| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA IN SODOBNA ORGANIZIRANOST PODJETIJ: PRIMER PODJETJA APROS D.O.O.
Tomo Tancer, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo sem razdelil na dva dela. Prvi del je teoretični, kjer predstavim lastnosti informacijske družbe v kateri živimo, ter razmere, ki vladajo v podjetništvu. Napredek v razvoju informacijske tehnologije in komunikacij, je skupaj z uveljavljanjem kriterijev globalnega trga, eden izmed najpomembnejših dejavnikov, ki oblikujejo sodobno družbo. V nadaljevanju predstavim prednosti elektronskega poslovanja, opišem vrste informacijskih sistemov ter podam napovedi nekaterih avtorjev glede trendov in prihodnosti elektronskega poslovanja. Za uspešen razvoj in obstoj, mora podjetje zagotoviti takšen informacijski sistem, ki mu bo zagotavljal kakovostne, točne, primerne in pravočasne informacije. Nato v diplomski nalogi predstavim postopek načrtovanja in ključne dejavnike uspeha uvedbe elektronskega poslovanja v podjetje, nakažem pa tudi vlogo človeških virov in varnost elektronskega poslovanja. Prenova poslovnih procesov in informacijska tehnologija sta povezana že od vsega začetka. Informacijska tehnologija igra pomembno vlogo v projektih prenove poslovnih procesov. Uporaba informacijske tehnologije pa sama po sebi še ne prinese vidnejšega uspeha. Pobuda za prenovo mora vedno izhajati iz samega vrha podjetja (top menedžment), vendar pa brez sodelovanja zaposlenih prenove ni mogoče izpeljati. V drugem delu diplomske naloge predstavim podjetju Apros d.o.o. možnost uvedbe informacijskega sistema, ki bi avtomatiziral izvajanje storitev gradbenega laboratorija in geomehanskih storitev, kakor tudi povečal produktivnost in izboljšal kakovost opravljanja teh storitev.
Ključne besede: sodobna organiziranost podjetij, informacijska tehnologija, poslovna informatika, informacijski sistem podjetja, avtomatizacija poslovanja, prenova poslovnih procesov.
Objavljeno: 11.06.2009; Ogledov: 3463; Prenosov: 1241
.pdf Celotno besedilo (986,33 KB)

4.
Optimizacija uporabe sistema črtne kode v podjetju SEP d.o.o. : diplomsko delo
Andrej Prevejšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Problem, ki ga obsega diplomsko delo, zajema uporabo sistema črtne kode v podjetju SEP d.o.o.. Že kmalu po uvedbi sistema črtne kode v podjetju, smo ugotovili, da zaradi napak, ki so nastale pri uvedbi sistema črtne kode, izvajanje in uporaba le-te danes ni smiselna zaradi načina dela v podjetju. Problem sistema črtne kode je neambicioznost pri uvajanju sistema v podjetju, neizkušenost, neznanje vpletenih pri uvedbi sistema, hitra rast podjetja in s tem povezane nepredvidljive napake. Skupek vseh problemov je neuporaba zdajšnjega sistema črtne kode, kar zagotovo ni dodana vrednost podjetju. Problem sistema je tudi v nekompatibilnosti z informacijskim sistemom, pomanjkanje tehnične opreme in ne dovolj natančnim opisom uporabe in izvajanja procesa omenjenega sistema.
Ključne besede: oskrbne verige, skladišče, informacijski sistem podjetja, črtna koda
Objavljeno: 03.09.2010; Ogledov: 1939; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

5.
MODEL VAROVANJA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V SREDNJE VELIKEM PODJETJU
Tadej Horvat, 2012, magistrsko delo

Opis: Mnogi, ko omenimo varovanje informacijskega sistema, pomislijo na varovanje informacijskega sistema pred napadi z raznimi virusi, črvi, trojanskimi konji, vdori. Vendar je to le del varovanja informacijskega sistema, varovanje informacijskega sistema obsega namreč mnogo več. Informacijski sistem je potrebno obvarovati pred raznimi naravnimi katastrofami, nedovoljenimi aktivnostmi uporabnikov, odpovedi strojne opreme, izpadu električne energije, pred nenamerno izgubo podatkov shranjenih na raznih podatkovnih medijih ali drugih mobilnih napravah ipd. Mnogi se tako sploh ne zavedajo kako širok je pojem varovanja informacijskega sistema in nabora dejavnikov, ki lahko to varnost ogrožajo. V nalogi smo se osredotočili na problematiko varovanja IS (informacijskih sistemov) v srednje velikih podjetjih. V začetnih poglavjih splošno opisujemo varnost IS, obravnavan je sodoben način vršenja varnosti IS ter vse nevarnosti, ki grozijo sodobnim informacijskim sistemom. Vsa poglavja v nadaljevanju so usmerjena v IS v srednje velikih podjetjih. V zadnjih poglavjih naloge je obravnavan primer razvoja sistema za varovanje informacij v srednje velikih podjetjih z avtomatiziranimi sodobnimi varnostnimi mehanizmi. Iz primera so povzeta splošna priporočila za varovanje IS v srednje velikih podjetjih.
Ključne besede: Ključne besede: srednje velika podjetja, informacijski sistem, zaščita IS, varnost IS, zanesljivost IS.
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1052; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (3,85 MB)

6.
RAZISKAVA ODJEMALCEV IN KONKURENTOV PODJETJA X
Urša Petrič, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je na praktičnem primeru raziskati pomembnost marketinga kot delovnega področja v podjetju in zunanjih vplivov, ki narekujejo delo tržnika. V delu smo izpostavili konkurente in odjemalce Podjetja X kot gonilno silo razvoja in iskanja novih možnosti. V diplomskem delu smo želeli raziskati prednosti in potencial Podjetja X. Pri tem smo imeli pred očmi hitro in stalno pridobivanje podatkov in poslovni informacijski sistem, ki daje vodstvu bistvene informacije za odločanje. Ker so kupci informirani o izdelku ali storitvi, smo predvidevali, da ima odločilno vlogo za nakup cena, ne glede na kakovost, pozitiven vpliv pa imata tudi garancija in strokoven kader. Rezultati analize ankete so to tudi potrdili. Sama cena je kupcem pomembna, obveščanje o novostih pa je anketiranim nepomembno. Garancija, kakovostno opravljena storitev in druge usluge niso odločujoče pri izbiri serviserja. Konkurenti vzbudijo tekmovalnost z željo po prevladi na trgu, iskanju novih tržnih poti, novih izdelkov, novih storitev ... Ali pa podjetje na podlagi primerjave s konkurenco izkoristi prednosti in slabosti ter si na ta način izoblikuje strategijo, ki ustvarja prednost. Kupci so temeljni cilj – zaradi njih podjetje obstaja. Zadovoljevanju potreb kupcev mora podjetje nameniti posebno skrb. Prav v času gospodarske krize pa je ključnega pomena tudi ohranjanje obstoječih strank. Za storitvena podjetja so zveste stranke tiste, ki se vedno znova vračajo in podjetju omogočajo ohranitev položaja na trgu.
Ključne besede: marketing storitvene dejavnosti, pridobivanje in ohranjanje kupcev, položaj podjetja na trgu, konkurenčna prednost, poslovni informacijski sistem
Objavljeno: 17.07.2013; Ogledov: 840; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

7.
FINANČNI INFORMACIJSKI SISTEMI V MALEM PODJETJU V PRIMERU REŠITVE PANTHEONTM
Renata Kerčmar, 2016, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomskega dela so opredeljeni informacijski sistemi, njihova sestava in namen ter vloga. Nadalje je predstavljen finančno informacijski sistem, njegov model, ki vključuje računovodski informacijski sistem, podsistem za interni pregled računov, podsistem za finančno znanje in za napovedi. Pomembno vlogo za odločanje podjetja predstavlja računovodsko informacijski sistem, kjer je podrobno prestavljeno zbiranje, obdelovanje in shranjevanje podatkov ter njegove značilnosti. Drugi del diplomskega dela zajema opis poslovno informacijskega sistema PantheonTM , predstavitev podjetja Datalab tehnologije, d. d.., z njegovo predstavitvijo zgodovine, razvoja, vizije in strategije. V nadaljevanju diplomskega dela so predstavljene verzije oz. paketi programa, kjer je ugotovljeno, da je informacijski sistem PantheonTM prilagojen za mikro, majhna, srednja in srednja velika podjetja. V tretjem oz. zadnjem delu diplomskega dela je predstavljena analiza uporabe rešitve v malem trgovskem podjetju z uvodno predstavitvijo trgovskega podjetja GORIČANKA d. o. o. Podrobno predstavljena je sama analiza oz. delo s programom v modulu blago, finance-denar in kadri.
Ključne besede: informacijski sistemi, finančno informacijski sistem, računovodski informacijski sistem, PantheonTM, odločanje podjetja
Objavljeno: 28.06.2016; Ogledov: 353; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (620,37 KB)

8.
Posebnosti izbire in uvedbe celovite informacijske rešitve v mala podjetja na primeru podjetja 3tel d.o.o.
Vito Jakič, 2017, magistrsko delo

Opis: Za uvedbo nove ERP-rešitve so danes na voljo številni ponudniki, ki malim podjetjem ponujajo mnogo različnih rešitev, kar je edina možna rešitev za uvedbo novega informacijskega sistema s strani zunanjih izvajalcev. Pozorni morajo biti pri izbiri, da izberejo najprimernejšo in za njih najpravilnejšo možno rešitev, ki bo odpravila težave poslovanja. Glede na čas, v katerem smo, je v malih podjetjih še toliko bolj pomembno, da na odločitve o spremembah poslovanja gledajo predvsem z vidika stroškov, saj je poleg uspešne spremembe pomembno tudi, da je le-ta finančno ugodna za podjetje. Implementacija nove rešitve predstavlja za podjetje nedvomno velik izziv, na katerega mora biti dobro pripravljeno. Da se pri upravljanju z novo rešitvijo izognejo nepotrebnim nevšečnostim, kot npr. počasnost in nepripravljenost zaposlenih, mora vodstvo z uvedbo seznaniti zaposlene že pred začetkom projekta. Uspešnost projekta uvedbe pa še ne pomeni, da je delo opravljeno in da so pozitivni rezultati zagotovljeni, ampak je potrebno znati z novo programsko opremo tudi pravilno upravljati in izkoristiti vse tiste atribute, ki jih s prejšnjo sploh ni bilo mogoče ali pa njeno delovanje ni bilo pravilno. Tako sta za uspešnost poslovanja potrebni dve stvari, in sicer, sistem je potrebno dobro integrirati in izrabiti je potrebno vse možne kapacitete vpeljane ERP-rešitve.
Ključne besede: ERP-rešitev, izbira, uvedba, celovite informacijske rešitve, mala podjetja, Pantheon, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha, hitra strategija.
Objavljeno: 23.10.2017; Ogledov: 343; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici