| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KOMUNICIRANJE PODJETJA ROTAL Z NJEGOVIMI KUPCI
Domen Jože Vrtačnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem se ukvarjal predvsem s profiliranjem kupcev obnovljenih gum. Pridobil sem informacije, koliko so stari, kakšne avtomobile vozijo, kakšne so njihove nakupovalne navade, itd. S tem namenom sem izpeljal anketo in pridobil nekaj ključnih informacij. Glavni dve hipotezi sta bili, ali obstaja odvisnost med vrednostjo avtomobila in pripravljenostjo nakupa obnovljenih gum, in ali stopnjo izobrazbe vpliva in na nakup obnovljenih gum.
Ključne besede: tržno komuniciranje, gume Rotal, profil kupca, blagovna znamka, internetna prodaja
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 1469; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

2.
ANALIZA TRŽNIH POTI NOSILCEV ZVOKA
Alenka Kolman, magistrsko delo

Opis: Glasba nas danes spremlja na vsakem koraku in skorajda ves dan – zjutraj med pripravo na odhod v službo oziroma šolo, na poti v službo, na delovnem mestu, v restavraciji, med nakupovanjem, med športnimi aktivnostmi, na družabnih dogodkih … Prisotna je na vseh ravneh družbenega življenja. Prisotnost glasbe kjerkoli in kadarkoli je omogočil tehnološki razvoj, ki je sicer poslušalcem precej olajšal dostop do glasbe, na drugi strani pa glasbeni industriji prinesel precejšnje izgube. Danes si lahko poslušalec najnovejši glasbeni hit v nekaj trenutkih prenese na svoj predvajalnik (mobilni telefon, mp3, mp4, računalnik …) in si ga predvaja kjerkoli, kadarkoli in kolikokrat želi. Ni mu več potrebno kupiti nosilca zvoka, katerega prodaja pa za glasbeno industrijo predstavlja pomemben in skorajda edini vir prihodkov. Posvetila sem se raziskavi prodaje glasbe po posameznih obdobjih od leta 1980 do danes ter prodaji po posameznih nosilcih zvoka. Glasbena industrija je prve vidnejše dobičke dosegla s prodajo kaset – leta 1981 je svetovna prodaja nosilcev zvoka znašala že 12 milijard ameriških dolarjev. Po tem letu pa je prodaja kaset pričela upadati. Glavni vzrok za padec prodaje naj bi bila (po besedah glasbenih založnikov) prodaja praznih nosilcev zvoka – kaset, ki je omogočila presnemavanje glasbe kar doma. Ponovno porast prodaje glasbe je prinesel razvoj laserske zgoščenke in leta 1992 je znašala prodaja nosilcev zvoka že 28.893 milijonov ameriških dolarjev. Višek je svetovna glasbena industrija dosegla leta 1996, ko je bilo prodanih 3.526,9 milijonov nosilcev zvoka. Po letu 1996 pa glasbena industrija beleži vedno večje padce prodaje nosilcev zvoka. Največji vpliv na padec prodaje nosilcev zvoka je prav gotovo imel pojav interneta na katerega se glasbena industrija ni pravočasno odzvala. Glasbena dela so si uporabniki kar nekaj let prosto izmenjavali, glasbena industrija pa je le ogorčeno opozarjala na pojav piratstva oziroma nelegalne izmenjave, za svojo zaščito pa naredila bore malo. Danes sicer svetovna glasbena industrija beleži visoko porast internetne prodaje glasbe in mobilnih melodij, vendar so izgube še vedno precejšnje. Velikanske izgube je poskušala glasbena industrija vsaj delno pokriti z uvedbo pravne zaščite glasbenikov in založnikov. Po vsem svetu so se ustanovile organizacije, ki ščitijo avtorske pravice glasbenikov (avtorjev in izvajalcev glasbe) ter interese založnikov. Dosegli so zbiranje finančnih sredstev od uporabnikov glasbe (radijske in TV postaje, organizatorji koncertov in drugih prireditev, trgovski centri, lokali …), ki jih namenjajo avtorjem, izvajalcem in založnikom. V Sloveniji ščitita te pravice SAZAS in IPF.
Ključne besede: glasba, glasbena industrija, internetna prodaja glasbe, prodaja mobilnih melodij, avtorske pravice, glasbena založba
Objavljeno: 02.04.2012; Ogledov: 1858; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

3.
Rast b2b segmenta poslovanja na internetu na primeru storitvenega podjetja
Matej Horvat, 2018, diplomsko delo

Opis: Danes so podjetja, ki ne rastejo dolgoročno, obsojena na propad ali životarjenje. Rast lahko podjetja dosegajo na različne načine in na različnih področjih njihovega poslovanja. Na primeru podjetja H.B.C. d.o.o. smo preučili zmožnost in pripravljenost podjetja na rast internetne prodaje pri B2B kupcih. Podjetje na spletu prodaja svoje izdelke, med drugim tudi svojim stalnim poslovnim partnerjem. Na le-teh želi podjetje graditi svojo nadaljnjo rast. Ocenjujejo namreč, da so stroški pridobitve novih strank in stroški, ki so potrebni za ohranitev že obstoječih strank, na tem segmentu najbolj smotrno porabljeni. V podjetju H.B.C. d.o.o. smo analizirali trenutno stanje in pripravljenost platforme za morebitno prihodnjo rast ter preučili strategije in taktike, ki jih podjetje trenutno uporablja za zagotavljanje te rasti. Ugotovljeno je bilo, da je podjetje na dobri poti, a kljub temu ima možnost za optimiziranje svojih akvizicijskih kanalov. Predlagali smo tudi nekaj specifičnih taktik, ki jih lahko podjetje nemudoma vpelje.
Ključne besede: rast, internetna prodaja, b2b prodaja, H.B.C. d.o.o., spletni marketing, SEO optimizacija, akvizicija novih strank
Objavljeno: 27.06.2019; Ogledov: 132; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (751,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici