| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Pojavnost lobiranja v Sloveniji : diplomsko delo univerzitetnega študija
Mojca Prestor, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: lobiranje, državni zbor, interesne skupine
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 3186; Prenosov: 686
.pdf Celotno besedilo (836,16 KB)

5.
VPLIV TRAJNOSTNEGA RAZVOJA NA KREPITEV KONKURENČNOSTI PODJETJA HENKEL
Grega Zrimšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Trajnostni razvoj je razvoj, ki zadovoljuje potrebe sedanjega človeškega rodu, ne da bi ogrozili možnosti prihodnih rodov, da zadovoljijo svoje potrebe. Običajno se preučuje s treh vidikov: z okoljskega, socialnega in ekonomskega. Ljudje se zavedamo okoljskih ter socialnih in ekonomskih problemov, ki pestijo svet. Podatki zbujajo skrb tako glede okolja kot tudi glede socialne in ekonomske pravičnosti. Danes 20 % prebivalstva izrablja 80 % svetovnih naravnih virov. K okoljskim in socialnim problemom prispeva vsak dan bolj ali manj tudi vsak od nas, največkrat v vlogi porabnika. O trajnosti in trajnostnem razvoju se vedno več razpravlja na različnih ravneh in področjih. Na različnih področjih se sprejemajo trajnostne politike, prirejajo se konference, namenjene trajnostnemu razvoju, ustanavljajo se različne organizacije za trajnostni razvoj. Čeprav se je trajnostni razvoj še pred nekaj leti zdel marsikomu utopičen, se organizacije, vlade in posamezniki vedno bolj zavedajo, da je uravnotežen razvoj v smeri trajnosti nujno potreben. Prizadevanja podjetij v smeri trajnostnega razvoja so se pred časom zdela bolj del promocijskih aktivnosti kot dejanskega delovanja v smeri uravnoteženega razvoja, ki ne upošteva samo ekonomskega vidika, marveč tudi okoljskega in socialnega.
Ključne besede: trajnost // trajnostni razvoj // trojni izid // trajnostno poslovanje // korporativna družbena odgovornost // trajnostno podjetje // letno poročilo // okoljsko poročanje // poročilo o trajnostnem razvoju // obnovljivi viri energije // zelena IT // interesne skupine // Program odgovornega ravnanja // UN Global Compact
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 3566; Prenosov: 552
.pdf Celotno besedilo (18,00 MB)

6.
VLOGA IN POMEN ZNANIH OSEBNOSTI V OGLAŠEVANJU TRGOVINSKIH ORGANIZACIJ
Nataša Čuš, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja oz. trgovinske organizacije se na vso moč trudijo čim boljše predstaviti različnim interesnim skupinam. Zato sebe, svoje izdelke in s tem tudi blagovne znamke promovirajo oz. oglašujejo s pomočjo znanih (slavnih) osebnosti. Tudi raziskave so pokazale, da so znane osebe učinkovit posredovalec pomena oglasa, prav tako pa tudi posredujejo lastno identiteto, ugled, podobo in vrednote, ki se ujemajo z identiteto, ugledom, podobo in vrednotami oglaševane blagovne znamke. Predpostavlja se, da dobro izbrana osebnost lahko pritegne pozornost k izdelku oz. blagovni znamki. Naše ključno vprašanje je, ali je znana osebnost sposobna ustvariti dejansko nakupno namero.
Ključne besede: trgovinska organizacija, oglaševanje, blagovna znamka, znana osebnost, interesne skupine, identiteta, ugled, podoba
Objavljeno: 23.04.2010; Ogledov: 10653; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

7.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA GORENJE D.D. ZA GOSPODINJSKE APARATE V SLOVENIJI
Dragica Radić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za uspešno poslovanje je ključnega pomena, da podjetje pozna poslovno okolje, da razume spremembe, ki nastajajo in da se zna z njimi primerno soočiti. Kontekstualno oz. širše zunanje okolje lahko analiziramo s PEST ali PESTEL analizo. V diplomski nalogi sem prikazala PESTEL analizo. Podjetje mora dobro poznati interesne skupine. Najpomembnejše interesne skupine podjetja Gorenje d.d so: delničarji, kupci, dobavitelji, zaposleni. Najpomembnejši konkurenti podjetja Gorenje d.d. so: GA gospodinjski aparati, BSH gospodinjski aparati, Candy, Electrolux, Beko in drugi.
Ključne besede: širše zunanje okolje, ožje zunanje okolje, interesne skupine, konkurenca, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 4764; Prenosov: 1090
.pdf Celotno besedilo (465,48 KB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici