| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 95
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Funkcionalne specifikacije modula e-potni nalogi v podjetju X
Tatjana Topole, 2019, diplomsko delo

Opis: V podjetju X se uporablja zelo heterogeno informacijsko okolje, katero se v osnovi deli na poslovni del, kateri nudi podporo osnovnim poslovnim procesom, ter tehnični del, za podporo sistemom za upravljanje prometa. Kljub visoki stopnji informatizacije v podjetju, se nenehno strmi k uvedbi izboljšav in dodatni podpori segmentov, kateri še niso informacijsko podprti. Zaradi nekaterih organizacijskih vzvodov, kot tudi namena po optimizaciji poslovni procesov, se je v podjetju pojavila situacija, kjer je poslovodstvo izpostavilo potrebno po informatizaciji procesa upravljanja s potnimi nalogi. V ta namen smo primarno preverili rešitve na trgu, kot tudi možnost integracije želenega modula v obstoječe rešitve. V nadaljevanju smo, s pomočjo intervjuja, opravili podrobno analizo procesa upravljanja s potnimi nalogi. Upoštevajoč podana izhodišča, smo v diplomskem delu izdelali funkcionalno specifikacijo tehnološke rešitve modula obvladovanja potnih nalogov, katera bo del obstoječe informacijske rešitve za upravljanje z delovnim časom zaposlenih. Na osnovi navedenega je podjetje pridobilo racionalno integrirano rešitev, ki v prvi vrsti omogoča, vsebinsko hitrejše in bolj transparentno elektronsko upravljanje potnih nalogov. Proces obvladovanja potnih nalogov, predvsem del vezan na povračilo stroškov je že podprt v okvirih finančno-računovodskega informacijskega sistema. Predlagana informacijska rešitev, zagotavlja, poleg priprave potnega naloga, tudi pripravo osnove za izplačilo, oziroma povračilo stroškov, iz naslova službene poti zaposlenega. Pripravljeni predlogi izplačila se po potrditvi samodejno prenesejo v sistem izplačil.
Ključne besede: potni nalogi, službeno potovanje, modul, poslovni proces, računovodski informacijski sistemi
Objavljeno: 16.01.2020; Ogledov: 442; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

2.
Logistična analiza in posodobitev skladiščnega procesa cevnih profilov v podjetju ADK d.o.o.
Luka Globovnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazana posodobitev skladiščnega procesa v podjetju ADK d. o. o. V uvodu so opisane teoretične osnove o skladiščnem poslovanju, osnove o sledljivosti in črtnih kodah. Na osnovi teorije je v nadaljevanju diplomskega dela narejena analiza trenutnega skladiščnega procesa. Delo v skladišču temelji na uporabi papirne dokumentacije, zaloge se ročno vnašajo v računalniški sistem. Pri tem obstaja velika možnost človeških napak, iskanje materiala je zamudno, težave nastajajo pri sledljivosti, identifikaciji in stanju zalog v podjetju. Posodobitev procesa mora uporabiti obstoječe vire v podjetju. Cilj diplomske naloge je prikazati možne izboljšave skladiščnega procesa v skladišču cevnih elementov. Na podlagi izvedene analize je predlagana skladiščna posodobitev, ki temelji na uvedbi tehnologije črtne kode. Predvideva se, da bi posodobitev prinesla časovni prihranek, manjše stroške in manjšo možnost napak pri vnosu v sistem.
Ključne besede: Skladiščno poslovanje in proces komisioniranja, informacijski sistem, črtna koda
Objavljeno: 11.09.2018; Ogledov: 519; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
Primerjava pristopov k izbiri rešitve ERP
Janja Donko, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo analizirali in primerjali pristope k izbiri celovitih informacijskih rešitev. S pregledom literature smo identificirali najpogosteje uporabljene metode, jih prestavili in podali njihove prednosti ter slabosti. V primerjavo so bili zajeti koraki metode, predlagan nabor kriterijev in posebnosti posameznega pristopa. Ugotovili smo, da se pri izbiri primerne rešitve in njenega ponudnika najpogosteje uporablja metoda analitični hierarhični proces, seznam kriterijev izbire pa je potrebno oblikovati glede na značilnosti in poslovne cilje podjetja in ne glede na uporabljeno metodo. Zbrali smo napotke za izvedbo postopka in navedli nekatere izzive povezane s stroški, trajanjem postopka izbire in odprtokodnimi rešitvami.
Ključne besede: informacijski sistemi, celovite informacijske rešitve, proces izbire, metode izbire, kriteriji izbire
Objavljeno: 18.08.2017; Ogledov: 561; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (3,55 MB)

4.
Analiza racionalizacije procesov spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki
Nuša Štruc, 2017, magistrsko delo

Opis: Velikokrat slišimo izraz, da so spremembe v današnjem svetu edina stalnica. Nenehne spremembe se dogajajo tudi v zvezi s poslovnimi procesi v podjetjih. Vzroki za spremembe poslovnih procesov so različni; večinoma so povezani z ohranjanjem ali povečevanjem konkurenčnosti na trgu, povečevanjem stroškovne učinkovitosti, prilagajanjem novim zakonodajnim zahtevam, novim informacijskimi rešitvam in podobnim. Podjetja s prenovo poslovnega procesa sledijo trem temeljnim ciljem po višji kakovosti, krajšem času in nižjih stroških. V magistrski nalogi se osredotočamo na celovite poslovne rešitve ERP, z uvedbo katerih se v podjetju spremeni poslovni proces. Cilj teh sprememb sta racionalizacija in optimizacija poslovanja. Na trgu se pojavlja veliko število ponudnikov celovitih poslovnih rešitev, ki po navadi vključujejo računovodske informacijske sisteme. Eden izmed najprepoznavnejših ponudnikov teh rešitev na svetu je nemško podjetje SAP, ki ga predstavljamo v magistrskem delu. Osrednja tema magistrske naloge je racionalizacija procesa spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki. V prvem delu, ki se navezuje na potne naloge, preučujemo zakonodajo na tem področju v Sloveniji, ki obsega dokaj veliko število pravnih aktov, ki jih moramo upoštevati pri poslovnem procesu. Analiza racionalizacije procesa spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki je povezana z uvedbo novega modula FI-TV v obstoječ aplikacijski sistem SAP. V nalogi opisujemo postopne spremembe procesa in analiziramo uspešnost racionalizacije. Proces se je od leta 1998 do danes spremenil trikrat. Z izvedbo poslovne raziskave ugotavljamo, da je nov proces spremljanja in evidentiranja potnih nalogov lažji in do izpolnjevalcev potnih nalogov prijaznejši, da se je po mnenju izpolnjevalcev potnih nalogov z uvedbo novega modula FI-TV zmanjšala možnost napak, ugotavljamo pa tudi, da se je čas obdelave enega potnega naloga v primerjavi s starim procesom skrajšal. Iz tega sledi, da se je proces spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki racionaliziral.
Ključne besede: poslovni proces, informacijski sistemi, računovodski informacijski sistemi, celovite poslovne rešitve, potni nalogi, SAP
Objavljeno: 19.05.2017; Ogledov: 744; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

5.
Prenova planiranja in vodenja proizvodnje varjenja ogrodij avtomobilskih sedežev
Marko Pečnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na problem planiranja in organizacijo procesa varjenja ogrodij avtomobilskih sedežev. Gre za uveljavitev procesa varjenja znotraj informacijskega sistema v podjetju, ki je baza za nadzor poslovanja celotnega podjejta. V uvodu je predstavljeno obravnavano podjetje in njegova organiziranost. V teoretičnem delu so prikazane osnove planiranja in vodenja proizvodnje. Posnetek obstoječega stanja in kritična analiza, nakažeta probleme planiranja in organiziranja v procesu varjenja ogrodij na področju razpoložljivosti vhodnih komponent in interne logistike z razpoložljivostjo transportnih vozičkov. Predlog prenove nudi rešitev z uvedbo modula planiranja in vodenja proizvodnje v procesu varjenja v informacijskem sistemu MFG/PRO in izboljšanjem odpreme varjenih ogrodij v proces JIT.
Ključne besede: proces varjenja, planiranje proizvodnje, informacijski sistem MFG/PRO, delovni nalog, transportna etiketa.
Objavljeno: 23.11.2016; Ogledov: 706; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

6.
PROCES IZBIRE ERP REŠITVE V TRGOVSKEM PODJETJU AVTOSOTLA, D.O.O.
David Romih, 2016, diplomsko delo

Opis: Celovite informacijske rešitve (angl. Enterprise Resource Planning) so nepogrešljivi člen praktično vsakega podjetja, saj pripomorejo k preglednejšemu in stroškovno učinkovitejšem poslovanju. Nekatere rešitve so v tem smislu naprednejše, nekatere malo manj, vse pa delujejo po istem načelu. Eden zahtevnejših korakov pri uspešni vpeljavi in uporabi novih rešitev je zagotovo proces izbire. V diplomskem delu bomo zato govorili o procesu izbire ERP rešitve. V teoretičnem delu diplomskega projekta se seznanimo s pojmom ERP, predstavimo sam pomen, zgradbo, zgodovino razvoja in opredelitve različnih avtorjev. Podrobneje pojasnimo, na kaj vse je potrebno še posebno paziti v procesu izbire, pri čemer mislimo na definiranje jasnih ciljev, zagotovitev udeležbe ključnih ljudi, razumevanje celotnih stroškov in postavitev časovnega okvirja izbire. V nadaljevanju je predstavljen proces izbire ERP rešitve na realnem primeru podjetja Avtosotla, d.o.o., katerega osnovna dejavnost je prodaja rezervnih delov za avtomobile. Na podlagi ocenjevalne lestvice, ki jo sestavlja deset kriterijev, je predstavljena in pojasnjena končna izbira najboljšega ponudnika – podjetje Comtron z rešitvijo Tron Inter Center in Tron POS Retail.
Ključne besede: rešitev ERP, proces izbire, elektronsko poslovanje, ponudniki ERP rešitev, informacijski sistem, poslovni procesi, avtosotla
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 625; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

7.
ANALIZA IN PRENOVA SKLADIŠČNIH PROCESOV V PODJETJU FMC D.O.O.
Borut Gradišar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili prenovo in optimizacijo skladiščnih procesov v podjetju FMC d.o.o. V prvem delu diplomske naloge smo na kratko povzeli teoretične osnove prenove poslovnih procesov in v nekaj stavkih predstavili podjetje FMC. Nadaljevali smo z natančnim opisom trenutnih skladiščnih procesov, ki smo jih tudi grafično prikazali. Izbrali smo najbolj problematične skladiščne procese, jih kritično analizirali, predstavili dobre in slabe lastnosti teh procesov in jih skušali čim bolje prilagoditi zahtevam dela. Poudarili smo najbolj pereče probleme in napake ter ugotovili vzroke za nastanek teh napak. V drugem delu diplomske naloge smo predstavili predloge za izboljšave in optimizacijo procesov v skladišču podjetja FMC, s katerimi podjetju zagotavljamo konkurenčno prednost na trgu. Optimizirane in prenovljene procese smo zapisali v obliki blokovnih diagramov in v obliki navodil za delo, ki so v veliko pomoč pri uvajanju novih kadrov. V zaključku smo definirali merila uspešnega izvajanja skladiščnih procesov, s katerimi lahko merimo učinkovitost prenovljenih procesov in spremljamo uspešnost prenove skladiščnih procesov. Na koncu smo analizirali in predstavili pozitivne učinke prenove in reorganizacije skladiščnih procesov ter možnost nadaljnjega razvoja skladiščnega procesa v podjetju FMC.
Ključne besede: Skladiščni proces, Skladišče, Poslovni proces, Merila uspešnosti, Prenova, Optimizacija, Učinkovitost, Organizacija, Informacijski sistem
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 697; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (6,10 MB)

8.
IMPLEMENTACIJA PROCESA PROIZVODNJE V INFORMACIJSKI REŠITVI DATALAB PANTHEON
Kristijan Vogrinčič, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vidik implementacije proizvodnega procesa v informacijski rešitvi Datalab Pantheon ter prikazuje možnosti različnih prilagoditev, ki jih dotična informacijska rešitev omogoča. Predstavili bomo namen in razloge za implementacijo proizvodnega procesa ter opisali informacijsko podporo procesu proizvodnje, od naročila do izdelka. Praktični del obsega prikaz in uporabo razvitih prilagoditev in dodatnih rešitev za podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo nizkoserijskih produktov. Prikazali bomo različne tipe prilagoditev, ki jih Pantheon omogoča, ter samostojno razvito rešitev, ki je povezana s podatkovno bazo sistema Pantheon.
Ključne besede: informacijski sistem, celovita informacijska rešitev, Pantheon, proizvodni proces, prilagoditve
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 768; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

9.
PROTOTIPNA REŠITEV ZA SPREMLJANJE RAZVOJA OTROK V VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Jože Rozman, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo razvili prototipno rešitev elektronskega spremljanja napredka učencev v vzgojno-izobraževalnem zavodu. Prikazali smo možnost vodenja dokumentacije z uporabo informacijske tehnologije. Zgradili smo relacijski podatkovni model, ki je osnova za podatkovne tabele, v katerih so sistematično razvrščeni podatki. Programska rešitev je izdelana v okolju Microsoft Access 2016. Razvita rešitev je namenjena demonstraciji brezpapirnega poslovanja. Za nadaljnji razvoj prototipa smo predlagali postopek prenosa rešitve v spletno okolje s strežniškim delom in odjemalcem.
Ključne besede: baza podatkov, informacijski sistem, podatkovni model, poslovni proces
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 965; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

10.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA PROJEKTNE PISARNE V PODJETJU GEO2 D.O.O.
Jerina Ifko, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga opisuje prenovo informacijskega sistema projektne pisarne podjetja Geo2 d.o.o.. Informacijski sistem je bilo potrebno popolnoma prilagoditi zahtevam, željam in potrebam podjetja Geo2 d.o.o.. Zaradi specifike dela geodetov je najbolj pomembno, da se do podatkov o projektih lahko dostopa tudi na terenu, službeni poti ali doma. Zato bo prenovljen informacijski sistem temeljil na spletni aplikaciji. Zaradi trenutnega stanja v gradbeni veji gospodarstva morajo geodetska podjetja, ki se želijo obdržati na trgu, ponujati čim bolj kvalitetne storitve. Tudi v podjetju Geo2 d.o.o. smo se, v želji po ohranitvi visoke kvalitete storitev, vprašali, na kakšen način lahko optimiziramo delovne procese. Ugotovili smo, da je najnujnejše prenove potreben informacijski sistem projektne pisarne. V nalogi je opisano trenutno stanje in narejena SWOT analiza starega sistema, opredeljene naloge novega sistema in opisano delovanje novega IS sistema projektne pisarne. Podrobno je predstavljena izvedba prenove IS sistema projektne pisarne. Na koncu je izvedena SWOT analiza novega sistema in opisana njegova uporabnost ter nadaljnje možnosti razvoja.
Ključne besede: Informacijski sistem, prenova informacijskega sistema, projektna pisarna, vodenje projektov, poslovni proces
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 655; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici