SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
UPORABA E-GRADIV PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
Adrijana Tertinek, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Uporaba e-gradiv pri predmetu Spoznavanje okolja je predstavljen računalnik kot sodobni pripomoček za poučevanje in učenje ter z njim povezana učna načela, oblike in metode dela. V nalogi je omenjena vloga e-gradiv v izobraževanju, izbrana e-gradiva so predstavljena in vrednotena z zastavljenimi kriteriji. Temu je dodan tudi pregled dejavnosti, ki se pojavljajo v Modrijanovih učbeniških kompletih za predmet Spoznavanje okolja v prvi triadi devetletne osnovne šole. V praktičnem delu je prikazan postopek uporabe izbranega e-gradiva pri učni uri, izvedeni v 3. razredu, na eni izmed osnovnih šol v severovzhodni Sloveniji. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki je vseboval pet vprašanj, je bilo ugotovljeno, kaj mislijo o tovrstnem načinu poučevanja in učenja učenci in razredna učiteljica. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da imajo učenci takšen način poučevanja in učenja radi ter si slednjega želijo še več. Razredna učiteljica pa je predlagala posodobitve, saj pouk z računalnikom od učitelja zahteva veliko več priprave in časa kot običajen pouk. V nadaljevanju naloge je dodan še predlog scenarija e gradiva, sestavljenega po predlogu posodobljenega učnega načrta za spoznavanje okolja, na temo Odnosi, s tem se bo morda nabor e-gradiv še povečal.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: računalnik v razredu, IKT, e-gradiva, spoznavanje okolja, interaktivnost, elektronske prosojnice.
Objavljeno: 15.04.2009; Ogledov: 3548; Prenosov: 457
.pdf Celotno besedilo (28,97 MB)

7.
IZDELAVA IN UPRAVLJANJE INTERAKTIVNEGA SPLETNEGA PORTALA
Nadja Jasminka Lokovšek, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomska naloga predstavlja programsko orodje SloJoomla interaktivnega spletnega portala, s katerim lahko upravljamo kjerkoli. za izdelavo Paket vsebuje vse potrebne komponente in module, za izdelavo spletnih strani in temelji na odprtokodni osnovi (spletni strežnik Apache, podatkovna baza MySQL in jezik PHP). Cilj diplomske naloge je pokazati interaktivnost in upravljanje spletnega portala ter opisati njegovo izdelavo in rabo na konkretnem primeru. Pred začetkom izdelave spletnega portala je bilo potrebno izbrati vsebino, ki jo bo predstavljal in glede na to izdelati nivojsko strukturo strani. Izdelava spletnega portala se začne s seznamom vseh vsebin, ki jih portal predstavlja in njihovo razvrstitvijo v področja in kategorije. Diplomska naloga prikazuje postopek od instalacije in namestitve SloJoomle, do urejanja spletnega portala. Prikazan je postopek oblikovanja menijev, dodajanja besedil in sik, izdelave galerij, dodajanja komponent in modulov, spreminjanja predlog in upravljanja z uporabniki. Z opisanim postopkom je izdelana spletna stran Brunarice, katera je dostopna na naslovu: http://jasmina.pande.si/.
Ključne besede: interaktivnost spletni portal SloJoomla predstavitev podjetja brunarice
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 1735; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (4,99 MB)

8.
SVET KOT NAVIDEZNA RESNIČNOST
Mateja Škornik, 2009, diplomsko delo

Opis: V zadnjem desetletju lahko sledimo razvoju popolnoma novih kategorij spletnih strani. Spletne strani, ki so od začetka popolnoma 'prazne', sčasoma naselijo obiskovalci, ki z gradnjo in uporabo nenaseljenih navideznih območij postanejo prebivalci navideznih skupnosti. Ne na Luni in še manj na Marsu, ampak tu, v teh navideznih svetovih, nove skupnosti ustvarjajo svoja prebivališča. Dejanski pomen besede 'navidezen' je 'neresničen' in pomeni 'prisotnost nečesa, kar ni določeno'. Hiter razvoj navideznih skupnosti briše meje med navideznim (neresničnim) in fizičnim (resničnim) svetom. Nadaljnji razvoj in širjenje navideznih svetov pa nam odpirata praktično še neraziskane možnosti za razvoj družbe v gospodarskem, kulturnem in socialnem smislu. Seznanimo se z enimi izmed navideznih svetov — navideznim svetom Second Life. Z izvedbo in primarno analizo rezultatov spletnega vprašalnika proučimo in določimo značilnosti dejanskih uporabnikov tega 'drugega življenja'.
Ključne besede: navidezni svet, navidezna resničnost, avatar, Second Life, kibernetski prostor, interaktivnost
Objavljeno: 07.09.2009; Ogledov: 11028; Prenosov: 343 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

9.
MEDIJI IN SPLET: SPLETNE IZDAJE TISKANIH MEDIJEV
Robert Levstek, 2009, diplomsko delo

Opis: Splet postaja z razvojem vse pomembnejši medij množične komunikacije. V diplomski nalogi obravnavamo spletne izdaje tiskanih medijev, kjer nas najbolj zanima kakšna je razlika med spletno in tiskano izdajo določenega medija, zakaj in v kolikšni meri se uporabniki po informacije na splet sploh odpravljaj ter kakšne so priložnosti in izzivi medijev na spletu. Skozi teoretično analizo spoznamo modele in vzorce spletnih analitikov in se sami opredelimo do posameznih teorij. Izvedemo empirično raziskavo potreb in navad spletnih uporabnikov ter isti vprašalnik razpošljemo tudi urednikom spletnih časopisov in preverimo njihovo poznavanje lastnih uporabnikov. Ugotovimo, da spletne izdaje pri nas na trgu ne nastopajo kot samostojen medijski subjekt ter da so novice na spletu prevečkrat prepakirane iz tiskanih izdaj, to kaže na pogosto nepoznavanje spletne novičarske logike in pravil.
Ključne besede: splet, spletni mediji, spletne izdaje tiskanih medijev, internet, interaktivnost
Objavljeno: 09.09.2009; Ogledov: 11318; Prenosov: 527
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

10.
DIGITALNA UMETNOST
Darko Masnec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem analiziral digitalno umetnost in njene karakteristike. Teoretični del diplomske naloge se osredotoča na definicijo in razčlenitev osnovnih pojmov digitalne umetnosti, ter opisuje njeno evolucijo skozi razvoj tehnologije in medijev. Istočasno izpostavim digitalizacijo, konvergenco in interaktivnost, kot bistvene lastnosti digitalne umetnosti. Sledi analiza praktičnih primerov obravnavane teme, ki obenem ponazarja, kako lahko digitalna umetnost skozi digitalne medije in tehnologijo potencira svoj konceptualni pristop. V praktičnem delu je predstavljen lastni projekt, ki je opredeljen kot delo digitalne umetnosti, ločeno pa je analiziran tehnološki, medijski in konceptualni vidik projekta. S takšnim pristopom je praktično demonstrirano, kako se digitalna umetnost sklicuje na tehnologijo in digitalne medije, skozi opis koncepta pa je podano moje osebno videnje položaja digitalnih medijev, tehnologije in interakcije v sodobni družbi.
Ključne besede: digitalna umetnost, digitalizacija, konvergenca, interaktivnost, koncept, digitalni mediji, tehnologija.
Objavljeno: 08.10.2009; Ogledov: 3351; Prenosov: 373
.pdf Celotno besedilo (4,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici