| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE TURISTIČNE AGENCIJE
Teja Vidmar, 2009, diplomsko delo

Opis: Turizem in informacijska tehnologija sta dve največji in najbolj dinamični panogi v današnjem času. Obe panogi se zelo hitro razvijata in povpraševanje po njiju strmo raste. Posebno vlogo pri tem ima internet, ki je prenosni medij in omogoča najcenejši prenos podatkov in povezuje ljudi. Prav tako ima internet zelo pomembno vlogo pri turističnem trženju saj je njegova funkcija zelo pomembna pri distribuciji turističnih storitev. Internet predstavlja zelo pomembno vlogo za potencialnega turista, kot tudi za podjetje-turistično agencijo. Internet ponuja veliko prednosti pri poslovanju. To so nižji stroški pri poslovanju in pridobivanju informacij, večjo hitrost pri posredovanju informacij, enostavnejšo in hitrejšo komunikacijo. Turistične agencije se poleg standardnega trženja svojih proizvodov in storitev odločajo za trženje preko interneta. Ta oblika trženje je pri slovenskih turističnih agencijah dobro razvita. Opazimo lahko, da ima skoraj vsaka ali pa morda celo vsaka turistična agencija, tudi najmanjša, svojo spletno stran. Na spletnih straneh imajo predstavljeno ponudbo svojih storitev. Na internetu se lahko pojavljajo prav vsa podjetja, tudi najmanjša in največja. Ta oblika trženja je poceni in dostopna vsem. Tako imajo možnost, da se vsa podjetja v našem primeru turistične agencije enako predstavijo na internetu. Tukaj so dostopna vsem, ki imajo dostop do interneta. Zelo pomembno pri tem je, da so vsa podjetja dostopna vsem, kjerkoli in kadarkoli. Internet ne pozna časovnih in geografskih omejitev. Z internetom se torej možnost poslovanja poveča. Podjetja postanejo bolj dosegljiva in konkurenčnejša. Pomembno je tudi kako se podjetje predstavi na internetu in ni dovolj, da se na njem samo predstavi. Spletne strani morajo biti dobro narejene. Biti morajo preproste za uporabo, pregledne, ne preveč polne z besedilom. Predvsem je tudi pomembno, da obiskovalca spletna stran pritegne, da je zanimiva in lahka za uporabo, saj se bo, samo tako, še kdaj vrnil nanjo. Kar pa je cilj vsakega podjetja. Nekatere turistične agencije so šle še korak dlje. Na svojih spletnih straneh ponujajo tudi možnost nakupa svojih proizvodov in storitev. Vendar to pri nas, v Sloveniji še ni povsem razvito, saj to možnost ponuja res samo nekaj turističnih agencij. Predvsem so to turistične agencije, ki poslujejo samo preko interneta in sploh nimajo poslovalnic. Pri nas tak način poslovanja še ni povsem razvit. Ljudje takemu načinu poslovanja še ne zaupajo povsem in tudi nanj še niso povsem navajeni. Tako se še vedno odločajo za standardno poslovanje in še vedno osebno obiskujejo poslovalnice in tam opravijo nakup turističnih storitev.
Ključne besede: Ključne besede: turistična agencija, elektronsko poslovanje, internet, spletne strani, internetno trženje, internetno komuniciranje.
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 3213; Prenosov: 559
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IN OSEBNA PRODAJA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2013, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je sestavni del komunikacije podjetja s tržnimi subjekti. Deli se na več različnih marketinških kanalov kot so; oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje in vedno bolj priljubljena oblika oglaševanja katera se imenuje spletno oglaševanje. Ker se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi situacijami in oteženimi pogoji, se morajo prilagajati in poiskati pravilne tržne pristope in kvalitetno komunikacijo s tržnimi subjekti. Soočajo se z finančnimi zlomi, konjunkturami gospodarskega razvoja, neizprosno konkurenco, zahtevnejšo in vedno bolj ozaveščeno in izobraženo strukturo kupcev kakor ostalimi dejavniki, ki postavljajo delovanje podjetja na preizkušnjo. Prav zaradi tega so primorana spremeniti tradicionalne poslovne prakse in uveljavljati novejše pristope do kupcev. Zaradi tega se organizacije odločajo za uvedbo marketinških komunikacijskih rešitev, katere omogočajo komunikacijo in tudi vpogled v pričakovanja in želje odjemalcev. Velik odstotek neuspešnih uvedb in delovanja marketinških storitev pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim in nedoslednim izvrševanjem začrtanih ciljev podjetja. Definiranje jasnih ciljev, vizije, strategije in obsega razpolagajočih virov, pogojuje dejavnike uspešnega in neuspešnega delovanja marketinškega komuniciranja. Podjetje Montana d.o.o., želi prenoviti obstoječe in vzpostaviti nove marketinške komunikacijske kanale in s tem vzpodbuditi obstoječe in nove odjemalce k večjemu nakupu njihovega materiala. Podjetje ima vizijo in uresničljive cilje, kateri se lahko udejanjijo z dobrim marketinškim delovanjem, pietetnim pristopom in sinergijskemu komuniciranju s kupci. V magistrskem delu želimo predstaviti podjetje, različne vrste marketinških komunikacijskih kanalov in možnosti prenašanja sporočila od pošiljatelja (podjetja) k prejemniku (kupcu). Opravili bomo kvalitativno analizo marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju. Rezultate intervjujev bomo analizirali in tako s pomočjo priznanih avtorjev in njihovih teoretičnih aksiomov o marketinškem komuniciranju izpeljali zaključke pri naši raziskavi.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja; osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in internetno trženje.
Objavljeno: 10.01.2014; Ogledov: 1489; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (9,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici