| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNETNO BANČNIŠTVO PREBIVALSTVA NA PRIMERU IZBRANIH SLOVENSKIH BANK
Barbara Matjašec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili internetno bančništvo prebivalstva, ki postaja vse bolj uporabna storitev s strani komitentov, pomembno pa je tudi, da banka na trgu še naprej ostane konkurenčna. Najprej smo predstavili elektronsko poslovanje, opredelili pojem elektronskega poslovanja in opisali značilnosti elektronskega poslovanja. Opisali smo tudi elektronsko bančništvo, razvoj elektronskega bančništva in njegove značilnosti. Nadalje smo našteli ter na kratko opisali elektronsko prodajne poti v bankah: plačilne kartice, mobilno bančništvo, bankomati, telefonsko bančništvo in internetno bančništvo. Večji poudarek smo dali internetnemu bančništvu, kjer smo primerjali stroške spletnega bančništva nekaterih bank v novembru 2008 in januarju 2009. Našteli smo tudi prednosti internetnega bančništva, ki ga le-to prinaša tako banki kot tudi komitentu. Dodali smo tudi nekaj tveganj, ki se pojavljajo pri uporabnikih internetnega bančništva. Raziskali smo tudi uporabo internetnega bančništva v državah EU, hkrati pa smo se lotili tudi varnosti in varnostnih ukrepov ter nekaterih koristnih napotkov, ki jih priporoča Microsoft Slovenija za varno uporabo internetnega bančništva. V zadnjem poglavju smo opisovali internetno bančništvo prebivalstva na primeru izbranih slovenskih bank: Deželne banke Slovenije d. d., Nove Ljubljanske banke d. d., Raifffeisen Banke, Hypo Alpe-Adria-Bank d. d. in Nove Kreditne banke Maribor d. d. Za vsako posamezno banko smo opisali nastanek banke, katere organizacijske enote sestavljajo banko, kakšne dejavnosti opravlja banka, nenazadnje pa smo opisali storitev internetnega bančništva za vsako posamezno banko. Ker so uporabniki internetnega bančništva vse zahtevnejši, se banke zavedajo, da morajo slediti tehnološkemu napredku, saj bi jim v nasprotnem primeru konkurenca speljala komitente. Lahko tudi trdimo, da se vse več ljudi odloča za opravljanje bančnih poslov preko interneta, saj lahko na ta način bančne zadeve uredijo hitreje in udobneje. Razen tega pa je elektronsko bančništvo veliko cenejše kot pa klasičen način poslovanja, tako za banko kot tudi za komitenta.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko prodajne poti, plačilna kartica, mobilno bančništvo, bankomat, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni ukrepi internetnega bančništva, DBS NET, NLB Klik, RaiffeisenNET, HYPOnet, Bank@Net.
Objavljeno: 22.09.2009; Ogledov: 3044; Prenosov: 703
.pdf Celotno besedilo (507,43 KB)

2.
VARNOST SISTEMOV INTERNETNEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU KLIK NLB
Barbara Belič, 2009, diplomsko delo

Opis: Dandanes je nemogoče najti banko, ki ne bi poslovala elektronsko ter nudila storitev elektronskega bančništva. Internetno bančništvo je kot storitev elektronskega bančništva dalo bankam nove razsežnosti, saj so te večino svojih storitev ponudile kar v svoji spletni poslovalnici. Komitenti bank pa za uporabo spletne poslovalnice potrebujejo le osebni računalnik ter dostop do interneta. Zaradi prednosti uporabe internetnega bančništva, število uporabnikov spletnih bank iz dneva v dan narašča. Za varnost sistemov internetnega bančništva mora biti poskrbljeno z obeh strani, tako s strani banke kot tudi s strani uporabnikov. Banke zagotavljajo varnost na omenjenem področju s pomočjo varnostne tehnologije (požarni zidovi, usmerjevalniki, kriptografija in overjanje), uporabniki pa z rednim posodabljanjem operacijskih sistemov, protivirusnih programov ter s skrbnim varovanjem osebnih podatkov s čimer pripomorejo k višji stopnji varnosti ter zanesljivosti sistemov internetnega bančništva. S spleta pretijo različne nevarnosti, ki posredno in neposredno vplivajo na internetno bančništvo. Virusi, črvi in trojanski konji lahko oslabijo delovanje osebnih računalnikov ter uničijo podatke ter datoteke shranjene na njih. Navedeni škodljivi programi tako posredno vplivajo na spletno bančništvo. Neposredno pa se na internetno bančništvo nanaša pojav lažnih spletnih strani bank (ribarjenje in pharming). Nepridipravi skušajo s pomočjo lažnih spletnih strani priti do podatkov s katerimi imajo kasneje dostop do našega transakcijskega računa.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje/ Elektronsko bančništvo/ Internetno bančništvo/ Varnost sistemov internetnega bančništva/ Varnostna tehnologija/ Ribarjenje/ Pharming/ Virusi/ Črvi/ Trojanski konji/ Klik NLB
Objavljeno: 12.10.2009; Ogledov: 2119; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (882,74 KB)

3.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU SLOVENSKIH BANK
Vesna Jevšenak, 2009, diplomsko delo

Opis: Prednost sodobnih bančnih poti je v tem, da lahko večino storitev bančnega prometa opravimo od kjerkoli: doma, službe, potovanja. Take storitve so npr.: plačevanje položnic, prenos sredstev, informacije o stanju na računu.
Ključne besede: Storitve, sodobne bančne poti, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno poslovanje
Objavljeno: 21.01.2010; Ogledov: 1687; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (333,16 KB)

4.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO ZA PODJETJA NA PRIMERU TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Jožica Kodrič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila elektronsko bančništvo, ki je postalo izredno pomembna bančna storitev. Elektronske bančne storitve so dostopne 24 ur na dan, vse dni v letu, kar je zelo pomembno za podjetja, ki potrebujejo nemoten finančni tok in nenehen pregled nad finančnimi sredstvi. V prvem delu sem predstavila elektronsko poslovanje, njegov pomen ter različne oblike elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje je v sodobnem poslovnem svetu postalo nepogrešljivo. Organizacije ga uporabljajo zato, da si znižajo stroške poslovanja in prihranijo čas. V drugem delu sem opredelila elektronsko bančništvo, njegove prednosti in slabosti. Predstavila sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko in mobilno bančništvo ter internetno bančništvo. Banke storitve elektronskega bančništva prilagajajo uporabnikovim zahtevam in potrebam ter jih sproti dopolnjujejo. Tretji del sem namenila varnosti elektronskega bančništva in predstavila varnostne mehanizme. Banke zelo dobro skrbijo za varnost elektronskega bančništva in sicer varovanje poteka na več ravneh. Varovani so podatki, ki se pretakajo med vašim računalnikom in bančnim strežnikom, tako da jim nihče ne more prisluškovati (za to poskrbi protokol https), varovan pa je tudi dostop. V elektronsko banko se lahko prijavite le, če poznate pravo kombinacijo tajnih podatkov. Za varnost pa moramo poskrbeti tudi sami in sicer s previdnostjo ter upoštevanjem pravil in nasvetov, ki smo jih dobili na banki. V četrtem delu sem predstavila storitve elektronskega bančništva, ki jih ponujajo tri največje slovenske banke podjetjem. Na koncu sem naredila primerjavo in ugotovila, da se ponudba vseh treh primerjanih bank bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka uvede novo storitev ji kar hitro sledijo ostale.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni mehanizmi
Objavljeno: 19.11.2009; Ogledov: 1799; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (591,96 KB)

5.
UPORABA STORITEV INTERNETA V POSLOVNE NAMENE
Marko Baš, 2009, diplomsko delo

Opis: Z razvojem pomembnejših storitev interneta smo ugotovili, da se je njegova uporaba začela množično večati po letu 1992 s prihodom World Wide Web-a, čeprav njegovi zametki segajo že v šestdeseta leta prejšnjega stoletja. Hiter razvoj interneta je ustvaril nove potrebe potrošnikov s tem pa tudi prisilil podjetja, da so temu sledila. Le-to je prineslo veliko prednosti tako za potrošnike kot tudi za podjetja sama. V diplomskem delu so, preko njegove zgodovine in razvoja pomembnejših storitev, predstavljeni štirje najpogostejši načini uporabe interneta. S pravimi informacijami ob pravem času podjetja vzpostavijo, ohranijo ali povečajo svojo konkurenčno prednost. V ta namen so podjetja začela uporabljati intranet, ki jim nudi večjo fleksibilnost in kreativnost, izboljšuje komunikacijo med zaposlenimi ter omogoča hrambo podatkov na enem mestu, s tem pa tudi časovni prihranek. Tudi uvedba elektronskega poslovanja v podjetje ni samo ena izmed možnosti do dobička, temveč je v današnjem svetu elektronskega poslovanja to velikokrat nujno. Ob današnjem hitrem načinu življenja se potrošniki velikokrat srečujejo s pomanjkanjem časa, predvsem pri nakupovanju luksuznih dobrin. S tem so začele nastajati internetne trgovine in pojavilo se je internetno nakupovanje. V zadnjih letih se veča število internetnih trgovin, s tem pa tudi delež ljudi, ki tam kupujejo. Tu pa ne smemo prezreti internetnega oglaševanja, ki ga podjetja že kar dolgo uporabljajo za promocijo izdelkov kot tudi podjetja samega. Tudi tu se je pokazala prednost interneta, ki omogoča, da si potrošnik sam poišče informacije in ima možnosti odločati, kaj si bo ogledal in kaj ne, kar je nasprotno od klasičnega oglaševanja, kjer prodajalci potrošnikom vsiljujejo oglase.
Ključne besede: Internet, zgodovina interneta, World Wide Web (www), elektronska pošta, spletni brskalnik, intranet, elektronsko poslovanje, spletne trgovine, internetno oglaševanje
Objavljeno: 20.11.2009; Ogledov: 1689; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (825,47 KB)

6.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI V BANKAH
Vesna Lipuš, 2009, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi smo predstavili elektronske prodajne poti bank ter kot primer prikazali še elektronske prodajne poti, ki jih pri svojem poslovanju uporablja Banka Celje d.d. To temo smo raziskali zaradi zanimivosti, predvsem pa zaradi porasta elektronskega poslovanja pri nas v zadnjih letih. Kot vemo je elektronsko poslovanje zelo širok pojem, zato je treba omeniti, da obsega ta pojem tudi elektronsko bančništvo, elektronsko trženje, elektronsko trgovanje, spletno trgovanje, svetovanje na daljavo, elektronsko zavarovalništvo, delo na daljavo, pouk na daljavo… Diplomsko delo smo razdelili na več poglavij in sicer zato, da je bolj pregledno in da se bralci najprej seznanijo z samim pojmom elektronskega poslovanja in da lahko vidijo katere elektronske prodajne poti nudijo banke, med njimi tudi Banka Celje d.d. ki smo jo vključili v diplomsko delo kot primer. Prvi del je tako namenjen razlagi pojma elektronskega poslovanja in razvoju le-tega. Dotaknili smo se tudi vrst elektronskega poslovanja, namenili nekaj besed prednostim in slabostim, ter varnosti elektronskega poslovanja, ki je zelo pomemben element elektronskega poslovanja, še zlasti v današnjih časih, ko se število uporabnikov povečuje. V tem delu smo tudi prikazali vrste elektronskih prodajnih poti, ki jih uporabljajo banke, kot so na primer: bančni avtomati, bančni kioski, pos terminali, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo ter druge možne elektronske prodajne poti. V drugem delu pa smo kot primer vzeli Banko Celje d.d. in njene elektronske prodajne poti. Najprej smo nekaj besed namenili izključno Banki Celje d.d., njeni zgodovini in razvoju, nato pa se posvetili elektronskim prodajnim potem. Zaradi zaupnih podatkov, ki nam jih Banka Celje d.d. ne sme posredovati, smo bili omejeni z literaturo. Tako smo podatke črpali iz interneta in raznih brošur, ki so nam jih posredovali zaposleni na Banki Celje d.d. Klasični načini plačevanja s čeki in gotovino, postopoma izginjajo iz prometa, nadomeščajo pa jih sodobni načini plačevanja. Čemu bi nosili gotovino za plačevanje položnic in se izpostavljali nevarnosti ropa, ko pa lahko to izvršimo kar doma s klikom na miško, s tem pa prihranimo tudi pri času. Elektronsko poslovanje nam tako omogoča hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, vrste elektronskega poslovanja, elektronske prodajne poti, internet, komitent, bančni avtomati, informacijski terminali, bančni kioski, pos delovna mesta, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, klicni centri, pametna kartica, elektronska denarnica, interaktivna televizija, WAP, varnost elektronskega poslovanja, bančno pismo, plačilne kartice, digitalni podpis, Klik, Halo banka, PIN, spam, virusi, trojanski konji, črvi.
Objavljeno: 23.11.2009; Ogledov: 2398; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (811,74 KB)

7.
INTERNETNO BANČNIŠTVO ZA PODJETJA NA PRIMERU POŠTNE BANKE SLOVENIJE D.D.
Mojca Bergauer Jarc, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisano elektronsko bančništvo s poudarkom na internem bančništvu. Tema je bila izbrana z moje strani zaradi zanimanja, skozi diplomsko delo pa je bilo znanje o tej temi nadgrajeno. Diplomska naloga je razdeljena v dva tematska sklopa, v katerem je zajeto elektronsko bančništvo tako s teoretičnega kot tudi s praktičnega vidika. V prvem tematskem sklopu je bil zajet teoretičen del opredelitve elektronskega bančništva s poudarkom na internetnem bančništvu. Opisano je delovanje elektronskega bančništva, katere storitve ponuja, prodajne poti in varnost poslovanja. Drugi tematski sklop je izključno namenjen praktičnemu prikazu internetnega bančništva za podjetja na primeru Poštne banke Slovenije d.d.. Na začetku je najprej na splošno in kratko predstavljena Poštna banka Slovenije in ponudbo elektronske banke ter njena funkcionalnosti. V nadaljevanju so opisane storitve plačilnega prometa in varnost elektronskega poslovanja ter primerjava dveh ponudnikov programske opreme Hermes SoftLab d.d. in Halcom d.d. z vidika uporabnikov. Poseben poudarek je na razvoju oz. nadgradnji programske opreme in razširitvi ponudbe internetne banke. Opredeljeno je internetno bančništvo za pravne osebe. Internetni način poslovanja pomeni prihranek dragocenega časa, je enostavne uporabe in hkrati prinaša posodobitev bančnega poslovanja. S tem načinom se odpirajo nove tržne poti, preko katerih se komitent poveže z banko. Prav komitenti pa so tisti zaradi katerih banke vodijo nenehen boj s konkurenco, saj se zavedajo, da bodo na trgu ostale samo, če bodo korak pred njimi.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, banka, komitent, elektronski denar, mikroplačila, POS delovna mesta, internet, Poštna banka Slovenije, elektronska banka, Hermes SoftLab d.d., Halcom d.d., e - računi, direktne bremenitve SEPA
Objavljeno: 16.08.2010; Ogledov: 2259; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (4,39 MB)

8.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE TURISTIČNE AGENCIJE
Teja Vidmar, 2009, diplomsko delo

Opis: Turizem in informacijska tehnologija sta dve največji in najbolj dinamični panogi v današnjem času. Obe panogi se zelo hitro razvijata in povpraševanje po njiju strmo raste. Posebno vlogo pri tem ima internet, ki je prenosni medij in omogoča najcenejši prenos podatkov in povezuje ljudi. Prav tako ima internet zelo pomembno vlogo pri turističnem trženju saj je njegova funkcija zelo pomembna pri distribuciji turističnih storitev. Internet predstavlja zelo pomembno vlogo za potencialnega turista, kot tudi za podjetje-turistično agencijo. Internet ponuja veliko prednosti pri poslovanju. To so nižji stroški pri poslovanju in pridobivanju informacij, večjo hitrost pri posredovanju informacij, enostavnejšo in hitrejšo komunikacijo. Turistične agencije se poleg standardnega trženja svojih proizvodov in storitev odločajo za trženje preko interneta. Ta oblika trženje je pri slovenskih turističnih agencijah dobro razvita. Opazimo lahko, da ima skoraj vsaka ali pa morda celo vsaka turistična agencija, tudi najmanjša, svojo spletno stran. Na spletnih straneh imajo predstavljeno ponudbo svojih storitev. Na internetu se lahko pojavljajo prav vsa podjetja, tudi najmanjša in največja. Ta oblika trženja je poceni in dostopna vsem. Tako imajo možnost, da se vsa podjetja v našem primeru turistične agencije enako predstavijo na internetu. Tukaj so dostopna vsem, ki imajo dostop do interneta. Zelo pomembno pri tem je, da so vsa podjetja dostopna vsem, kjerkoli in kadarkoli. Internet ne pozna časovnih in geografskih omejitev. Z internetom se torej možnost poslovanja poveča. Podjetja postanejo bolj dosegljiva in konkurenčnejša. Pomembno je tudi kako se podjetje predstavi na internetu in ni dovolj, da se na njem samo predstavi. Spletne strani morajo biti dobro narejene. Biti morajo preproste za uporabo, pregledne, ne preveč polne z besedilom. Predvsem je tudi pomembno, da obiskovalca spletna stran pritegne, da je zanimiva in lahka za uporabo, saj se bo, samo tako, še kdaj vrnil nanjo. Kar pa je cilj vsakega podjetja. Nekatere turistične agencije so šle še korak dlje. Na svojih spletnih straneh ponujajo tudi možnost nakupa svojih proizvodov in storitev. Vendar to pri nas, v Sloveniji še ni povsem razvito, saj to možnost ponuja res samo nekaj turističnih agencij. Predvsem so to turistične agencije, ki poslujejo samo preko interneta in sploh nimajo poslovalnic. Pri nas tak način poslovanja še ni povsem razvit. Ljudje takemu načinu poslovanja še ne zaupajo povsem in tudi nanj še niso povsem navajeni. Tako se še vedno odločajo za standardno poslovanje in še vedno osebno obiskujejo poslovalnice in tam opravijo nakup turističnih storitev.
Ključne besede: Ključne besede: turistična agencija, elektronsko poslovanje, internet, spletne strani, internetno trženje, internetno komuniciranje.
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 3148; Prenosov: 552
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

9.
PRIMERJALNA ANALIZA UPORABE INTERNETNIH BANČNIH STORITEV V SLOVENIJI IN HRVAŠKI NA PRIMERIH NLB IN ZAGREBAČKE BANKE
Neva Mihelj, 2010, diplomsko delo

Opis: Kruta resničnost današnjih dni je, da postaja življenjski ritem iz dneva v dan vse hitrejši. Žal se ne moremo ob obveznostih, ki na nas prežijo vsak dan, izogniti bančnemu poslovanju. Zato je internetno bančništvo najboljša rešitev za prihranek dragocenega časa in denarja, ki nam v današnjem času vedno bolj primanjkuje. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojme elektronskega poslovanja, elektronskega bančništva in interneta ter se podrobneje poglobili v pojem internetnega bančništva V raziskovalnem delu pa smo predstavili ponudbo slovenskih in hrvaških internetnih bank ter podrobneje predstavili vodilne banke izbranih držav, NLB in Zagrebačko banko. Nato smo primerjali ponudbo internetnega bančništva izbranih bank, NLB — NLB Klik in Zagrebačke banke — e-zaba in ugotavljali podobnosti in razlike med njimi. Bistveno je da se banke zavedajo da morajo na prvo mesto postaviti svoje stranke in pripraviti tako ponudbo, katera bo privabila zadostno število strank. Stranke so danes vedno bolj zahtevne, sposobne, izobražene in zahtevajo tako ponudbo od banke ki bo zadovoljila njihove želje in pričakovanja. Edino tako bodo banke ohranile oziroma povečale svojo konkurenčno prednost, saj v svetu tehnološkega razvoja preživijo le tisti ki znajo izkoristiti priložnosti ki jih ponuja nova ekonomija. Internetno bančništvo se bo v prihodnosti še bolj razvijalo in bo postalo ena od vodilnih storitev v bančnem poslovanju. Banke bodo morale v razvoj internetnega bančništva veliko vlagati, da se bodo lahko prilagajale zahtevam strank, da bodo lahko zagotovile najvišjo stopnjo varnosti in da bodo sledile hitremu tehnološkemu napredku na tem področju.
Ključne besede: internet, elektronsko poslovanje, področja elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, internetno bančništvo, varnost.
Objavljeno: 21.09.2010; Ogledov: 2148; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (801,86 KB)

10.
VPLIV ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA BANČNO POSLOVANJE
Dina Žižek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Elektronske prodajne poti so danes ključen dejavnik uspeha vsakega bančnega poslovanja. Ker se te storitve vse bolj razvijajo in so vse bolj uveljavljene, predstavljajo pomembne konkurenčne prednosti. Ko danes govorimo o bančnem poslovanju, največkrat pomislimo na poslovanje preko interneta. Bančno poslovanje preko interneta ponuja udobje vodenja večino naših bančnih transakcij v času, ki nam ustreza. Lahko dostopamo do skladov in prenosov sredstev med računi, opravljamo plačila računov in nakupujemo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Elektronske prodajne poti omogočajo hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev. Omogočajo prihranek časa, manjše stroške storitev, uporaba ni omejena in uporabljamo jih lahko kadarkoli in kjerkoli. Elektronske prodajne poti imajo velik vpliv na uporabnike, ki lahko opravljajo storitve kadarkoli želijo. Uporaba elektronskih prodajnih poti v Sloveniji je relativno visoka in se iz leta v leto povečuje. Zato lahko trdimo, da so in bodo uporabnike prepričale kakovostne storitve in krajši čas izvajanja bančnih storitev. Razvoj bančnega poslovanja bo v prihodnje prinesel še veliko elektronskih storitev, saj se veliko dela na varnosti poslovanja, načinu zaščite podatkov, elektronskih denarnicah, itd. Vse bolj pomemben postaja tudi vpliv mobilnega bančništva na uporabnike, ker imamo na voljo zelo zmogljivo in razvito telefonijo, da lahko uporabljamo bančne storitve.
Ključne besede: Ključne besede: bančno poslovanje, elektronske prodajne poti, bankomat, kartice, internetno bančništvo, mobilno in telefonsko bančništvo.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1293; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici