| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritična analiza youtube videoposnetkov za učenje klinične zdravstvene nege
Polona Stramec, 2021, magistrsko delo

Opis: Uvod: V času hitrih tehnoloških sprememb visokošolski učitelji z uporabo YouTube videoposnetkov spodbujajo aktivno vključevanje študentov. YouTube videoposnetki omogočajo povezovanje teorije s prakso in imajo velik potencial za vključevanje v visokošolski učni proces zdravstvene nege. V raziskavi smo vsebinsko analizirali YouTube videoposnetke, ki prikazujejo aplikacijo intramuskularne injekcije v simulacijskem okolju z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Metode: Uporabili smo metodologijo mešanih metod. V okviru kvantitativnega dela smo analizirali upoštevanje kliničnih smernic v YouTube videoposnetkih ter ocenili vsebino, izdelavo in pristranskost z uporabo ocenjevalnega obrazca. V okviru kvalitativnega dela smo uporabili opisno metodo dela ter analizirali pogostost in način uporabe YouTube videoposnetkov pri visokošolskih učiteljih, ki poučujejo v simuliranem okolju zdravstvene nege z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Rezultati: Identificirali smo 549 YouTube videoposnetkov, ki so prikazali izvedbo aplikacije intramuskularne injekcije v simulacijskem okolju zdravstvene nege z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Na podlagi vključitvenih in izključitvenih kriterijev smo v končno analizo vključili 17 videoposnetkov. Noben videoposnetek ni zajemal vseh korakov v skladu s strokovnimi smernicami. Pogosteje so bili upoštevani koraki, ki jih mora izvajalec izvesti pred in med posegom v primerjavi s koraki, ki se morajo izvesti po končanem posegu. Razprava in sklep: Analizirani videoposnetki aplikacije intramuskularne injekcije niso podprti s strokovnimi smernicami ZN in niso primerni za poučevanje študentov zdravstvene nege v simuliranem okolju z nizko stopnjo posnemanja resničnosti. Težava je predvsem v pomanjkanju korakov, ki jih narekujejo strokovne smernice ZN. Vsak videoposnetek bi moral biti pred objavo in pred vključitvijo v učni proces ocenjen s strani strokovnjakov.
Ključne besede: YouTube, interaktivni učni pripomočki, zdravstvena nega, izobraževanje, intramuskularna injekcija
Objavljeno v DKUM: 19.11.2021; Ogledov: 969; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (990,16 KB)

2.
Uporaba izobraževalne tehnologije za oblikovanje učiteljevega razrednega delovnega mesta
Damjan Erhatič, 2013, diplomsko delo

Opis: Učna sredstva in pripomočki so zmeraj bili del pouka in skoraj ni učitelja, ki bi pouk izvajal brez njih. Skozi zgodovino se pojavijo različni načini učenja in poučevanja. Do pomembne prelomnice pride s pojavom informacijsko komunikacijske tehnologije, ko se izbor učnih sredstev in pripomočkov poveča. Pouk, ki vključuje sliko, video in zvok, je za učence veliko bolj zanimiv in lažje pridobimo njihovo pozornost. Tako si skoraj več ne znamo predstavljati pouka brez računalnika ali interaktivne table. Pri pojavu novih učnih sredstev in pripomočkov pa je potrebno tudi raziskovanje njihovih učinkov. V več raziskavah je bilo ugotovljeno, da je pouk, ki temelji le na uporabi table in govora, manj učinkovit kot pa če uporabimo sodobne učne pripomočke. Učna sredstva in pripomočki, ki jih učitelji poznajo in uporabljajo že dalj časa (table, grafoskop, diaprojektor, televizija, radio in ostali), so še zmeraj v uporabi, vendar jih nadomeščajo nova in izboljšana učna sredstva in pripomočki. Načrtovanje novega učnega pripomočka zahteva veliko vloženega dela, idej in sodelovanja z različnimi izvajalci. Interaktivni kateder združuje več lastnosti, ki jih opredeljuje sodobni pouk. Omogoča uporabo računalnika, brskanje po spletu, predvajanje slik, videa in zvočnih posnetkov, dostopanje do skupnih map in datotek, uporabo spletne verzije dnevnika in redovalnice, uporabo programske opreme, ki je namenjena za interaktivne table. Z uporabo tehnologije na dotik se še bolj približamo sodobnim tehnološkim trendom, ki so trenutno glavni indikatorji in smernice razvoja v tehnologiji. Ta tehnologija na dotik tudi zamenja klasično uporabo interaktivne table in jo prikaže na povsem nov način. Uvajanje uporabe interaktivnega katedra ni bilo zahtevno, saj je vsa tehnologija učiteljem že dobro znana, na voljo so jim le nove možnosti uporabe.
Ključne besede: informacijsko komunikacijska tehnologija, učna sredstva, učni pripomočki, sodobni pouk, interaktivni kateder
Objavljeno v DKUM: 21.03.2013; Ogledov: 2759; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici