| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV CRM IN IP TELEFONIJE NA LOGOSTIČNE PROCESE
Gregor Bračko, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali posredni vpliv CRM in IP telefonije na logistične procese. V prvem delu naloge smo podrobneje predstavili posamezne pojme logistike in informacijskih sistemov. V drugem delu smo predstavili CRM sistem in njegov razvoj, ki v središče dogajanja postavlja stranko oz. naročnika, ki je za razvoj in obstoj podjetja na trgu ključnega pomena. Bistvo koncepta CRM je spremenjen pogled na stranko, z upoštevanjem njenih potreb, želja in zahtev. V tretjem delu smo predstavili delovanje in ponudbo IP telefonije. V nalogi je prikazana IP telefonija kot način izvajanja koncepta CRM. V zadnjih letih so cene IP telefonije upadle, zato je bolj dostopna manjšim in srednje velikim podjetjem, ter tako hitro povrne investirana sredstva in prinese veliko novih funkcionalnosti. V zadnjem delu diplomske naloge smo predstavili integracijo obeh sistemov CRM in IP telefonije, našteli njune prednosti in slabosti, ter opisali njihov posreden vpliv na logistične procese. Na koncu naloge je opisana še integracija Cisco IP telefonije in Microsoft Dynamics CRM sistema.
Ključne besede: logistika, logistični procesi, informacijski sistemi, upravljanje odnosov s strankami, IP telefonija, podatkovna baza, integracija CRM in IP telefonije
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 1998; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici