| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TURISTIČNIH KMETIJ V OBČINI LAŠKO
Katja Pusar, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem najprej predstavila splošne značilnosti turizma na kmetiji, razložila pojma turizem na podeželju in dopolnilne dejavnosti na kmetiji. Teoretični del obravnava marketinški splet in instrumenti marketinško komunikacijskega spleta. Na razvoj turizma na kmetiji vplivajo različni dejavniki, zato sem predstavila značilnosti občine Laško in njene vire. S SWOT analizo sem analizirala prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti turističnega območja Laško. V empiričnem delu sem uporabila metodo strukturiranega intervjuja in analizo. Ugotovila sem, da se morajo kmetije med sabo bolj povezati in da je uspeh odvisen od kakovosti ponudbe in dodatne specializacije.
Ključne besede: turizem na podeželju, vrste turističnih dejavnosti na kmetijah, kategorizacija turističnih kmetij, marketinški splet, instrumenti marketinško komunikacijskega spleta, SWOT analiza turizma na kmetijah v občini Laško
Objavljeno: 29.10.2013; Ogledov: 928; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (327,15 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici