| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POJAV IN REŠEVANJE KONFLIKTA V ORGANIZACIJI
Nataša Kerčmar, 2009, diplomsko delo

Opis: Današnje razmere v državi in soočenje s kriznimi razmerami, se v organizacijah še lažje lahko izvaja konflikt. Zato je zelo pomembno, da znamo obvladovati konfliktne situacije in njihove načine - metode za razrešitev le teh. Za pozitivno razrešitev konfliktov je potrebno le dvoje: razumeti, kako nastane konflikt in ustvariti nato vzdušje, ki poudarja pozitivno lastnost konflikta; saj navsezadnje konflikt nastane vedno zaradi potreb ali želja posameznikov, ki jim pač nekdo preprečuje uresničitev le tega. Ker je konflikt resna preizkušnja naših sposobnosti v medsebojnih odnosih, zlasti spretnosti sporazumevanja v najtežjih okoliščinah, moramo biti pri izbiri strategije reševanja konflikta zelo odgovorni. Dobri odnosi med zaposlenimi pozitivno vplivajo na delo zaposlenih in delovanje organizacije. V današnjih organizacijah mogoče primanjkuje ozračja, ki bi omogočalo razvoj odkritih in humanih medosebnih odnosov. Kot povzetek vsega bi rekla, da je komunikacija zelo pomembna, saj je sestavni del našega vsakdanjega življenja; tako privatnega kot službenega. Komunikacija je nedvomno vir vsakega uspeha, in hkrati tudi vzrok za neuspeh; in z učinkovito komunikacijo lahko dosežemo bistveno več in s tem uresničujemo svoje zastavljene cilje, naj so to v osebnem ali poslovnem življenju. In skozi celo diplomsko delo lahko vidimo, da se konflikt in komunikacija povezujeta oziroma sta kot nerazdružljiva, saj lahko medsebojna komunikacija pripelje do rešitve konfliktne situacije, lahko pa jo tudi ustvari.
Ključne besede: Ključne besede: konflikt, konflikti v skupini, konflikti med skupinami, strategije, posledice konfliktov, komunikacija, medosebni odnosi, zaupanje, organiziranost, informiranost.
Objavljeno: 25.05.2010; Ogledov: 2193; Prenosov: 374
.pdf Celotno besedilo (665,55 KB)

3.
Informiranost kot ključno vodilo do kakovosti življenja žensk z urinsko inkontinenco
Polonca Luter, 2011, diplomsko delo

Opis: Uhajanje seča oz. urinska inkontinenca je nesposobnost kontrole mokrenja, pri čemer urin nekontrolirano uhaja po kapljicah ali v celoti, tudi ko ga poskusimo zadržati. Stresna urinska inkontinenca je najpogostejša vrsta uhajanja vode in predstavlja nehoteno uhajanje urina ob fizičnem naporu (dvigovanju, ples, tek, aerobika, kašelj…). Uhajanje urina pa predstavlja osebno, socialno in higiensko težavo, ki prizadeti osebi precej zmanjšuje kakovost življenja. Metodologija raziskovanja. V raziskavi smo uporabili kvantitativno metodologijo dela s strukturiranim anketnim vprašalnikom. Podatke, ki smo jih pridobili, smo obdelali s pomočjo računalniškega programa Microsoft Excel in Microsoft Word, ter jih prikazali v obliki grafov. Namen raziskave je bil ugotoviti informiranost žensk o urinski inkontinenci in ugotoviti, koliko zdravstveni delavci sodelujejo pri promociji kontinence. Rezultati raziskave. Ugotovili smo, da je urinska inkontinenca še vedno tabu tema, da se o njej zelo malo govori, da je potrebno oblikovati boljše strategije promocije na področju preventive, prepoznavanja značilnosti, diagnostike in obravnave urinske inkontinence. Sklep. Medicinske sestre z znanjem in nasveti pripomorejo k boljšemu počutju, kakovostnejšemu življenju žensk z urinsko inkontinenco. Zdravstveni delavci bi si morali prizadevati za promocijo kontinence in širjenje ustreznih informacij o preprečevanju inkontinence. Povečati je potrebno ozaveščenost, dodatno izobraževanje slovenskih zdravstvenih delavcev.
Ključne besede: urinska inkontinenca, informiranost žensk, vloga medicinske sestre, zdravljenje, promocija kontinence, kakovost življenja;
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 2267; Prenosov: 340
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

4.
LAJŠANJE BOLEČINE Z AKUPUNKTURO
Tanja Pesjak, 2011, diplomsko delo

Opis: Bolečina predstavlja velik problem, tako samemu bolniku, kot zdravstvenemu osebju. V človeškem organizmu lahko sproži vrsto dogajanj, ki lahko človeku škodijo ali pa imajo nanj pozitiven učinek. Zdravljenje bolečine je timsko delo, ki zahteva širok krog sodelavcev. Poznamo fizikalne metode zdravljenja, farmakološko zdravljenja, od alternativnih oblik zdravljenja pa je v uporabi akupunktura. Akupunktura je v medicini dokaj mlada metoda zdravljenja, ki je pri ljudeh vedno bolj priljubljena, saj praktično nima stranskih učinkov. Uporabljamo jo predvsem za lajšanje bolečin.
Ključne besede: Ključne besede: lajšanje bolečine, akupunktura, informiranost bolnikov, vloga medicinske sestre, zdravljenje, promocija, kakovost življenja;
Objavljeno: 14.06.2011; Ogledov: 2537; Prenosov: 283
.pdf Celotno besedilo (902,08 KB)

5.
USPEŠNOST KOMUNIKACIJSKIH PROCESOV MED ODDELKI V ORGANIZACIJI X
Manojla Gavrić, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga prikazuje uspešnost komunikacijskih procesov med oddelki v podjetju X. V želji za doseganje čim boljših poslovnih rezultatov je izrednega pomena dobra medsebojna komunikacija. Za lažje sporazumevanje med oddelki v podjetju X mora komunikacija potekati nemoteno in sproščeno. Komunikacija mora biti obojestranska in učinkovita, kar pomeni, da moramo dobro poznati in obvladati metode in tehnike ter oblike komuniciranja. Spremljati moramo tudi povratne informacije in se na njih pravočasno odzvati. Naloga nam predstavlja problem reševanja komunikacijskih procesov med oddelki v podjetju X. Spoznamo celoten proces komuniciranja in opažamo napake, ki se pojavljajo in predstavljajo ovire v učinkovitem poslovnem procesu. V praktičnem delu naloge s pomočjo anketnega vprašalnika, na katerega so odgovarjali zaposleni v proizvodnji podjetja X, ugotavljamo stanje na področju medsebojnih odnosov, informiranosti in poznavanja ciljev zaposlenih v podjetju X. Ugotovimo, da so medsebojni odnosi na zadovoljivi ravni, vendar bi bilo potrebno stanje izboljšati. Zaposleni pogrešajo neposredni stik z direktorjem podjetja. Takšen neposredni stik z direktorjem bi jim pomenil veliko motivacijo, osebno zadovoljstvo in voljo do doseganja boljših poslovnih ciljev. Na področju informiranosti največji problem predstavljajo objave informacij na internetu, ki so nepravočasne in nepopolne. Zaposleni jih zato ne uporabljajo in niti jim niso dostopne. Poznavanje ciljev podjetja X pri zaposlenih je zadovoljivo in so s stanjem zadovoljni in uspešni. Problem se pojavlja na strani zaposlenih, kadar potrebujejo celovite informacije za dobro opravljeno delo. Ugotavljamo, da zaposleni za samo delo niso dovolj motivirani in bi bilo treba delavce dodatno motivirati in izobraževati, da bi uspešnejše sodelovali pri poslovnih procesih.
Ključne besede: • Komunikacija • Motivacija • Informiranost • Interno komuniciranje
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 1440; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (820,69 KB)

6.
INFORMIRANOST PACIENTOV OB NAPOTITVI NA ENDOSKOPSKI POSEG
Anja Trbežnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Pacienti običajno le stežka zatajijo svoje negativne občutke pred preiskavo, kot je endoskopska preiskava zgornjih prebavil. Velika večina se takšne preiskave boji, ker ne vedo, kaj lahko pričakujejo. Ne poznajo poteka, morebiti tudi zaradi napačno posredovanih informacij s strani ljudi, ki so takšno preiskavo (verjetno) že opravili. Za vse člane zdravstveno-negovalnega tima je pomembno izobraževanje na področju komuniciranja in podajanja informacij pacientu. Pisno soglasje pacienta za izvedbo medicinskega posega ali preiskave (Zakon o pacientovih pravicah) igra v današnjem času pomembno vlogo. Metodologija raziskovanja V raziskavi smo uporabili kvantitativno metodologijo zbiranja podatkov z uporabo delno strukturiranega vprašalnika. V raziskovalni vzorec smo vključili 50 pacientov, ki so bili napoteni na pregled zgornjih prebavil (gastroskopijo). Raziskava je poteka v Splošni bolnišnici Celje. Rezultati Raziskava je pokazala, da je večino anketirancev na preiskavo poslal osebni zdravnik, največji delež je gastroskopijo opravljal prvič. Anketiranci so bili seznanjeni, da bodo na endoskopsko preiskavo pripravljeni izključno z vodenimi dihalnimi vajami. Največ informacij o endoskopski preiskavi so dobili od zdravnika, dodatne informacije so dobili še ustno v pogovoru z zdravnikom ali medicinsko sestro. Anketiranci- vsi 2/3 so mnenja, da je bil strah pred preiskavo utemeljen in večina anketirancev je mnenja, da je imela medicinska sestra za njih dovolj časa. Sklep Pri informiranosti pacientov ob napotitvi na endoskopski poseg, ugotavljamo, da so pacienti dobro seznanjeni s postopkom priprave na endoskopsko preiskavo, ki vključuje zgolj vodeno dihalno tehniko. S prijaznostjo medicinskih sester so anketiranci v večini zelo zadovoljni, mnenja so, da imajo medicinske sestre večinoma dovolj časa za individualno delo s pacienti. Pri premagovanju strahu pred preiskavo pacientom najbolj pomaga ravno pozitiven odnos medicinske sestre.
Ključne besede: Ključne besede: informiranost, endoskopija – gastroskopija, etični pristop medicinske sestre, pojasnilna dolžnost.
Objavljeno: 12.06.2015; Ogledov: 876; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
OZAVEŠČENOST ŽENSK O NUJNI KONTRACEPCIJI
Ljiljana Ostojić, 2015, diplomsko delo

Opis: Teoretična izhodišča: Spolnost brez ustrezne zaščite predstavlja veliko nevarnost za nezaželeno nosečnost. Namen diplomskega dela je predstaviti nujno kontracepcijo in z raziskavo ugotoviti, ali so ženske seznanjene s to vrsto kontracepcije in njenim mehanizmom delovanja. Raziskovalna metodologija: Uporabili smo deskriptivno metodo raziskovanja za teoretična izhodišča. V raziskovalnem delu smo uporabili kvantitativno metodo dela in pridobili podatke z anonimnim anketnim vprašalnikom, ki je vseboval 15 vprašanj zaprtega tipa. Vzorec je vključeval 30 naključno izbranih žensk v rodni dobi. Rezultati: Rezultati so pokazali, da ženske poznajo menstruacijski ciklus in vedo, kdaj je največja možnost zanositve. Kar 70 % anketirank je mnenja, da so dobro ozaveščene in da poznajo nujno kontracepcijo, medtem ko odgovori prikazujejo nekoliko drugačno sliko. Le 47 % jih je pravilno definiralo, kaj je nujna kontracepcija. Pomanjkljivo znanje se kaže kot pomanjkanje znanja glede točnega časovnega okvirja jemanja nujne kontracepcije in njenega mehanizma delovanja. Sklep: Kljub večinskem zavedanju in poznavanju te vrste kontracepcije še vedno obstajajo ženske, katerih znanje je okrnjeno in nam mora biti mar za njihovo osveščenost. Samo ozaveščene ženske, ki bodo imele pravilne informacije, bodo lahko na njihovi podlagi oblikovale svoje mnenje in se pravilno odločile v primeru nezaščitenega spolnega odnosa.
Ključne besede: Postkoitalna kontracepcija, informiranost, znanje, nezaščiteni spolni odnosi, nosečnost.
Objavljeno: 13.07.2015; Ogledov: 533; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (904,63 KB)

8.
Analiza vplivov fizikalne ergonomije na pravilno izvedbo wellness storitev
Laura Salberger, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Wellness storitve so v sodobnem svetu način sproščanja, ki postaja vedno bolj pogost. Napačna uporaba wellness storitev ima več negativnih kot pozitivnih učinkov na telo in počutje. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kako fizikalna ergonomija vpliva na pravilno izvedbo savnanja in tajske masaže. Z vprašalnikom smo ugotavljali seznanjenost uporabnikov o savnanju in tajskih masažah ter njihov postopek savnanja. Ker posamezniki nimajo vpliva na izvedbo tajske masaže, smo z ocenjevalno analizo delovnega mesta ocenili delovno mesto maserke. Rezultati analize vprašalnika so pokazali, da je uporabnike savn in tajskih masaž treba dodatno informirati, saj imajo pogosto napačne predstave in prepričanja o njihovi uporabi. Na podlagi kritične analize, ocenjevalne analize delovnega mesta za maserko, smo izpostavili kar nekaj točk, ki bi jih bilo treba izboljšati, da bi imela maserka prilagojeno delovno mesto. Predvsem bi bilo treba prilagoditi delovno površino, da bi postala nastavljiva po višini. S tem bi se delovna površina lahko prilagodila na različne velikosti maserk. Pred izvedbo raziskave smo postavili tri hipoteze. S prvo hipotezo smo želeli preveriti, ali so uporabniki, ki pogosteje uporabljajo wellness storitve, bolj informirani o pravilni uporabi savn in njenih učinkih na človeško telo ter počutje. Z drugo hipotezo smo preverjali, ali informiranost ljudi o azijskih masažah doseže večji učinek in zadovoljstvo. Z zadnjo hipotezo smo preverjali, ali na uporabo savne pred masažo vpliva nasvet receptorja oziroma receptorke. Na podlagi dobljenih rezultatov so podane konkretne usmeritve za izboljšanje informiranosti uporabnikov o postopku savnanja in o tajskih masažah. Prav tako so predlagane dodatne prilagoditve delovnega mesta maserke.
Ključne besede: Ergonomija, fizikalni vplivi, savne, tajska masaža, informiranost
Objavljeno: 02.04.2019; Ogledov: 110; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici