| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ustvarjanje matematičnih bansov za predšolske otroke s pomočjo umetne inteligence : diplomsko delo
Tea Marčič, 2024, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela so predstavljeni: matematika v predšolskem obdobju, matematične vsebine v vrtcu, matematični bansi, integracija različnih področij v predšolskem obdobju in uporaba umetne inteligence v izobraževanju. Poglobili smo se v povezovanju matematike z drugimi področij in želeli predstaviti, kako lahko otroci na drugačen način spoznavajo matematične pojme, in sicer preko matematičnih bansov. Izpostavili smo umetno inteligenco in predstavili, kako si lahko z njo pomagamo ter kako nam lahko različni viri umetne inteligence pomagajo pri ustvarjanju matematičnih bansov. V praktičnem delu diplomskega dela smo predstavili proces ustvarjanja matematičnih bansov iz področja geometrije s pomočjo umetne inteligence. Z različnimi viri umetne inteligence smo se “pogovarjali” in jih usmerjali z različnimi vprašanji in navodili tako dolgo, da smo prišli do zadovoljive verzije bansa. Umetno inteligenco smo uporabljali predvsem pri ustvarjanju besedila in oblikovanju plesne koreografije, medtem ko smo izbiro melodije naredili sami. Pripravljena matematična bansa smo izvedli v vrtcu in ju evalvirali.
Ključne besede: matematika v vrtcu, matematični bans, geometrija, umetna inteligenca, integracija v vrtcu
Objavljeno v DKUM: 13.06.2024; Ogledov: 145; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

2.
IGRANJE, RAZISKOVANJE IN UČENJE V NEMŠKEM JEZIKU V VRTCU
Simone Golež, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Igranje, raziskovanje in učenje v nemškem jeziku v vrtcu obravnava zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika v vrtcu. Namen diplomske naloge je predstaviti različne vidike učenja in poučevanja tujega jezika v predšolskem obdobju oziroma sodoben pristop poučevanja tujega jezika v vrtcu. Prav tako predstavljamo nekatere vrzeli pri poučevanju tujega jezika v vrtcu ter ponujamo spodbude in rešitve za uspešno poučevanje in učenje tujega jezika že na predšolski stopnji. Na podlagi mnenj raziskovalcev, strokovnjakov in lastnih izkušenj priporočamo začetek učenja in usvajanja tujega jezika v zgodnjem otroštvu. Prav tako predstavljamo integracijo tujega jezika v vzgojno-izobraževalno delo v vrtcu. V praktičnem delu naloge na podlagi dveh vsebinskih sklopov ponujamo primer ustreznega pristopa pri integraciji nemškega jezika v vrtcu. V sklopa smo zajeli vsa področja s cilji, metodami in oblikami ter sredstvi, ki jih potrebujemo za izvedbo posamezne dejavnosti.
Ključne besede: predšolsko obdobje, integracija, zgodnje učenje tujega jezika, dejavnosti za poučevanje nemškega jezika v vrtcu
Objavljeno v DKUM: 18.08.2016; Ogledov: 1662; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
DIDAKTIČNI NASVETI ZA POUČEVANJE ANGLEŠČINE V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Špela Oprčkal, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Didaktični nasveti za poučevanje angleščine v predšolskem obdobju je praktično diplomsko delo, ki obravnava načrtovanje in evalvacijo dejavnosti v vrtcu ter zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika. Namen diplomske naloge je zbrati in opisati primere dejavnosti enega tematskega sklopa v obliki dnevnih priprav za poučevanje angleščine v predšolskem obdobju, jih praktično preizkusiti v skupini predšolskih otrok in ugotoviti stališča otrok o izvedenih dejavnostih v tujem jeziku. V skladu z namenom so bile načrtovane in izvedene dejavnosti v okviru desetih dnevnih priprav, v katere je bilo vključeno integrirano učenje in poučevanje angleščine v vrtcu. Ob koncu izvedbe projekta je bila opravljena tudi evalvacija vseh dejavnosti v angleščini. Z otroki, ki so bili vključeni v projekt, je bil izveden vodeni intervju, katerega cilj je bil ugotoviti njihova stališča o izvedenih dejavnostih v angleščini. Pri končnem ovrednotenju projekta je bilo ugotovljeno, da je bilo poučevanje angleškega jezika uspešno vključeno v načrtovanje in izvedbo dejavnosti Kurikuluma za vrtce. Rezultati vodenega intervjuja z otroki pa so pokazali, da so bile otrokom dejavnosti, izvedene v angleškem jeziku, všeč in da so na splošno zelo motivirani za sodelovanje pri angleških dejavnostih.
Ključne besede: predšolsko obdobje, načrtovanje v vrtcu, zgodnje učenje tujega jezika, integracija, dnevna priprava, inovacijski projekt
Objavljeno v DKUM: 12.11.2014; Ogledov: 2722; Prenosov: 479
.pdf Celotno besedilo (2,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici