| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZDELAVA E-POSLOVNEGA MODELA ZA PORTAL NAJDIOBRTNIKA.SI
Domen Močnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi želimo izdelati e-poslovni model za portal najdiObrtnika.si. NajdiObrtnika.si je spletni portal namenjen predvsem oglaševanju obrtnikov, njihovih izdelkov oziroma storitev. Portal želi z inovativnimi idejami, preprostim izgledom, konkurenčno ponudbo in koristnimi informacijami poseči na trg tovrstnih portalov, ki posredujejo informacije oziroma male oglase na področju oglaševanja obrtnikov. S konkurenčno ponudbo, ažurnimi informacijami ter prijaznim pristopom želimo doseči zaupanje tako obrtnikov, ki oglašujejo na portalu, kot iskalcev teh oglasov ter s tem ustvariti neko spletno skupnost in pomoč tako obrtnikom kot iskalcem. Opredelitve in oblike e-poslovnega modela se razlikujejo od strokovnjaka do strokovnjaka, saj je težko opredeliti neko področje, ki se stalno spreminja in nadgrajuje. To pa je ravno prednost e-podjetij, ki lahko hitro spremenijo svojo ponudbo ali jo nadgradijo. Od nekaj naštetih opredelitev ter oblik e-poslovnega modela smo izbrali štiri ključne med seboj povezane temelje e-poslovnega modela, kot sta jih predlagala Osterwalder in Pigneur (2001): predlog izdelka oziroma storitve, odnos do strank, infrastruktura managementa, finančni plan. Preko teh štirih temeljev želimo predstaviti in hkrati izdelati e-poslovni model za portal najdiObrtnika.si. S tem, da predstavimo idejo portala oziroma storitve, ki jih ponuja, politiko odnosa do uporabnikov, infrastrukturo in nenazadnje finančni plan portala, želimo portal predstaviti, organizirati in hkrati usmerjati. E-poslovni model je nujno potreben za nadaljno delovanje portala, v kolikor želi resno konkurirati na trgu. Z bolj jasnim vpogledom v nekatera področja delovanja portala želimo pridobiti in graditi tudi na zaupanju uporabnikov kot potencialnih investitorjev.
Ključne besede: e-poslovni model, internetni portal, internetna stran, oglaševanje preko interneta, obrtnik, samozaposlovanje, posredovanje informacij, mali oglasi
Objavljeno: 04.07.2011; Ogledov: 1676; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (638,05 KB)

2.
INOVATIVEN MODEL ZASNOVE VIDEO PORTALA
Marko Jelen, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj sodobnih tehnologij omogoča uporabnikom svetovnega spleta nove video izkušnje. S porastom širokopasovnih povezav in razvojem videa na zahtevo je uporabnikom dano, da si ogledajo video vsebino kjerkoli, kakorkoli in kdajkoli si želijo. S tem se odpira možnost nastanka novih spletnih storitev, ki omogočajo video na zahtevo. V diplomski nalogi smo naredili pregled internetnih video tehnologij in analizirali že obstoječe video portale, ki nudijo bogate video vsebine. S tem smo pridobili informacije, na podlagi katerih smo vsebinsko zasnovali inovativen model video portala. Predstavili smo idejo, podali smo osnovna izhodišča video portala, izdelali smo diagrame primera uporabe ter za konec še grafično naredili prototip spletnega video portala.
Ključne besede: Video portal, video na zahtevo, pretočna tehnologija, spletno video oglaševanje, internetni video, video vsebina
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 10752; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (4,28 MB)

Iskanje izvedeno v 2.6 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici