| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
TEORIJA DIFUZIJE INOVACIJ IN DRUŽBENO OMREŽJE INSTAGRAM
Vanesa Štefanovski, 2016, magistrsko delo

Opis: Živimo v digitalni dobi, za katero je značilno hitro širjenje novosti med uporabniki ter nenehno uveljavljanje sprememb. Danes predstavlja temeljni vir informacij svetovni splet. V zadnjih nekaj letih smo priča fenomenu na svetovnem spletu, in sicer družbenim omrežjem, ki uporabnikom omogočajo cel spekter različnih storitev, od interakcije s prijatelji, deljenja različnih vsebin, iskanja informacij in trendov, itd. Med najbolj rastoče družbeno omrežje na svetu raziskave uvrščajo družbeno omrežje Instagram, ki je v 6 letih od ustanovitve že preseglo 400 milijonov aktivnih uporabnikov. Cilj raziskovalnega dela je ugotoviti, katere so tiste lastnosti omenjenega družbenega omrežja Instagram, ki so vplivale na uspeh, ki je po rasti presegel celo giganta med družbenimi omrežji – družbeno omrežje Facebook. Za proučevanje uspešnosti družbenega omrežja Instagram je primerna uporaba Rogersove teorije difuzije inovacij. Teorija difuzije inovacij si prizadeva pojasniti kako, zakaj in pod kakšnimi pogoji se nove ideje in tehnologije širijo med člani družbenega sistema. Profesor Everett Rogers je opredelil štiri temeljne sestavine, ki vplivajo na proces difuzije inovacije, in sicer inovacija, čas, komunikacijski kanali in družbeni sistem, katere bodo podrobno raziskane na primeru družbenega omrežja Instagram. V zadnjem času je zaslediti veliko priljubljenost omrežja tudi med podjetji, ki slednjega uporabljajo kot komunikacijski kanal za širjenje informacij o novosti. V tem delu bo družbeno omrežje Instagram proučevano kot komunikacijski kanal, pri tem pa se bo ugotavljalo ali uporaba slednjega omrežja s strani podjetij vpliva na povečan sprejem novosti oziroma ali predstavlja primeren komunikacijski kanal za podjetja. Prav tako pa se bo ugotavljala vloga mnenjskih vodij na družbenem omrežju Instagram in njihov vpliv na sprejem novosti.
Ključne besede: inovacija, teorija difuzija inovacij, komunikacijski kanal, družbeno omrežje Instagram, mnenjski vodje
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 964; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

2.
POSLOVNI POTENCIAL DRUŽBENEGA OMREŽJA INSTAGRAM NA PRIMERU PODJETJA X
Maja Mujkanović, 2016, diplomsko delo

Opis: V svetu sodobne tehnologije je že skoraj nujno, da podjetja za komuniciranje uporabljajo digitalne medije, saj jim omogočajo lažje približanje ciljni skupini in komuniciranje s svojimi odjemalci. Tako lahko podjetja izbirajo med različnimi družbenimi omrežji, sami pa morajo presoditi, kateri način komuniciranja je najbolj primeren glede na segment njihovih strank. Enega od načinov komuniciranja s strankami omogoča tudi družbeno omrežje Instagram, ki ga bomo kot poslovni potencial v nadaljevanju predstavili na primeru podjetja X. Vpeljava družbenega omrežja Instagram v podjetje X omogoča komuniciranje z odjemalci na način deljenja slik, ki jih lahko odjemalci všečkajo in komentirajo. Aplikacija Instagram omogoča tudi, da lahko odjemalci objavljajo slike in jih z različnimi ˝hashtagi˝ označijo, kar podjetju X omogoča dodatno oglaševanje med odjemalci, brez dodatnih stroškov. Da pa bi bilo digitalno marketinško komuniciranje z odjemalci čim bolj uspešno, morajo ob začetku uporabe izbranega medija pripraviti pravilno strategijo, preučiti prednosti in morebitne slabosti ter se čim bolj poskušati približati odjemalčevim potrebam.
Ključne besede: Digitalni marketing, družbeni mediji, komuniciranje, Instagram, digitalni mediji, marketinško komuniciranje, družena omrežja.
Objavljeno: 24.11.2016; Ogledov: 837; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

3.
Vloga družbenih medijev pri trženju turističnih destinacij in načrtovanju potovanj
Eva Roškar, 2017, diplomsko delo

Opis: Vzpon in razvoj družbenih medijev je spremenil dojemanje sveta posameznikov in omogočil nove načine komuniciranja. Uporabniki družbenih medijev z njihovo uporabo lažje in hitreje dostopajo do informacij po vsem svetu, družbeni mediji pa jim omogočajo tudi boljše sporazumevanje z uporabniki širom sveta. Zaradi hitrega razvoja družbenih omrežij in mnogih prednosti, ki so jih ta s seboj prinesla, se je spremenilo tudi načrtovanje potovanja uporbnikov ter samo trženje destinacij. Zaradi možnosti, ki jih družbeni mediji svojim uporabnikom ponujajo, so ti bolje informirani o posamezni destinaciji in njenih značilnostih, destinacija in destinacijski management pa lahko družbena omrežja s pridom uporabijo ter z njimi kot učinkovitim komunikacijskim orodjem pritegnejo uporabnike in bodoče turiste na njim prijazen način. Aktivno pojavljanje in trženje skozi družbene medije lahko opazimo na dveh destinacijah, ki smo jih razdelali v študiji primera. Gre za mesti Maribor (Slovenija) in Gradec (Avstrija), ki sta si po značilnostih precej podobni, geografsko pa izjemno blizu. Zanimalo nas bo, kako se posamezna destinacija poslužuje možnosti trženja in predstavitve preko treh izbranih družbenih medijev (Facebook, Instagram in TripAdvisor) ter kako se destinaciji pri izkoristku možnosti izbranih družbenih omrežij razlikujeta.
Ključne besede: družbena omrežja, družbeni mediji, trženje, destinacija, turizem, oglaševanje, Facebook, instagram, Maribor, Gradec
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 660; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

4.
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Žan Hribar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Področje digitalnega marketinga je oglaševanje svojih produktov ali storitev prek digitalnih kanalov. V našem primeru smo se osredotočili na oglaševanje prek socialnih omrežij. Izbrano podjetje nima določene strategije pri oglaševanju prek socialnih omrežij. Naš cilj je bil raziskati omenjeno področje in podati predloge, s katerimi bi lahko povečali prodajo prek spletne trgovine. Uporabljene metode so bile: proučevanje domače in tuje literature, metoda anketiranja, da smo zbrali podatke o mišljenju kupcev, in statistična analiza rezultatov, priprava predlogov vodstvu na osnovi rezultatov, predstavitev predlogov in intervju ter metoda sinteze. Rezultati, ki smo jih dobili z anketo, kažejo, da mora podjetje bolj ciljno usmerjeno oglaševati na svojih omrežjih ter da je premalo poudarka na njihovi spletni trgovini, saj svojih strank ne usmerjajo na povezavo spletne trgovine. Iz ankete je razvidno, da so njihova ciljna publika ženske. Na osnovi rezultatov smo podjetju podali svoje zamisli, ki bi pripomogle k boljši prodaji. Z vsemi našimi predlogi so se strinjali in jih bodo verjetno tudi v nadaljnjem uporabili.
Ključne besede: digitalni marketing, spletno oglaševanje, Facebook, Instagram, Eko Škrnicl
Objavljeno: 30.08.2018; Ogledov: 222; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

5.
Uporaba družbenih omrežij za večjo prepoznavnost podjetja Probike
Tjaša Krese, 2018, diplomsko delo

Opis: Vsebina dela je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem delu so predvsem predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta: kaj je oglaševanje, zakaj je pomembno, kako poteka, kakšne vrste in kakšne medije oglaševanja poznamo. Predstavljene so uporaba, prednosti in slabosti družbenih omrežij – natančneje sta predstavljeni dve, to sta Instagram in Facebook. Empirični del obsega predstavitev izbranega podjetja Probike, trgovina s športno opremo Krese Tomaž, s. p., in uporabo njegovih podatkov za oglaševanje izdelkov ter storitev na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Potek celotne ustanovitve profilov in oglaševanja na njih je predstavljen v zaporednih fazah ter pri podanih pomembnih informacijah za boljšo prepoznavnost podjetja Probike. V interpretacijo podatkov so vključeni rezultati spletne ankete na temo uporabe družbenih omrežij. Podane informacije in odgovori so analizirani in predstavljeni v zaključnem delu. Ugotovili smo, da uporaba družbenih omrežij, predvsem Facebooka in Instagrama, vpliva na prepoznavnost podjetja, hkrati pa, da ima plačljivo oglaševanje svoje prednosti in slabosti, ki smo jih primerjali s konvencionalnim oglaševanjem.
Ključne besede: družbena omrežja, oglaševanje, Facebook, Instagram
Objavljeno: 16.11.2018; Ogledov: 183; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
Oglaševanje storitev za nego telesa na družbenih omrežjih
Vanesa Vargek, 2018, diplomsko delo

Opis: Skrb za nego telesa in lepoto iz dneva v dan pridobiva na pomenu in podjetja so opazila velik potencial pri odjemalcih, predvsem ženskega spola, ki so zanje pripravljene plačati velike količine denarja. Predvsem priljubljeni storitvi izmed širokega nabora, s katerimi ženske rade poskrbijo za svoj izgled, sta ličenje in geliranje nohtov, katere bomo natančneje obravnavali v nadaljevanju diplomskega projetka. Problem nastane, saj vedno več podjetij »izkorišča« to že skoraj obsesivno potrebo žensk po »popolnem« videzu in je trg prenasičen s ponudniki storitev za nego telesa. Da bi se podjetje lahko razlikovalo od množice ponudnikov istih storitev, se mora znati kvalitetno in spretno oglaševat. Glede na to, da v današnjem času skorajda več ni osebe, ki ne bi bila uporabnik vsaj enega družbenega omrežja, smo se osredotočili na oglaševanje na družbenih omrežjih. In sicer bomo v nadaljevanju pozornost posvečali oglaševanju na Facebook-u in Instagram-u. Pri samem oglaševanju na družbenih omrežjih pa mora biti podjetje posebej pozorno na številne smernice in pravila s strani Facebook-a in Instagram-a, ter te tudi upoštevati, saj lahko pride v nasprotnem primeru do sankcij. Cilj diplomskega projekta je bil s pomočjo strokovne literature natančno preučiti izbrani storitvi za nego telesa in sicer ličenje in geliranje nohtov ter oglaševanje na izbranih družbenih omrežjih, to pa sta Facebook in Instagram. Na podlagi pridobljenega teoretičnega znanja smo oblikovali anketo, katero smo uporabili v raziskovalnem delu našega diplomskega projekta. Osrednji cilj je bil na podlagi vseh ugotovitev oblikovati optimalno metodo oz. »receptem«, ki bo podjetjem, ki se ukvarjajo s preučevanimi storitvami za nego telesa, kvalitetno oglaševati na izbranh družbenih omrežjih, ter se tako razlikovati od množice in dosegati odlične prodajte rezultate. V teoretičnem in raziskovalnem delu smo prišli do podatkov, ki so nam pomagali doseči osrednji cilj diplomskega projekta. In sicer podjetje bo optimalno oglaševalo, če se bo posluževalo raje Instagram-a kot Facebook-a, ljudi oz. ženske najbolj pritegnejo fotografije, šele nato video posnetki, pisni zapisi (na Facebook-u) in Story (na Instagram-u), pisni zapisi na fotografijah in video posnetkih še dodatno pritegnejo pozornost žensk, rade imajo podjetja, ki vsakodnevno objavljajo vsebine na družbena omrežja, všeč so jim urejeni, unikatni, zgovorni in veseli izvajalci storitev in ni jim tako zelo pomembno, da je izvajalec ves čas urejen v skladu s tem, kar ponuja (dokler je storitev kvalitetno izvedena), vendar podjetju vseeno priporočamo, da je, saj nikoli ne vemo, na kakšno stranko bomo naleteli.
Ključne besede: Oglaševanje, Facebook, Instagram, ličenje, geliranje nohtov.
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 135; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (662,03 KB)

7.
Oglaševanje in prikrito oglaševanje na družabnem omrežju instagram
Gabrijela Kos, 2018, diplomsko delo

Opis: Instagram je tretje največje družabno omrežje in postaja eden izmed pomembnejših kanalov, preko katerih podjetja oglašujejo svoje produkte ali storitve. V diplomskem delu smo raziskali razvoj oglaševanja skozi zgodovino, predstavili Instagram, oglaševanje na njem in izpostavili problem prikritega oglaševanja. Izvedli smo anketo Facebookovih uporabnikov in skušali ugotoviti, kako dobro prepoznavajo in se zavedajo oglasnih vsebin na omrežju. Analizirali smo profile slovenskih in ameriških uporabnikov ter primerjali količino prikritih oglasov. Ugotovili smo, da se spletna javnost dokaj dobro zaveda oglaševanja na Instagramu in da je v slovenskih profilih prisotno več prikritega oglaševanja kot v ameriških.
Ključne besede: družabna omrežja, Instagram, oglaševanje, prikrito oglaševanje
Objavljeno: 04.09.2018; Ogledov: 387; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (4,12 MB)

8.
Instagram-Beitrag als Textsorte: eine textlinguistische und stilistische Analyse
Vanesa Šibler, 2018, diplomsko delo

Opis: Das Ziel dieser Diplomarbeit ist es herauszufinden, ob ein Instagram-Beitrag als eine Textsorte angesehen werden kann. Die ausgewählten Beispiele werden hinsichtlich der Textualitätskriterien nach de Beaugrande/ Dressler (1981) analysiert, damit wir die textlinguistischen Merkmale, die dem Instagram-Beitrag eigen sind, herausarbeiten können. Danach werden wir eine stilistische Analyse durchführen und die Beispiele in bezug auf den Stilwert der Textfunktion (Sandig 2006) und der Stilebene (Sandig 2006) betrachten. Anschließend werden wir versuchen. den Instagram-Beitrag anhand der Theorie von Marx/ Weidacher (2014) als eine Textsorte zu definieren. Die Beispieltexte werden aus zwei authentischen, deutschsprachigen, öffentlich zugänglichen Instagram-Profilen entnommen. Das erste ist das Profil von Disney Deutschland (@disneydeutschland) und enthält Beiträge, die mit dem Disney-Universum verbunden sind (Filmindustrie, Kaufprodukte, Vergnügungsparks usw.); das zweite ist das persönliche Profil von Tanja Schulze (@tatanjaschulze), einer Tätowiererin aus Berlin, deren Beiträge sich hauptsächlich auf ihren Beruf und ihren Berufsalltag beziehen.
Ključne besede: soziale Medien, textlinguistische Analyse, Stilanalyse, Textsorte im Internet, Hypertextualität, Multimodalität, Instagram-Beitrag
Objavljeno: 02.10.2018; Ogledov: 690; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

9.
Promocija Botaničnega vrta Univerze v Mariboru z uporabo družbenih medijev
Mojca Lapi, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu obravnavamo družbene medije kot orodje za promocijo Botaničnega vrt Univerze v Mariboru, pri čimer smo se osredotočili na uporabo obstoječih in potencilano primernih brezplačnih omrežiij. S pomočjo določanja segmentov povpraševanja smo definirali medije, s katerimi bi bilo smiselno oglaševati posamezni segment ter analizirali, v kolikšni meri je poleg oglaševanja preko družbenih medijev potrebno tudi komuniciranje s pomočjo klasičnih medijev. S SWOT analizo smo predstavili trenutno stanje oglaševanja z družbenimi mediji in z mednarodno primerjavo promocije tovrstne ponudbe ocenili, kako bi lahko v Botaničnem vrtu Univerze v Mariboru izboljšali način komuniciranja s potencialnimi obiskovalci.
Ključne besede: Botanični vrt, družbeni mediji, segment, Facebook, Instagram, TripAdvisor.
Objavljeno: 08.11.2018; Ogledov: 257; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

10.
Digitalno pripovedovanje zgodb spletnih vplivnežev na Instagramu
Anja Hauptman, 2018, magistrsko delo

Opis: Življenje naše generacije se odvija v digitalni dobi, pri čemer je svetovni splet glavni vir širjenja informacij. Te se širijo skupaj z uporabo hitro rastočih družbenih omrežij, ki uporabnikom omogočajo različne interakcije. V danem trenutku nam omogočajo pregled informacij, ki jih z nami delijo ostali uporabniki družbenih omrežjih na svojih profilih. Spremljamo lahko vsakodnevno življenje in navade ljudi, ki jim na družbenih omrežjih sledimo, četudi jih osebno sploh ne poznamo. Najbolj rastoče družbeno omrežje zadnjih let je zagotovo Instagram. Od njegove ustanovitve leta 2010 je na njem aktivnih že kar bilijon uporabnikov. Vedno več uporabnikov je tudi podjetij in posledično spletnih vplivnežev – vplivnih posameznikov, ki ustvarjajo vsebino z namenom oglaševanja komercialnih izdelkov in storitev raznih podjetij. Takšne poteze oglaševanja igrajo pri odločitvah potrošnikov veliko vlogo. Tako postaja oglaševanje preko vplivnih posameznikov na družbenih omrežjih vse pogosteje uporabljen vzorec snovanja oglaševalskih kampanj, pripovedovanja zgodb in tržnih politik. Digitalno pripovedovanje zgodb preko družbenih omrežij je postalo eno izmed močnejših orodij sodobnega spleta. Uporabniki so postali kreativni pripovedovalci zgodb, s tradicionalno zgodbo, vendar podano preko novih medijev in v nove namene.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, spletni vplivnež, spletno oglaševanje, zgodbe, digitalno pripovedovanje
Objavljeno: 20.11.2018; Ogledov: 230; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici