| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Inovacijski management in trajnostni razvoj usmerjen v ponovno uporabo izdelka na projektu howerchair v sklopu eps : magistrsko delo
Rok Lapornik, 2021, magistrsko delo

Opis: Preden lahko pomislimo na uresničitev katere izmed inovacijskih idej, ki se nam je porodila, moramo najprej preveriti, v kaj se spuščamo in se vprašati o naši končni želji. Potrebno je začeti počasi in trdno graditi idejo, ki jo na podlagi celotnega znanja za nameček še poskušamo trajnostno dodelati, kar je v zadnjem času ključ do uspeha, saj brez trajnosti enostavno ni mogoče doseči vseh standardov in želja kupcev. Prvi del magistrskega dela obravnava teoretično ozadje inovacijskega managementa in trajnostnega razvoja, v drugem delu pa sledi prikaz projekta Howerchair (invalidski voziček z električnim pogonom preko naprave Hoverboard), v katerem sem sodeloval v sklopu evropskega projektnega semestra EPS. S preučevanjem inovacijskega managementa in trajnosti lahko na podlagi raziskav in rezultatov vidimo tesno povezanost, še posebej v zadnjem obdobju. Končni uspeh projektov temelji predvsem na dobri raziskavi z vključevanjem čim večjega števila virov, kjer imamo točno določen cilj, tega pa poskušamo doseči z uporabo različnih metod, ki nas prisilijo k trajnosti in inovativnosti. Projekt Howerchair je tesno povezan z osnovami raziskav trajnosti in inovativnosti, poleg tega pa daje še veliko pozornost na krožno gospodarstvo, ki postaja iz dneva v dan pomembnejše za pravi uspeh z izumi in za našo lepšo prihodnost na Zemlji. Delo predvsem stremi k poudarjanju pomembnosti dejstev, postopkov in metod, ki so bili s strani mnogih raziskovalcev in inovatorjev predolgo zapostavljeni.
Ključne besede: Inovacija, trajnostni razvoj, napredek, projekt, razvoj novega izdelka, inovacijski vektor
Objavljeno v DKUM: 12.04.2021; Ogledov: 994; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

2.
Učenje in poučevanje angleščine v vrtcu
Katarina Zdolšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom »Učenje in poučevanje angleščine v vrtcu« je empirično diplomsko delo. Namen je predstaviti integracijo angleškega jezika v nacionalni dokument, Kurikulum za vrtce. Upoštevajoč, da tuji jeziki niso obvezni v predšolskem obdobju in kot taki niso opredeljeni v Kurikulumu za vrtce, učenje in poučevanje angleščine v vrtcu lahko potekata samo v okviru inovacijskega projekta. V empiričnem delu diplomske naloge sta predstavljeni učenje in poučevanje angleščine v šentjurskem vrtcu (enota Ponikva), ki je potekalo v okviru mrežnega inovacijskega projekta. Na podlagi analize priprav enega šolskega leta je bil cilj empiričnega dela raziskati pristop CLIL (vsebinsko jezikovno integrirano učenje), ki je bil uporabljen pri integraciji angleščine v Kurikulum za vrtce. Poleg tega je bil na podlagi intervjujev otrok namen raziskave ugotoviti zaznavanje in motivacijo otrok za učenje tujega jezika v vrtcu. Rezultati kažejo, da je bil angleški jezik integriran v celoten Kurikulum za vrtce; v vseh šest področij dejavnosti in prav tako v vsakodnevne rutinske dejavnosti v vrtcu. Najpogosteje uporabljena učna metoda je bila igra. Ugotovitve raziskave kažejo, da so otroci radi sodelovali pri učenju angleščine in so bili motivirani. Najraje so imeli igro, gibalne, glasbene in dramske dejavnosti. Raziskava je prav tako pokazala, da je otroke motivirala uporaba različnih učnih sredstev in da so po enem letu dnevne izpostavljenosti angleškemu jeziku v vrtcu razumeli oziroma znali povedati različne besedne zveze.
Ključne besede: zgodnje učenje tujega jezika, vsebinsko jezikovno integrirano učenje (CLIL), predšolski otroci, vrtec, Kurikulum za vrtce, inovacijski mrežni projekt.
Objavljeno v DKUM: 02.06.2016; Ogledov: 3726; Prenosov: 630
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

3.
DIDAKTIČNI NASVETI ZA POUČEVANJE ANGLEŠČINE V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Špela Oprčkal, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Didaktični nasveti za poučevanje angleščine v predšolskem obdobju je praktično diplomsko delo, ki obravnava načrtovanje in evalvacijo dejavnosti v vrtcu ter zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika. Namen diplomske naloge je zbrati in opisati primere dejavnosti enega tematskega sklopa v obliki dnevnih priprav za poučevanje angleščine v predšolskem obdobju, jih praktično preizkusiti v skupini predšolskih otrok in ugotoviti stališča otrok o izvedenih dejavnostih v tujem jeziku. V skladu z namenom so bile načrtovane in izvedene dejavnosti v okviru desetih dnevnih priprav, v katere je bilo vključeno integrirano učenje in poučevanje angleščine v vrtcu. Ob koncu izvedbe projekta je bila opravljena tudi evalvacija vseh dejavnosti v angleščini. Z otroki, ki so bili vključeni v projekt, je bil izveden vodeni intervju, katerega cilj je bil ugotoviti njihova stališča o izvedenih dejavnostih v angleščini. Pri končnem ovrednotenju projekta je bilo ugotovljeno, da je bilo poučevanje angleškega jezika uspešno vključeno v načrtovanje in izvedbo dejavnosti Kurikuluma za vrtce. Rezultati vodenega intervjuja z otroki pa so pokazali, da so bile otrokom dejavnosti, izvedene v angleškem jeziku, všeč in da so na splošno zelo motivirani za sodelovanje pri angleških dejavnostih.
Ključne besede: predšolsko obdobje, načrtovanje v vrtcu, zgodnje učenje tujega jezika, integracija, dnevna priprava, inovacijski projekt
Objavljeno v DKUM: 12.11.2014; Ogledov: 2722; Prenosov: 479
.pdf Celotno besedilo (2,56 MB)

4.
INTEGRIRANO UČENJE IN POUČEVANJE ANGLEŠČINE V VRTCU
Tadeja Kocmut, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Integrirano učenje in poučevanje angleščine v vrtcu je empirično diplomsko delo. Namen je primerjati integrirano učenje in poučevanje tujega jezika v okviru inovacijskega projekta ter tečajno obliko izvajanja tujega jezika. Primerjava je bila narejena na podlagi anketiranja izvajalk tujega jezika za predšolske otroke in opazovanja vodenih dejavnosti v tujem jeziku. Rezultati kažejo, da obstaja statistično značilna razlika med organizacijskima oblikama v izobrazbi in usposobljenosti izvajalcev, izvedbi (vrsti tujega jezika, načinu poučevanja, uporabi didaktičnega pristopa, pogostosti in trajanju učenja in poučevanja tujega jezika, prostoru in času izvedbe, financiranju) ter manjše razlike v stališčih izvajalcev do učenja in poučevanja tujega jezika. Najpomembnejše ugotovitve so, da so otroci pri inovacijskem projektu vsakodnevno izpostavljeni angleškemu jeziku kot pri jezikovnem tečaju, ki ga starši plačujejo, medtem ko učenje tujega jezika v okviru inovacijskega projekta ni financirano ter da razlik v uspešnosti med organizacijskima oblikama ni. Zaskrbljujoča je ugotovitev, da večina anketirank ne razume didaktičnega pristopa, ki ga uporablja, saj se izbran pristop in njegov opis nista ujemala. Raziskava je pokazala, da imajo inovacijski projekti več prednosti kot jezikovni tečaji.
Ključne besede: tuji jezik, predšolski otrok, vrtec, integriran pristop, inovacijski projekt, jezikovna šola
Objavljeno v DKUM: 07.10.2013; Ogledov: 3896; Prenosov: 458
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici