| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza umetne inteligence in možnosti njene uporabe v inovacijah in inovacijskem okolju podjetja "x"
Jasmina Gergorec, 2023, magistrsko delo

Opis: Umetna inteligenca (UI), ki vključuje področja, kot so strojno učenje, globoko učenje, konvolucijske in ponavljajoče se nevronske mreže ter procesiranje naravnega jezika, igra ključno vlogo v sodobnem poslovnem svetu. Ta tehnologija temelji na naprednih metodah obdelave in analize velikih količin podatkov in ponuja podjetjem, kot je BTC d. d., možnost za pridobivanje konkurenčne prednosti. Z integracijo UI lahko BTC d. d. izboljša interpretacijo tržnih trendov, optimizira logistične operacije in nadgradi uporabniško izkušnjo. To omogoča boljše razumevanje in napovedovanje potreb strank, optimizacijo zalog in avtomatizacijo komunikacije. Poleg tehnoloških izboljšav UI prinaša tudi pravne in etične izzive, predvsem v upravljanju intelektualne lastnine, ki vključuje patente, blagovne znamke in avtorske pravice. To je bistveno za ohranjanje inovativnosti in zaščito inovacij pred nepooblaščenim kopiranjem ali uporabo. Jasno opredeljeni pravni okviri, ki obravnavajo etična vprašanja, varstvo podatkov in intelektualno lastnino, so ključni za ustvarjanje okolja, ki spodbuja zakonite in etične inovacije. Predstavili smo konkretne predloge za integracijo UI v različne oddelke podjetja BTC d. d., kot so računovodstvo, kadrovanje, logistika in marketing. V naši študiji, ki je vključevala uporabo ChatGPT-4, smo odkrili, da ta oblika umetne inteligence znatno pospešuje generiranje inovativnih idej, kar je ključnega pomena za BTC d. d. Ta sposobnost omogoča hitrejši razvoj in testiranje novih konceptov, s čimer se izboljšuje agilnost in učinkovitost inovacijskega procesa. S pomočjo ChatGPT lahko podjetje bolj učinkovito razume in implementira UI v svoje poslovne strategije. Naše raziskovanje zaključujemo s SWOT analizo in praktičnimi spoznanji o uporabi ChatGPT. UI igra pomembno vlogo v inovacijskem procesu v BTC d. d., saj ne le optimizira obstoječe procese, ampak tudi odpira nove poslovne možnosti in strategije.
Ključne besede: umetna inteligenca, inovacije, inovacijsko okolje, intelektualna lastnina, BTC d. d., ChatGPT
Objavljeno v DKUM: 18.01.2024; Ogledov: 326; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

2.
UPORABA DE BONOVIH METOD ZA SPREMEMBO ODNOSA MANAGEMENTA DO INOVACIJSKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU
Rosana Šuc Ravničan, 2015, magistrsko delo

Opis: Bistveni pogoj in ključni pomen za uspešno inoviranje v podjetjih je inovacijsko komuniciranje, mora pa biti podprto s komuniciranjem managerjev, saj ti usmerjajo zaposlene s ciljem, da je njihovo podjetje ustvarjalno, inovativno in uspešno. Vendar v praksi managerji ne doprinašajo dovolj k inoviranju in ne komunicirajo ustrezno ter se ne zavedajo dovolj pomena inovacijskega komuniciranja, zato nas v magistrski nalogi zanima, kako spremeniti odnos managerjev do inovacijskega komuniciranja s ciljem, da spodbujajo inoviranje v podjetju. Pri tem vprašanju smo uporabili De Bonova orodja, s katerimi smo pripeljali managerje v podjetju do ustreznega zaznavanja inovacijskega komuniciranja, ki je bistveni del za posredovanje inovativnega duha v organizaciji in za vsakega posameznega zaposlenega, krepitev inovativnega timskega duha in kulturo celotne organizacije. Glavni cilj magistrske naloge v teoretičnem delu je bil proučiti inovacijski management, inovacijsko komuniciranje, managerjevo vlogo pri inovacijskem komuniciranju ter potrditi tri hipoteze, ki smo jih postavili v teoretičnem delu na začetku magistrske naloge. Glavni cilj v praktičnem delu je bil raziskati in ugotoviti, ali lahko z De Bonovimi metodami spremenimo odnos do inovacijskega komuniciranja pri managerjih, na katerih smo naredili raziskavo in raziskati ostale tri hipoteze, ki smo jih postavili na začetku magistrske naloge. Raziskava nas je pripeljala do spoznanj, da je komuniciranje ključno orodje v podjetjih za razvoj inovacijskega in inovativnega okolja in vpliva na razvoj invencijsko-inovacijskih procesov v podjetju. Pri tem so managerji glavni akterji komuniciranja, ki vplivajo na invencijsko-inovacijske procese v podjetju. Če managerji, zaposleni v podjetju, želijo spremeniti odnos do inovacijskega komuniciranja, so De Bonova orodja zelo primerna orodja za vzpostavitev tega odnosa, saj smo v raziskavi ugotovili, da na spremembo odnosa srednjega managementa do inovacijskega komuniciranja v večini statistično značilno vpliva uporaba De Bonovih metod. Ugotovili smo tudi, da z uporabo De Bonovih metod lahko dosežemo spremembo v odprtosti komuniciranja, le ta je bistvena pri razvoju inovativnih okolij. Pri odkrivanju korelacij med inovacijskim komuniciranjem in inoviranjem smo ugotovili, da bolj kot se management zaveda pomena inovacijskega komuniciranja v podjetju, bolj se zaveda pomena invencijsko-inovacijskih procesov v podjetju.
Ključne besede: inovacijski management, invencijsko-inovacijski procesi, inovacijsko komuniciranje, inovativno okolje, managerji, De Bonove metode
Objavljeno v DKUM: 22.01.2016; Ogledov: 1503; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

Iskanje izvedeno v 2.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici