| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ANALIZA INOVACIJSKE MOČI IN UPORABE VREDNOSTNE ANALIZE V SLOVENSKIH PODJETJIH
Ana Penca, 2009, diplomsko delo

Opis: Inovativnost bo v slovenskih podjetjih vse bolj pomembna za obstanek med tako veliko konkurenco. Diplomsko delo prikazuje, kakšno je trenutno stanje inovacijske moči med izbranimi anketiranci ter kako pogosto uporabljajo vrednostno analizo, če sploh jo. Pri raziskavi sem obdelala podatke s programoma iScan in statističnim programom SPSS in pri tem ugotovila, da bi morala biti Slovenija bolj 'živahna' na področju inovativnosti in zniževanju stroškov z metodo vrednostne analize, saj se stanje glede na prejšnja leta zelo počasi spreminja na bolje.
Ključne besede: inovativnost, vrednostna analiza, inovacijski menedžment, ideja, statistični kazalniki
Objavljeno: 14.04.2009; Ogledov: 1737; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

4.
OBVLADOVANJE STRATEŠKIH KRIZ Z UPORABO PROJEKTNEGA MENEDŽMENTA KOT CELOVIT INVENCIJSKO-INOVACIJSKI PROCES
Igor Vrečko, 2011, doktorska disertacija

Opis: Osrednji problem doktorske disertacije izhaja iz spoznanja, kako zelo pomembne in hkrati redko obravnavane so strateške krize v poslovnih sistemih (PS). Strateško krizo, kot jo opredeljujejo redki avtorji, ki se sicer s tem pojmom ukvarjajo, je težko zaznati in predvsem težko je ovrednotiti in določiti kazalce za njeno identifikacijo, saj ni vidna in izmerljiva z ustaljenimi kazalci za spremljanje uspešnosti PS. Na drugi strani je pogosto obravnavana poslovna kriza vsaj po nekaterih kazalcih uspešnosti PS izmerljiva in tako razpoznavna, kar pomeni, da je bistveno lažje sprejeti zavedanje o njenem obstoju ter tako sprožiti pobudo in proces za odpravo vzrokov in posledic poslovne krize. Vendar pobuda in proces odprave ne smeta biti prepozna ali premalo celovita, predvsem ne zato, ker nastopajo bistveni vzroki za poslovno krizo že prej, najpogosteje pri oblikovanju in uresničevanju strategije PS. Izhodišče raziskave te doktorske disertacije je, da je pojav poslovne krize posledica strateške krize. Govorimo o tem, da je strateška kriza, ki je PS ni znal preprečiti ali omiliti njene posledice za njegov nadaljnji razvoj, privedla do njegove poslovne krize. Strateško krizo moramo povezati s tem, da (1) v PS niso bile sprejete potrebne strateške odločitve o nadaljnjem razvoju PS, (2) v PS niso bile pravočasno sprejete strateške odločitve o nadaljnjem razvoju PS, (3) v PS niso bile sprejete pravilne strateške odločitve o nadaljnjem razvoju PS, (4) lahko pa se tudi dogodi, da so sicer bile pravočasno sprejete pravilne strateške odločitve, da pa le-te niso bile realizirane, oziroma niso bili izvedeni vsi potrebni projekti za realizacijo strateških odločitev. Osrednja vprašanja doktorske disertacije so usmerjena v pojasnjevanje pojava strateških kriz, v iskanje načinov za njihovo pravočasno in dovolj celovito prepoznavanje oziroma zaznavanje, poznavanje vpliva dinamike spreminjanja poslovnega okolja na pojav strateških kriz in podobno. Spoznanje, da imajo projekti in obvladovanje vseh procesov v celotnem življenjskem ciklusu projektov izredno pomembno vlogo pri reševanju poslovnih kriz, usmerja raziskavo v opredeljevanje vloge projektov in projektnega menedžmenta tudi za obvladovanje strateških kriz. Projekti in projektno delovanje so lahko primerno sredstvo za sistematično reševanje strateških kriz PS, kar lahko podkrepimo s tem, da je v zadnjem obdobju v strokovni literaturi do bistveno večjega izpostavljanja, da je nujno uresničevati strateške usmeritve s projekti, in torej do povezovanja strateškega in projektnega menedžmenta, kot je bilo pred tem. Namen doktorske disertacije je bil proučiti problematiko obvladovanja strateških kriz v PS in sicer na način, da skupno in ustrezno celovito obravnavamo integracijo različnih teoretičnih konceptov iz področij strateškega in projektnega menedžmenta ter teorije sistemov in inovacijskega menedžmenta. Temeljno raziskovalno vprašanje v doktorski disertaciji je, kako v PS zagotoviti dolgoročno uspešnost (če je ta v interesu lastnikov PS) in kaj je vzrok temu, da se nekateri PS precej uspešno izogibajo večjim poslovnim težavam, ki jih lahko opredelimo kot poslovne krize, medtem ko se nekateri drugi PS z njimi soočajo precej bolj pogosto; ali uspešnost v obvladovanju projektnih procesov, vse od opredelitve in izbora projektov pa do zagotovitve njihove uspešne izvedbe in zagona eksploatacij lahko pripomore k zagotavljanju dolgoročne uspešnosti PS – in če je temu tako, kako zagotoviti to uspešnost v obvladovanju projektnih procesov? V disertaciji je oblikovan tristopenjski dvodimenzionalni model obvladovanja strateških kriz, ki integrira sistemsko teorijo v povezovanje strateškega menedžmenta (zadolženega za oblikovanje strategij obvladovanja kriz), projektnega menedžmenta (zadolženega za proces projektnega obvladovanja kriz) in inovacijskega menedžmenta (zadolženega za oblikovanje vsebinskih rešitev, vključno s potrebnim dvigovanjem stopnje inovativnosti v procesu projektnega izvajanja strategij).
Ključne besede: strateške krize, sistemske strateške krize, poslovne strateške krize, poslovne krize, teorija sistemov, dialektična teorija sistemov, projektni menedžment, organizacijska zrelost projektnega menedžmenta, strateški menedžment, inovacijski menedžment, invencijsko-inovacijski proces, značilnosti okolja, spreminjanje okolja, dolgoročna uspešnost poslovnega sistema
Objavljeno: 07.09.2011; Ogledov: 3041; Prenosov: 467
.pdf Celotno besedilo (15,09 MB)

5.
Vloga ustvarjalnosti in menedžmenta idej pri razvoju izdelka
Tomaž Golež, 2017, diplomsko delo

Opis: S spodbujanjem inovativnosti v poslovnih procesih podjetja ustvarjajo dodano vrednost izdelku oziroma storitvi, pa tudi zaposlenim. Inovativni menedžment mora dobro razumeti vlogo zaposlenega kot vira ustvarjalnosti. S tem lahko trženjske zakonitosti prilagodimo poslovnim procesom kot temeljnim vrednotam vseh zaposlenih. Na podlagi tega se zgradi zaupanje in šele takrat teorija zaživi v praksi podjetja. V nalogi smo prikazali pomen inovativnosti od faze razvoja izdelka do prototipa. V razvojni fazi smo prikazali stopnje, kakor tudi tržne potrebe in kasnejše razvojne možnosti. Predstavili smo tudi inovacijski proces ter prikazali možnosti spodbude inoviranja v podjetju glede na zahteve. V nalogi smo se osredotočili na tehnike kreiranja idej, za lažjo predstavo, oceno in kasnejše vrednotenje. Ob tem smo predstavili tudi strategijo za izdelavo prototipov, razvijanje, testiranje trga za nenehno izboljšavo in optimiziranje poslovnega procesa.
Ključne besede: inovativnost, inovacijski proces, tehnike kreiranja idej, menedžment idej, razvoj izdelka, prototip
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 240; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici