne dejavnosti prek interneta, povzročala številne nejasnosti, je v delu predstavljena in analizirana tudi sodna praksa Sodišča Evropske unije (SEU), ki je pristojno za enotno razlago evropske zakonodaje.
Ključne besede: Bruseljska uredba Ia, mednarodna pristojnost, SEU, internetno poslovanje, potrošnik, potrošniška pogodba, varstvo šibkejše stranke
Objavljeno: 29.10.2015; Ogledov: 1039; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (602,41 KB)

2.
ČEZMEJNE KRŠITVE POTROŠNIŠKIH PRAVIC NA SPLETU IN VPRAŠANJE PRISTOJNOSTI
Katja Ramšak, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava sodobne tehnologije, kot je internet, preko katerega dandanes potrošniki množično sklepajo pravne posle s tujimi trgovci in kako ta pravna razmerja vplivajo na razlago pravil o mednarodni pristojnosti. V ospredju analize je Uredba 44/2001 o pristojnosti ter priznanju in izvršitvi sodnih odločb v civilnih in gospodarskih zadevah, pogoji njene uporabe in posebne določbe o pristojnosti v zadevah v zvezi s pogodbami, ki jih sklene potrošnik kot šibkejša stranka pogodbe V ta namen so predstavljeni in analizirani pogoji za uporabo posebnih pristojnosti v potrošniških sporih skozi prakso Sodišča Evropske unije, s poudarkom na posebnostih sklepanja poslov preko interneta. Predvsem so izpostavljena pravna pravila, ki so se izoblikovala, in razvoj ter prilagajanje sodne prakse posebnostim interneta.
Ključne besede: mednarodna pristojnost, potrošnik, potrošniški spor, Bruseljska uredba I, kiberprostor, prebivališče, internet, nove tehnologije, Sodišče EU, internetno poslovanje.
Objavljeno: 12.02.2015; Ogledov: 1244; Prenosov: 335
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
ZNAČILNOSTI DOBRIH SPLETNIH STRANI BANK NA IZBRANIH PRIMERIH
Sehmedina Žunić, 2014, diplomsko delo

Opis: Internet je pripomogel k temu, da so bile premagane geografske in časovne omejitve poslovanja. Bankam je omogočil, da s svojo ponudbo vstopijo na svetovno bančno tržišče ter pridobijo nove odjemalce. V prihodnje se bo oziroma se že glavnina storitev elektronskega bančništva opravlja preko interneta, saj se vse več podjetij povezuje v to omrežje. V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili spletne strani treh uspešnih bank, delujočih na različnih tržiščih. Najprej smo predstavili pojem elektronskega bančništva, razvoj, kakor tudi prednosti in slabosti elektronskega bančništva tako za banke kot uporabnike. Ker pomemben del elektronskega bančništva predstavlja internetno bančništvo, smo ga posebej obravnavali. Predstavili smo pojem internetnega bančništva, razvoj internetnega bančništva po svetu, kakovost spletne strani ter internetne storitve. V zadnjem delu naloge smo predstavili in analizirali Novo kreditno banko Maribor, Hypo Alpe Adria Bank in Zagrebačko banko. Odločili smo se, da bomo banke predstavili glede na oblikovalno podobo, vsebino, tehnologijo, interaktivnost, navigacijo in uporabnost. Ugotovili smo, da analizirane banke ponujajo zadovoljive storitve, zadostne podatke ter na splošno so privlačne, ponujajo potrebne informacije ...
Ključne besede: elektronsko poslovanje, prednosti in slabosti, internetno poslovanje, kakovost spletnih strani, internetne storitve, analiza spletnih strani.
Objavljeno: 17.07.2014; Ogledov: 913; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA E-POSLOVANJA BANK S PRAVNIMI OSEBAMI NA PODROČJU PLAČILNIH SISTEMOV S POUDARKOM NA SISTEMU SEPA
Aleš Prapotnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem najprej predstavil pojem e-poslovanja pravnih oseb. Začetek kartičnega poslovanja sega v leto 1949, V Sloveniji pa se prva plačilna kartica pojavi leta 1989. V okviru pojma e-poslovanja sem preučil značilnosti, načela, cilje ter razlikovanje e-poslovanja NLB primerjalno z nekaterimi večjimi slovenskimi vin tujimi bankami. Poseben poudarek sem namenil opisu e-poslovanja internetnih storitev NLB ter na koncu še vključevanju v enotne evropski sistem SEPA. Izvedel sem pregled obstoječega e-poslovanja in e-storitev ter ugotavljal prednosti in slabosti s katerimi se srečujejo podjetniki ob uporabi e-poslovanja z e-proizvodi izbranih bank. Po uvodnem poglavju sem v drugem poglavju opisal splošni pojem e-poslovanja. Nadalje sem opisal pojem plačilnih kartic, POS terminalov, bančništva iz pisarne ter uporabo, storitvre in varnost e-poslovanja. V tretjem poglavju sem analiziral e-proizvode in e-storitve nekaterih večjih slovenskih bank z izjemo NLB, kateri sem se v celoti posvetil v petem poglavju. Še pred tem sem se v četrtem poglavju dotaknil še e-poslovanja tujih bank. Diplomsko nalogo sem zaključil z natančnejšim opisom sistema SEPA.
Ključne besede: e-poslovanje, elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, Proklik, NLB, sistem SEPA, bančne kartice, POS terminali
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1193; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (323,18 KB)

5.
INTERNETNO IN MOBILNO BANČNIŠTVO - PREDNOSTI IN SLABOSTI
Mojca Babič, 2011, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo je vedno bolj razširjena in dopolnjena bančna storitev. V vsakdanjiku marsikaterega komitenta je že našlo prostor internetno in celo mobilno bančništvo. Bančne posle lahko opravljamo od kjerkoli in kadarkoli. V diplomskem delu smo se odločili opredeliti pojem elektronskega bančništva, podrobneje pa smo predstavili internetno in mobilno bančništvo, kot dve sodobni bančni poti za opravljanje bančnih storitev. Predstavili smo prednosti in slabosti tako internetnega bančništva, kakor tudi mobilnega bančništva. V nadaljevanju smo pregledali ponudbo slovenskih bank na področju internetnega in mobilnega bančništva. V zadnjem delu diplomske naloge predstavljamo rezultate raziskave, s katero smo želi ugotoviti predvsem kateri dejavniki pomembno vplivajo na uporabo internetnega in mobilnega bančništva in katera možnost opravljanja bančnih poslov preko internetnega in mobilnega bančništva je splošni javnosti najpomembnejša. Banke se zavedajo, da je internetno in mobilno bančništvo v današnjem času nuja, zato svojo ponudbo vedno znova dopolnjujejo in nadgrajujejo. Komitentom je potrebno prisluhniti in jim ponuditi sodobne storitve. Banke so primorane spremeniti način poslovanja, saj tudi njim te spremembe prinašajo prihranek stroškov in časa in ne le njihovim komitentom, predvsem pa konkurenčne prednosti, ki so zelo pomembne v današnjem času, ko je konkurenca na trgu vedno hujša.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, mobilno bančništvo, bančno poslovanje, sodobne bančne poti
Objavljeno: 16.05.2011; Ogledov: 2679; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

6.
OPERATIVNA TVEGANJA E-BANČNIŠTVA
Andreja Čuček, 2010, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje omogoča bankam manj papirnatega dela, hitrejše in učinkovitejše servisiranje strank in razbremenitev uslužbencev na bančnih okencih, saj se lahko bolj posvetijo posameznim strankam. Za stranke je takšen način poslovanja udoben, sorazmerno preprost za uporabo, omogoča zasebnost pri opravljanju bančnih poslov, prihrani ogromno časa in ima nizko ceno storitev. Poleg vseh prednosti, ki jih prinaša elektronsko bančništvo, je veliko možnosti za vdor v bančni sistem in zlorabo podatkov. V ta namen banke nenehno razvijajo in uvajajo najsodobnejše varnostne sisteme za zaščito, varnost in zaupnost prenesenih podatkov. Vendar tudi uporabnik sam mora skrbeti za pravilno uporabo in varovanje svojih osebnih podatkov. Veliko bank je že spoznalo, da so organizirani programi upravljanja z operativnim tveganjem ključni za varnost bančnega poslovanja. Banke morajo razviti ustrezno okolje za upravljanje in obvladovanje operativnih tveganj.
Ključne besede: Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, tveganja, operativno tveganje, varno in učinkovito elektronsko poslovanje.
Objavljeno: 11.02.2011; Ogledov: 1943; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (650,23 KB)

7.
VPLIV ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA BANČNO POSLOVANJE
Dina Žižek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Elektronske prodajne poti so danes ključen dejavnik uspeha vsakega bančnega poslovanja. Ker se te storitve vse bolj razvijajo in so vse bolj uveljavljene, predstavljajo pomembne konkurenčne prednosti. Ko danes govorimo o bančnem poslovanju, največkrat pomislimo na poslovanje preko interneta. Bančno poslovanje preko interneta ponuja udobje vodenja večino naših bančnih transakcij v času, ki nam ustreza. Lahko dostopamo do skladov in prenosov sredstev med računi, opravljamo plačila računov in nakupujemo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Elektronske prodajne poti omogočajo hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev. Omogočajo prihranek časa, manjše stroške storitev, uporaba ni omejena in uporabljamo jih lahko kadarkoli in kjerkoli. Elektronske prodajne poti imajo velik vpliv na uporabnike, ki lahko opravljajo storitve kadarkoli želijo. Uporaba elektronskih prodajnih poti v Sloveniji je relativno visoka in se iz leta v leto povečuje. Zato lahko trdimo, da so in bodo uporabnike prepričale kakovostne storitve in krajši čas izvajanja bančnih storitev. Razvoj bančnega poslovanja bo v prihodnje prinesel še veliko elektronskih storitev, saj se veliko dela na varnosti poslovanja, načinu zaščite podatkov, elektronskih denarnicah, itd. Vse bolj pomemben postaja tudi vpliv mobilnega bančništva na uporabnike, ker imamo na voljo zelo zmogljivo in razvito telefonijo, da lahko uporabljamo bančne storitve.
Ključne besede: Ključne besede: bančno poslovanje, elektronske prodajne poti, bankomat, kartice, internetno bančništvo, mobilno in telefonsko bančništvo.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1533; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

8.
VARNOSTNA POLITIKA INTERNETNEGA BANČNIŠTVA
Ines Karažinec, 2010, diplomsko delo

Opis: V hitrem tempu življenja ljudje tako rekoč nimajo časa niti za najnujnejše stvari, kaj šele za čakanje v vrsti pred bančnim okencem. Vsi pravzaprav iščejo banko, ki jim bo omogočila čim lažje bančno poslovanje in si želijo, da bi vse ali pa vsaj čim več bančnih poslov lahko opravili od doma, iz pisarne ali tudi s potovanja, saj je takšno poslovanje za komitente bistveno lažje, hitrejše in udobnejše ter nenazadnje tudi občutno cenejše. Danes konkurenca na bančnem trgu banke prisili, da med seboj poenotijo ponudbo storitev e-bančništva. Možnosti poslovanja z banko po elektronski poti namreč postajajo neomejene. Od čisto standardnih opravil, kot sta plačevanje položnic in prenos sredstev med računi, ponujajo tudi konverzijo valut, upravljanje z limiti, pregled kartičnega poslovanja... Nekatere pa ponujajo tudi vpogled v investicijsko poslovanje. Storitve prinašajo še celo vrsto ostalih ugodnosti, predvsem stalen pregled nad finančnim poslovanjem in udobnost opravljanja storitev. Ključnega pomena pri uporabi internetnega bančništva je varnost, saj preko spleta zaupamo zaupne podatke o svojem finančnem stanju. In ravno zaradi tega morajo banke nenehno razvijati in uvajati nove rešitve za zaščito, varnost in zaupnost podatkov. In s tem ko se povečuje število varnostnih postopkov se povečuje tudi število zlonamerne programske opreme ter preciznost in iznajdljivost ljudi, da zaobidejo te varnostne ukrepe. Vseh tveganj pa ni mogoče odpraviti le s tehničnimi ukrepi, temveč je potrebna tudi previdnost uporabnikov, ko gre za hranjenje in varovanje osebnih podatkov ter raznih gesel. Največkrat se namreč izkaže, da je najšibkejši člen v verigi zagotavljanja varnosti prav uporabnik sam. Nobena tehnološka rešitev, ki jo uporabljajo slovenske banke ne more popolnoma izključiti možnosti napada, če uporabnik sam ne poskrbi za uporabo spletne banke v varnem računalniškem okolju. Pri tem pa virusi, trojanski konji in phishing napadi predstavljajo največjo nevarnost. Žal se uporabniki o njih poučijo šele takrat, ko je že prišlo do neljubih posledic oziroma kraje podatkov. Kot smo lahko videli, nobena trenutna tehnologija ne zagotavlja popolne varnosti. Določena stopnja tveganja pri uporabi spletne banke vedno obstaja, ne glede na razna zagotovila, s katerimi banke pridobivajo naše zaupanje.
Ključne besede: Internetno bančništvo, elektronsko poslovanje, varnostna politika, varnost internetnega bančništva, tveganja internetnega bančništva, tehnologija za zagotavljanje varnosti, računalniški kriminal.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 1754; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

9.
PRIMERJALNA ANALIZA UPORABE INTERNETNIH BANČNIH STORITEV V SLOVENIJI IN HRVAŠKI NA PRIMERIH NLB IN ZAGREBAČKE BANKE
Neva Mihelj, 2010, diplomsko delo

Opis: Kruta resničnost današnjih dni je, da postaja življenjski ritem iz dneva v dan vse hitrejši. Žal se ne moremo ob obveznostih, ki na nas prežijo vsak dan, izogniti bančnemu poslovanju. Zato je internetno bančništvo najboljša rešitev za prihranek dragocenega časa in denarja, ki nam v današnjem času vedno bolj primanjkuje. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojme elektronskega poslovanja, elektronskega bančništva in interneta ter se podrobneje poglobili v pojem internetnega bančništva V raziskovalnem delu pa smo predstavili ponudbo slovenskih in hrvaških internetnih bank ter podrobneje predstavili vodilne banke izbranih držav, NLB in Zagrebačko banko. Nato smo primerjali ponudbo internetnega bančništva izbranih bank, NLB — NLB Klik in Zagrebačke banke — e-zaba in ugotavljali podobnosti in razlike med njimi. Bistveno je da se banke zavedajo da morajo na prvo mesto postaviti svoje stranke in pripraviti tako ponudbo, katera bo privabila zadostno število strank. Stranke so danes vedno bolj zahtevne, sposobne, izobražene in zahtevajo tako ponudbo od banke ki bo zadovoljila njihove želje in pričakovanja. Edino tako bodo banke ohranile oziroma povečale svojo konkurenčno prednost, saj v svetu tehnološkega razvoja preživijo le tisti ki znajo izkoristiti priložnosti ki jih ponuja nova ekonomija. Internetno bančništvo se bo v prihodnosti še bolj razvijalo in bo postalo ena od vodilnih storitev v bančnem poslovanju. Banke bodo morale v razvoj internetnega bančništva veliko vlagati, da se bodo lahko prilagajale zahtevam strank, da bodo lahko zagotovile najvišjo stopnjo varnosti in da bodo sledile hitremu tehnološkemu napredku na tem področju.
Ključne besede: internet, elektronsko poslovanje, področja elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, internetno bančništvo, varnost.
Objavljeno: 21.09.2010; Ogledov: 2356; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (801,86 KB)

10.
INTERNETNO BANČNIŠTVO ZA PODJETJA NA PRIMERU POŠTNE BANKE SLOVENIJE D.D.
Mojca Bergauer Jarc, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisano elektronsko bančništvo s poudarkom na internem bančništvu. Tema je bila izbrana z moje strani zaradi zanimanja, skozi diplomsko delo pa je bilo znanje o tej temi nadgrajeno. Diplomska naloga je razdeljena v dva tematska sklopa, v katerem je zajeto elektronsko bančništvo tako s teoretičnega kot tudi s praktičnega vidika. V prvem tematskem sklopu je bil zajet teoretičen del opredelitve elektronskega bančništva s poudarkom na internetnem bančništvu. Opisano je delovanje elektronskega bančništva, katere storitve ponuja, prodajne poti in varnost poslovanja. Drugi tematski sklop je izključno namenjen praktičnemu prikazu internetnega bančništva za podjetja na primeru Poštne banke Slovenije d.d.. Na začetku je najprej na splošno in kratko predstavljena Poštna banka Slovenije in ponudbo elektronske banke ter njena funkcionalnosti. V nadaljevanju so opisane storitve plačilnega prometa in varnost elektronskega poslovanja ter primerjava dveh ponudnikov programske opreme Hermes SoftLab d.d. in Halcom d.d. z vidika uporabnikov. Poseben poudarek je na razvoju oz. nadgradnji programske opreme in razširitvi ponudbe internetne banke. Opredeljeno je internetno bančništvo za pravne osebe. Internetni način poslovanja pomeni prihranek dragocenega časa, je enostavne uporabe in hkrati prinaša posodobitev bančnega poslovanja. S tem načinom se odpirajo nove tržne poti, preko katerih se komitent poveže z banko. Prav komitenti pa so tisti zaradi katerih banke vodijo nenehen boj s konkurenco, saj se zavedajo, da bodo na trgu ostale samo, če bodo korak pred njimi.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, banka, komitent, elektronski denar, mikroplačila, POS delovna mesta, internet, Poštna banka Slovenije, elektronska banka, Hermes SoftLab d.d., Halcom d.d., e - računi, direktne bremenitve SEPA
Objavljeno: 16.08.2010; Ogledov: 2601; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (4,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici