| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLUŠANJE KLASIČNE GLASBE V VRTCU
Nataša Cvetko, 2011, diplomsko delo

Opis: Poslušanje glasbe je sestavni del različnih glasbenih dejavnosti. Je pomembno področje za otrokov glasbeni, estetski, moralni, telesni in duševni razvoj. Zato je zelo pomembno, da otrok posluša kakovostno glasbo, kar je v veliki meri odvisno od vzgojitelja. V diplomski nalogi z naslovom Poslušanje klasične glasbe v vrtcu je bila v empiričnem delu opravljena raziskava, katere namen je bil izvedeti, ali se pri otrocih poveča interes za poslušanje klasične glasbe ob sistematičnem poslušanju le-te. Za raziskovanje zadanega cilja je bila uporabljena deskriptivna metoda zbiranja podatkov s testom, ki ga je sestavila Sigrid Abel Struth. Rezultati in interpretacija rezultatov raziskave kažejo, da se je pri otrocih bistveno povečal interes za poslušanje klasične glasbe. To potrjuje, da otroci zavračajo zmotno mnenje oz. prepričanje večine odraslih, da je klasična glasba zanje pretežka, preresna, neprimerna, dolgočasna.
Ključne besede: poslušanje glasbe, klasična glasba, predšolski otrok, interes otrok, načrtovanje
Objavljeno: 03.06.2011; Ogledov: 3773; Prenosov: 618
.pdf Celotno besedilo (587,86 KB)

2.
VOKALNO IN INSTRUMENTALNO USTVARJANJE PREDŠOLSKIH OTROK
Danijela Slavic, 2016, diplomsko delo

Opis: Ustvarjanje v glasbi vključuje izmišljanje in oblikovanje glasbenih vsebin (melodije, ritma, spremljave) ter raziskovanje glasbenih elementov in sredstev. Otrok svoje glasbene sposobnosti razvija z lastno aktivnostjo, ki je povezana tudi z njegovim interesom. Naloga vzgojiteljev pa je, da otrokom oblikujemo spodbudno in raznoliko glasbeno okolje, ki jim bo omogočilo celostni razvoj. Cilj empiričnega dela diplomske naloge z naslovom Vokalno in instrumentalno ustvarjanje predšolskih otrok je bil ugotoviti, ali otroci v oddelku od 3 do 6 let pevsko in instrumentalno ustvarjajo, kako se odzivajo na dejavnosti vokalnega in instrumentalnega ustvarjanja ter ali se njihov interes za vokalno in instrumentalno ustvarjanje poveča ob sistematičnem načrtovanju dejavnosti s tega področja. Končne ugotovitve kažejo, da lahko s spodbudnim okoljem in izvajanjem dejavnosti pri glasbenem ustvarjanju v otroku ponovno prebudimo in povečamo željo do vokalnega in instrumentalnega ustvarjanja.
Ključne besede: ustvarjanje v glasbi, predšolski otrok, interes otrok, načrtovanje
Objavljeno: 01.06.2016; Ogledov: 641; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici