1. UVAJANJE NOVEGA IZDELKA NA TRGJelka Dobravc Keše, 2016, diplomsko delo Opis: Tematika tega pisnega dela je uvajanje novega izdelka na trg kot odgovor organizacije (to je ekonomskega subjekta, ki nastopa na trgu s svojo ponudbo) na spreminjajoče se trende v okolju. V diplomskem delu, ki je razdeljen na tri poglavja, predstavimo pojem novega izdelka in pomen novih izdelkov za organizacije. Nadalje predstavimo pojem trendi v okolju organizacije in njihov vpliv na odločitve organizacije, kjer izpostavimo odločitve na področju izdelkov. Teoretično predstavimo pojma marketinški management izdelkov in management novih izdelkov.
Teoretična izhodišča uporabimo na primeru konkretne organizacije, to je perutninske farme Dobravc, ki se ukvarja z vzrejo mladih kokoši (jarkic) ter rejo kokoši nesnic za proizvodnjo jajc. Osredotočimo se na ekološko naravnanost na področju pridelave v kmetijstvu, kjer je opazen naraščajoči trend tako števila organizacij s tem načinom pridelovanja kot tudi izdelkov, ki jih proizvajajo in ponujajo na trgu. To delovanje/ekološka naravnanost pa je odgovor organizacij na naraščajoči trend povpraševanja po teh, ekoloških izdelkih, na trgu. Ključne besede: uvajanje novih izdelkov na trg, inovacije/novi izdelki, ekološka naravnanost, ekološko kmetovanje, perutnina Objavljeno v DKUM: 15.06.2016; Ogledov: 2123; Prenosov: 211
Celotno besedilo (1,38 MB) |
2. Zasnova proizvodnje in organizacijska oblika podjetja za izdelavo individualizirane opremeRok Karažinec, 2013, diplomsko delo Opis: Zaradi človeških želja po individualizaciji se poraja ideja o proizvodnji in prodaji individualiziranih izdelkov. Vse skupaj nam omogoča tehnologija tridimenzionalnega tiskanja izdelkov, s katero lahko vpeljemo proizvodnjo individualizirane opreme, prilagojene končnemu uporabniku. V tem delu je predstavljena proizvodnja individualizirane notranje opreme, izračuni o smotrnosti izdelave, zaščita intelektualne lastnine ter izbira in prikaz optimalne izbire organizacijske oblike podjetja. Ključne besede: dodajalne tehnologije, inovacije, individualizirani izdelki, hitra izdelava izdelkov, intelektualna lastnina, blagovna znamka, pravo gospodarskih družb Objavljeno v DKUM: 02.07.2013; Ogledov: 1867; Prenosov: 165
Celotno besedilo (2,77 MB) |
3. New products managementCharles Merle Crawford, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: novi proizvodi, strateško planiranje, management, product manager, strateški management, trženje, strategija trženja, izdelki, proizvodi, prodajna politika, inovacije, inovacijska dejavnost, učbeniki Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1810; Prenosov: 63
Povezava na celotno besedilo |
4. Marketinško komuniciranje na primeru hladilno-zamrzovalnega aparata Gorenje Premium Touch s kristali Swarowski : diplomsko deloMario Gegić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, bela tehnika, gospodinjski aparati, inovacije, trženje, marketing, inovacijska dejavnost, inovativno poslovanje, komuniciranje, značilnosti, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, povezanost, direktno trženje, politika izdelka, izdelki, proizvodi, inovativnost, elektroindustrija, strategija trženja, komercialno poslovanje, projekti, tržne raziskave, aplikacija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1712; Prenosov: 52
Celotno besedilo (435,55 KB) |
5. Razsežnosti ekoloških inovacij ter varstva okolja v slovenskih podjetjih : diplomsko deloNatalija Smogavc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: ekologija, politika okolja, podjetje, poslovanje, inovacije, inovacijska dejavnost, inovativno poslovanje, proizvodnja, uspešnost poslovanja, proizvodni proces, proizvodi, izdelki, življenjsko okolje, varstvo okolja, organiziranost, industrijska organizacija, rešitve, povezanost, ekološko ravnotežje, tehnološke inovacije, onesnaževanje okolja, odpadki, trg, okolje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1791; Prenosov: 117
Celotno besedilo (380,56 KB) |
6. Inovacije in njihov pomen za podjetje : diplomsko deloVioleta Novak, 2008, diplomsko delo Ključne besede: invencije, politika izdelka, blagovne znamke, inovacijska dejavnost, inovacije, inovativno poslovanje, inovativnost, delovanje, elektroindustrija, komercialno poslovanje, bela tehnika, značilnosti, izdelki, proizvodi, management, promocija, dejavnost, predstava, podjetje, oblikovanje, Slovenija, koristnost, cilj, uspešnost poslovanja, učinkovitost, metode Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2073; Prenosov: 147
Celotno besedilo (431,87 KB) |
7. INOVIRANJE PODJETJA NA PRODAJNEM PODROČJUBlaž Karner, 2011, diplomsko delo Opis: Prvi del diplomskega dela predstavlja teoretični del: inoviranje v podjetju, tehnike prodaje, torej tisto, kar bo v praktičnem delu za podjetje uporabno. V praktičnem delu pa celotna raziskava diplomskega dela temelji na primeru podjetja, v katerem tudi sam aktivno sodelujem. Narejena je bila anketa med zaposlenimi. Ob koncu diplomskega dela so v sklepnem delu strnjene ugotovitve in spoznanja, s pomočjo katerih sem prišel do za podjetje koristnih dejstev.
Uspešnost podjetja se ocenjuje na podlagi doseženih ciljev. Cilje poslovanja pri podjetju s prodajno dejavnostjo sta zadovoljna stranka in s prodajno ceno maksimiranje dobička. Torej je glavno merilo uspešnosti in učinkovitosti na prodajnem področju prodaja izdelkov končnemu uporabniku, v prodajni ceni pa sta vključena ustrezen dobiček in sredstva za nadaljnji razvoj podjetja. Razvoj in inoviranje v obliki izdelkov, storitev, tehnologij ipd., sta uspešna če ju trg sprejme. Ključne besede: inovacije, prodajno področje, inovativni prodajni proces, storitve, izdelki, podjetje Akvonij Objavljeno v DKUM: 19.08.2011; Ogledov: 2080; Prenosov: 173
Celotno besedilo (551,73 KB) |
8. IZDELAVA INDIVIDUALIZIRANE DROBNE NOTRANJE OPREME IN DODATKOV Z INOVIRANJEM DODAJALNIH TEHNOLOGIJRok Karažinec, 2010, diplomsko delo/naloga Opis: Masovna proizvodnja izgublja svoj pomen in na trgu se pojavljajo individualizirani izdelki, torej izdelki prilagojeni posamezniku. V diplomskem delu je prikazan potek in način izdelave individualiziranih okrasnih pokrovov stikal in vtičnic, ki bi zapolnili vrzel oblikovalcem notranjih prostorov. Ideja temelji na principu individualizacije, tako, da sleherni pokrov stikala ali vtičnice ustreza željam uporabnika. Analiza, izvedene ankete, v zaključku diplomske naloge izkazuje velik tržni potencial tovrstne, individualizirane, notranje opreme. Ključne besede: Dodajalne tehnologije, inovacije, individualizirani izdelki, hitra izdelava izdelkov Objavljeno v DKUM: 11.10.2010; Ogledov: 2360; Prenosov: 226
Celotno besedilo (2,05 MB) |
9. Difuzija inovacije - primer nevtralizatorja sevanja mobilnih aparatov : diplomsko deloSimon Jug, 2004, diplomsko delo Ključne besede: inovacije, telekomunikacije, telefon, tržne raziskave, informacijska tehnologija, razvoj, trendi, spremembe, aplikacija, tržna analiza, povezanost, Slovenija, integracija, izdelki, proizvodi, prednost Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3495; Prenosov: 290
Celotno besedilo (519,84 KB) |