| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
MANAGEMENT VARNOSTI INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ
Peter Zorman, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko dela obsega področje managementa varnosti informacijskih tehnologij, politiko varnosti, pomembnejše standarde na področju varnosti informacijskih tehnologij, presoje ali audite informacijskih sistemov in tehnologije ter praktični primer uvedbe varnosti informacijske tehnologije v podjetju Cablex – M d.o.o. Management varnosti informacijskih tehnologij proučuje slabosti in nevarnosti sistemov informacijske tehnologije, predvsem z ugotavljanjem groženj, rizikov in možnih protiukrepov. Obsega management varnosti, ki poda možne pristope k proučevanju problematike varnosti informacijskih tehnologij in ustrezne ukrepe, in management katastrof, ki opredeljuje pristop organizacije do morebitnih nepredvidljivih naravnih katastrof in terorističnih napadov. Pomeni načrtovanje ponovnega zagona poslovanja, ponovne nabave izgubljene opreme in krizno organizacijo. Politika varnosti obsega predvsem vsebino, ki jo politika proučuje, to so na primer standardi nadzora dostopov, odgovornosti, nadzor in sledenje, načrt bodočega poslovanja in drugo. Poleg tega nadrobneje opisujemo proces načrtovanja za politiko in različne pristope k politiki kot klasifikacijo politik na regulativne, svetovalne in informativne. Kot pomembnejši standard na področju varnosti informacijske tehnologije je izpostavljen in opisan mednarodni standard ISO 17799 in družina mednarodnih standardov ISO 24000, ki pa so še vedno v procesu nastajanja. Kot kontrolni mehanizem in predvsem pri začetnem analiziranju organizacije ob uvajanju managementa varnosti informacijskih tehnologij opisujemo audite ali presoje informacijskih sistemov in tehnologij. Poglavje obsega vrste auditov in auditorjev, sam proces izvajanja in vire informacij za izdelavo končnih poročil. Kot praktični primer navajamo ukrepe, ki jih je sprejelo podjetje Cablex – M d.o.o. s proučevanjem njihove varnosti informacijske tehnologije, dokumentirane s predpisi in pravilniki.
Ključne besede: Informacijski sistemi – so sestavljeni iz informacijske tehnologije, procesov in ljudi. So celota sestavin, ki zagotavljajo vse podatke, informacije in povezave med temi sestavinami v organizaciji in njenem okolju. Informacijska tehnologija - so sredstva in vedenje o obravnavanju podatkov: o zbiranju, obdelovanju, hranjenju, posredovanju ter prenašanju podatkov in o oblikovanju informacij. Vključuje računalnike, telekomunikacije, software, hardware, … Management varnosti informacijskih tehnologij
Objavljeno: 02.07.2009; Ogledov: 2617; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (778,53 KB)

5.
ZAVAROVANJE ODGOVORNOSTI PODJEMNIKA MULTIMODALNEGA TRANSPORTA
Tomaž Lotrič, 2009, magistrsko delo

Opis: Promet je eden od temeljnih dejavnikov gospodarskega razvoja države in neustavljivega procesa globalizacije, ki je odvisen od modernizacije prometnih tokov in od sprejemanja novih oblik transporta tako na nacionalni kot mednarodni ravni. Prav zaradi tega ima vedno večjo vlogo multimodalni transport, ki je najvišja razvita oblika transporta. Multimodalni transport predstavlja transport blaga od mesta, kjer je podjemnik multimodalnega transporta prevzel blago za transport pa vse do mesta predaje blaga, z uporabo najmanj dveh različnih načinov transporta, na osnovi ene pogodbe o multimodalnem transportu in enega dokumenta, ne glede na vrsto in število uporabljenih prevoznih sredstev. Ključni faktor optimalnega funkcioniranja multimodalnega transporta predstavlja podjemnik multimodalnega transporta. Ta mora, zaradi spleta nepredvidljivih okoliščin, zapletenosti poslovnih procesov, muhavosti narave in nepazljivosti, dobro organizirati in izvrševati multimodalni transport na vseh nivojih. Zaradi omenjenih nevarnosti in dejstvu, da se še vedno ne posveča dovolj pozornosti obvladovanju in strategiji zavarovanja odgovornosti podjemnika v multimodalnem transportu, ki bi skozi pregled obstoječe ureditve multimodalnega transporta z eno samo zavarovalno pogodbo krile vse vrste transporta in spremljajoče dejavnosti odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, je bilo treba podrobno raziskati področje in podati oceno ter predlog razvoja zavarovanja odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta. Cilj pri tem je bil, da se skrbno oblikuje in afirmira model zavarovanja odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, ki bi ga lahko koristil predvsem podjemnik multimodalnega transporta in bi hkrati bil v dobrobit številnim gospodarskim subjektom, ki so posredno ali neposredno vpleteni v multimodalni transport.
Ključne besede: Transportno zavarovanje, multimodalni transport, podjemnik multimodalnega transporta, sistemi odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, sistem mednarodnega kasko zavarovanja v multimodalnem transportu, sistem mednarodnega zavarovanja blaga v multimodalnem transportu, sistem zavarovanja odgovornosti podjemnika v multimodalnem transportu, multimodalna infrastruktura, multimodalna suprastruktura, multimodalni intelektualni kapital, multimodalne informacijske tehnologije, sodobne multimodalne tehnolog
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 3936; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

6.
IT PODPORA ZA PROJEKTNO KOMUNIKACIJO
Alojz Hren, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava podporo informacijskih tehnologij v projektu izdelave lesene montažne hiše. S pomočjo analize informacijskih tokov v tipičnem projektu smo izdelali specifikacijo zahtev za podporo projektni komunikaciji. Izbrali smo tri projektne portale kot orodja za podporo projektni komunikaciji, jih preizkusili in medsebojno primerjali ter izbrali najprimernejšega na podlagi ocenjevalnega sistema. Predvideli smo tudi postopek uvedbe — implementacije izbranega projektnega portala.
Ključne besede: informacijske tehnologije, projekt, projektna komunikacija, projektni portal, montažne hiše
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 2025; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

7.
PRENOVA SISTEMA ZA POMOČ UPORABNIKOM INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
Boštjan Podboršek, 2010, magistrsko delo

Opis: Raziskava obravnava analizo obstoječega stanja sistema za pomoč uporabnikom informacijske tehnologije, analizo obstoječih procesov v službi za IT (informacijske tehnologije), definiranje novih procesov, izdelavo kataloga storitev ter nadgradnjo spletne rešitve za vnos incidentov in naročilo storitev, ki jih nudi služba za IT uporabnikom v Sloveniji, Hrvaški, Srbiji, Bosni, Črni Gori, Makedoniji ter Bolgariji. Celoten proces od analize obstoječega stanja do končne spletne rešitve, podprte s procesi, je trajal 28 mesecev. Spletna rešitev se uspešno uporablja na vseh trgih, kjer je prisotno podjetje. Spletna rešitev je bila najprej uporabljena samo v Sloveniji, ko pa je bila dobro preizkušena in dodelana, se je razširila tudi na druge trge.
Ključne besede: • Pomoč uporabnikom • Informacijske tehnologije • Spletna rešitev
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1440; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

8.
INFORMACIJSKA PODPORA FINANČNEM POSLOVANJU V MALEM PODJETJU
Gordana Kocjančič, 2010, diplomsko delo

Opis: Za diplomsko nalogo sem si zadala prikazati pomen in potrebo po vodenju finančnega poslovanja v malem podjetju z uporabo razpoložljive informacijske podpore. Teoretični del obravnava prikaz in pomen poslovnih financ na eni strani in na drugi strani, prikaz in pomen obstoječe komercialne informacijske podpore pri spremljanju finančnega poslovanja. V praktičnem delu je teoretični del predstavljen na primerih iz podjetja. Predstavljen je način in postopek predračunavanja denarnih tokov podjetja in njegova primerjava z uresničenimi prilivi in odlivi. V nadaljevanju je predstavljena statična analiza podjetja s finančnimi kazalniki — Du Pontov sistem povezanih kazalnikov, za tem pa analiza podjetja z Altmanovim modelom za presojo podjetniškega zdravja. Pridobljene informacije imajo veliko težo pri nadaljnjih odločitvah podjetja. V nalogi je prikazano in dokazano, da je ( ob pomoči računovodstva) priprava, razumevanje in uporaba finančnih informacij, ob hkratni uporabi informacijske tehnologije, nujno potrebno tudi za malo podjetje, hkrati pa je enostavno in hitro.
Ključne besede: malo podjetje, vodenje finančnega poslovanja, podpora informacijske tehnologije
Objavljeno: 21.02.2011; Ogledov: 1343; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (600,96 KB)

9.
PREGLED IN PRIMERJAVA INFORMACIJSKIH STANDARDOV ZA JAVNI POTNIŠKI PROMET
Miha Volk, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni glavni informacijski standardi s področja javnega potniškega prometa. Opisane so njihove glavne značilnosti, področja, ki jih pokrivajo in njihov namen. Sam opis je nadgrajen z podrobnejšo primerjavo med predstavljenimi standardi in njihovimi značilnostmi. V drugi polovici diplomskega dela smo vnesli podatke o avtobusni liniji Petrina-Kočevje, ki je bila obdelana v slovenskem projektu SIJPRIS, v standard NeTEx. Ob obdelavi realnih podatkov smo dobili informacije, kaj je bilo na območju Slovenije že storjeno v smeri izmenjave podatkov v javnem potniškem prometu in kaj je še potrebno storiti, če želimo v naš prostor vpeljati katerega od evropskih standardov. Ugotovitve naloge lahko v prihodnosti predstavljajo dober temelj oziroma pomoč pri vzpostavitvi državnih sistemov za izmenjavo podatkov v javnem potniškem prometu.
Ključne besede: cestni promet, informacijske tehnologije, informacijski standardi, javni potniški promet, shema XML
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1550; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (4,04 MB)

10.
ORGANIZACIJA ODDELKA ZA INFORMATIKO V JAVNI AGENCIJI
Tomaž Brilej, 2012, diplomsko delo

Opis: Sodobna informacijska tehnologija je čedalje bolj nepogrešljiv element vsake organizacije. Ne glede na vrsto organizacije, naj bo ta javna ali zasebna, predstavlja prepletenost sodobnih tehnoloških rešitev s poslovnimi procesi organizacije vedno večji izziv za organizatorje. Preučevana organizacija, Agencija za trg vrednostnih papirjev, se sooča s problemom, ki je pravzaprav običajen za sodobno informacijsko organizacijo. Povečano število različnih informacijskih rešitev, ki so nujno potrebne za nemoteno in uspešno delovanje organizacije, zahteva vedno več vloženega truda in dela s strani informatikov, učinkovitost organizacije pa je vedno znova postavljena pred številne izzive. S pomočjo ITIL v3 zbirke dobrih praks si bomo ogledali, na kakšen način bi lahko še izboljšali organizacijo oddelka za informacijsko tehnologijo Agencije za trg vrednostnih papirjev. Izdelali bomo katalog storitev, ki jih oddelek za informatiko izvaja in tako postavili prvi temelj, ki bo organizacijo oddelka za informacijsko tehnologijo približal ISO/IEC 20000 standardu.
Ključne besede: ITIL v3 - zbirka dobrih praks, ISO/IEC 20000 standard, Katalog storitev, Storitev informacijske tehnologije, Oddelek za informacijsko tehnologijo, Agencija za trg vrednostnih papirjev
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1187; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici