| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 84
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru podjetja Kompetentnost d. o. o. : diplomsko delo
Urška Lopert, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pojem digitalnega marketinga. Opisali smo prednosti in slabosti tovrstnega načina oglaševanja ter podali različne strategije digitalnega marketinga, ki jih uporabljajo podjetja za oglaševanje preko spleta. Za lažje razumevanje smo diplomsko nalogo pisali na primeru podjetja, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Prikazali smo kako v podjetju oglašujejo preko spleta, kakšne strategije uporabljajo in katere so najbolj učinkovite. Pripravili smo tudi prodajni lijak za stranko podjetja, v katerem so prikazane strategije digitalnega marketinga, ki so se v podjetju uporabile za večjo učinkovitost poslovanja. Uporabljene strategije iz prodajnega lijaka smo v empiričnem delu tudi analizirali in predstavili.
Ključne besede: digitalni marketing, prodajni lijak, merjenje uspešnosti digitalnega marketinga, informacijske rešitve
Objavljeno v DKUM: 29.03.2022; Ogledov: 260; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

2.
Uporaba programskega jezika al v okolju microsoft dynamics 365 business central
Sara Čelan, 2021, magistrsko delo

Opis: Celovita informacijska rešitev je programska oprema, ki jo podjetja uporabljajo za upravljanje in integracijo poslovnih procesov znotraj podjetja. Dandanes podjetja nenehno iščejo načine, kako izboljšati svojo uspešnost, pridobiti poslovno prednost in ostati konkurenčen na svojem trgu. Konkurenca jih sili k temu, da čim bolj optimizirajo področja, na katerih delujejo, iščejo nove rešitve in tehnologije ter tako povečujejo pomen sodobnih informacijskih sistemov. Sodobno vodstvo se močno opira na informacije kot nujen vir za razvoj drugih virov in pridobivanje prednosti pred konkurenco. Uporaba ene baze podatkov dramatično poenostavi pretok informacij v celotnem podjetju. Celovite informacijske rešitve vključujejo več modulov, povezanih z eno centralizirano bazo podatkov. Ti moduli so: prodaja, človeški viri, finance, logistika, proizvodnja, izpolnjevanje naročil in upravljanje dobaviteljev. Celovite informacijske rešitve tako odpravljajo težave s podatki, kot so odvečnost, nedoslednost, podvojenost itn. Omogočajo tudi vpogled celo podjetje v realnem času, saj omogočajo sledenje naročil in inventarja izdelkov, avtomatizacijo naročil in plačil, nižje stroške namestitve, skrajšanje časa cikla naročil in izboljšanje upravljanja z denarnimi sredstvi. Večina podjetij, ki imajo uvedene celovite informacijske rešitve, ima višje rezultate pri odločanju in višjo kakovost sprejetih odločitev. Ena izmed teh rešitev je tudi Microsoft Dynamics 365 Business Central, ki je oblačna rešitev za mala in srednja podjetja. Microsoft uporablja Visual Studio Code kot razvojno okolje za Business Central. Visual Studio Code je bil predstavljen aprila 2015 in je brezplačen odprtokodni urejevalnik kod. Prav tako si je treba namestiti tudi programski jezik AL. Z nekaj izjemami ves razvoj aplikacij Business Central poteka v Visual Studio Code. V praktičnem delu bomo predstavili del razvoja Business Central v programskem jeziku AL. Ustvarili bomo razširitev za nadzor kakovosti, v katerem bomo ustvarili nove tabele, strani, razširitve tabel, jih med seboj povezali in prikazali končni izdelek v rešitvi Business Central.
Ključne besede: Microsoft Dynamics 365 Business Central, celovite informacijske rešitve, programski jezik AL, programiranje, oblačna rešitev.
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 190; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

3.
Uporabniška izkušnja rešitve erp v javni upravi: študija primera
Maruška Dvoršak, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali, kako pomembno vlogo ima dobra uporabniška izkušnja pri uvedbi nove rešitve ERP. Ugotovili smo, da samo dobra rešitev ERP ni dovolj, da jo bodo uporabniki sprejeli, z veseljem uporabljali ter tako bili bolj učinkoviti pri svojem delu. Večina uporabnikov žal nima potrebnega predznanja. Rešitve ERP pa so velikokrat prezapletene, da bi jih običajni uporabniki znali uporabljati, zato morajo biti enostavne za uporabo. Tako smo ugotovili, da igra odločilno vlogo za učinkovito uporabo rešitev ERP dobra uporabniška izkušnja. Le-ta uporabniku lahko omogoči prijaznejšo in enostavnejšo uporabo programske opreme, ter posledično večjo učinkovitost in zadovoljstvo pri delu. V magistrskem delu smo se osredotočili na uporabniško izkušnjo rešitve ERP v javni upravi. V študiji primera smo izvedli anketni vprašalnik za ocenitev uporabniške izkušnje rešitve ERP Cadis poslovanje. Anketirali smo zaposlene enega izmed oddelkov v občini x, kjer uporabljajo rešitev ERP Cadis poslovanje.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, celovite informacijske rešitve (ERP), javna uprava, rešitev ERP Cadis poslovanje
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 159; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

4.
Digitalizacija in digitalna strategija
Teo Toplak, 2021, diplomsko delo

Opis: V času v katerem živimo so digitalne tehnologije v razmahu. Sedaj pa se je začel trend digitalne transformacije. Četrta industrijska revolucija prinaša spremembe v življenjski dobi naših podjetij. Poslovni procesi in tehnologija v podjetjih so zastareli, počasni in stroškovno preveč obremenjujoči. Z digitalizacijo in digitalno transformacijo podjetja se nadgradijo poslovni procesi, uredijo se podatki, zmanjšajo se stroški, zvišajo se prihodki in kompetence zaposlenih, ter pozitivno vplivamo na okolje. Digitalna transformacija podjetja je pomemben faktor v obstoju podjetja, saj velik pomen na transformacijo podjetja daje tudi država, katera skozi javne razpise financira projekte digitalne transformacije. Vsi ti dejavniki, vse te spremembe katere pridobimo s digitalno transformacijo nam pomagajo pri gradnji blagovne znamke in imidža podjetja. Na naslednjih nekaj straneh je predstavljena digitalizacija v širšem pomenu in vpliv le-te na poslovne procese v podjetjih ali organizacijah.
Ključne besede: digitalizacija, digitalna strategija, industrija 4.0, informacijske rešitve, digitalna transformacija
Objavljeno v DKUM: 08.11.2021; Ogledov: 334; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

5.
Digitalna transformacija podjetij: analiza vloge celovite informacijske rešitve
Tilen Sašo Kaloh, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali digitalno transformacijo organizacij, pri čemer smo se osredotočili na celovito informacijsko rešitev. V teoretičnem delu smo raziskali pojma digitalna transformacija in celovite informacijske rešitve. V prvem sklopu teoretičnega dela smo s pomočjo domače in tuje literature predstavili pojme digitalna transformacija, internet stvari in industrija 4.0, različne modele digitalne zrelosti, strategije digitalne transformacije, primere in posledice, ki jih ima digitalna transformacija za organizacije, ter trende digitalizacije na ravni Republike Slovenije. V drugem sklopu teoretičnega dela pa smo opredelili pojem celovite informacijske rešitve s pomočjo domačih in tujih avtorjev. Spoznali smo zgodovinski razvoj celovitih informacijskih rešitev, uvajanje rešitev ter katere so pozitivne in katere negativne lastnosti uporabe celovitih informacijskih rešitev. V nadaljevanju smo predstavili dva ponudnika rešitev in njune metodologije za uvajanje rešitev in izzive, s katerimi se soočajo organizacije pri uporabi in implementaciji celovitih informacijskih rešitev. V empiričnem delu magistrskega dela smo raziskovali celovito informacijsko rešitev iScala, ki jo podjetje ponuja s pomočjo partnerskega podjetja LANCom. Podjetje LANCom smo kot ponudnika primerjali z izzivi celovitih informacijskih rešitev, ki smo jih našli v literaturi, in spoznali lastnosti celovite informacijske rešitve iScala.
Ključne besede: digitalna transformacija, digitalizacija, celovite informacijske rešitve, uvajanje celovitih informacijskih rešitev, COVID-19.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 292; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

6.
Uvedba računalniške podpore za potrebe vodenja servisa v podjetju Elesprom Inženiring d. o. o.
Matija Kralj, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes se na trgu pojavlja vedno večja konkurenca med podjetji. Za doseganje konkurenčnih prednosti mora podjetje nuditi tudi poprodajne storitve. Ena izmed najpogostejših poprodajnih storitev je servis ter garancija. Za organizacije je priporočljivo, da imajo čimvečji del svojega poslovanja podrpt z računalniškimi rešitvami. Za podporo vodenja servisa lahko podjetje računalniške rešitve samo izdela, jih najame ali kupi specifično za to funkcijo ali pa jih najame ali kupi kot del celovite računalniške rešitve. V kolikor podjetje še ne uporablja celovite rešitve je smiselno razmislitvi o uvedbi le te. V kolikor to predstavlja podjetju prevelik strošek se mora odločiti med najemom in izdelavo posamezne rešitve, če v organizaciji ni dovolj tehničnega znanja za izvedbo takšne rešitve je najbolj smiseln nakup ali najem že obstoječe.
Ključne besede: baze podatkov, informacijske rešitve, sistemi za upravljanje z bazami podatkov, servisni modul
Objavljeno v DKUM: 23.11.2020; Ogledov: 331; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

7.
OTS 2019 Sodobne informacijske tehnologije in storitve : Zbornik štiriindvajsete konference, Maribor, 18. in 19. junij 2019
2019, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci

Opis: Prispevki, zbrani v zborniku že 24. strokovne konference Sodobne informacijske tehnologije in storitve, naslavljajo izjemno aktualne izzive, s katerimi se informatiki, programski inženirji, računalničarji, podatkovni znanstveniki, arhitekti, razvijalci ter upravljalci informacijskih rešitev in storitev srečujemo pri svojem vsakdanjem delu. Avtorji predstavljajo inovativne rešitve in skozi konkretne projekte pridobljene izkušnje s/z: vpeljavo tehnologij strojnega učenja in obogatene inteligence, uporabo tehnologij in platform veriženja blokov, razvojem šibko sklopljenih mikrostoritev, popolno virtualizacijo in izkoriščanjem porazdeljenih infrastruktur, zagotavljanjem kibernetske varnosti, zaupnosti in zasebnosti, skaliranjem agilnih metod v porazdeljenih projektnih skupinah, vpeljavo agilnih pristopov v sklopu avtomatiziranih in neprekinjenih procesov razvoja, testiranja, integracije in dostave, posodobitvijo in nadgradnjo obstoječih informacijskih sistemov, razvojem uporabniško prijaznih spletnih in mobilnih rešitev in uvajanjem sodobnih programskih jezikov in razvojnih okolij.
Ključne besede: informatika, strojno učenje, virtualna okolja, zborniki, kibernetska varnost, programsko inženirstvo, informacijske rešitve, obogatena inteligenca, tehnologija veriženja blokov, porazdeljene infrastrukture, mikrostoritve, agilne metode, spletne tehnologije, mobilne aplikacije, programski jezik
Objavljeno v DKUM: 13.12.2019; Ogledov: 755; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (27,55 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Vpliv uvedbe nove informacijske rešitve na izvajanje delovnih procesov v družbi sž-vit
Aljaž Vidovič, 2019, diplomsko delo

Opis: Informacijske rešitve so dandanes nepogrešljivi del pri poslovanju podjetij. Podjetja si preko njih zagotavljajo konkurenčnost na trgu. Z uvedbami novih informacijskih rešitev podjetja poskrbijo za lažji in hitrejši pregled vseh faz poslovanja. Naš namen je bil, da v teoretičnem delu predstavimo namen, vrste in način uvedbe informacijskih rešitev v podjetju. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Slovenske železnice in njene odvisne družbe, še posebej SŽ-Vleka in tehnika, katero bo uvedba novih informacijskih rešitev najbolj zadevala. V praktičnem delu smo predstavili težave obstoječega informacijskega sistema in poiskali vzroke za uvedbo novih informacijskih rešitev. V nadaljevanju so predstavljene organizacijska struktura programa Maximo in SAP ter pozitivne spremembe, ki jih uvedba teh rešitev prinaša na področju vzdrževanja, proizvodnje, prodaje, nabave in skladiščno materialnega poslovanja.
Ključne besede: informacijske rešitve, informacijski sistem, delovni procesi, Slovenske železnice.
Objavljeno v DKUM: 30.10.2019; Ogledov: 682; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

9.
Uporabniška izkušnja erp rešitve v oblaku pro.4 podjetja pro-bit d.o.o.
Tjaša Cavnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava tematiko uporabniške izkušnje ERP rešitev. Uporabniška izkušnja se nanaša na človeška čustva in odnos do uporabe določenega izdelka, sistema ali storitve. Vključuje praktične, izkustvene, čustvene, smiselne in dragocene vidike interakcije človek-računalnik. Uporabniška izkušnja se lahko šteje za subjektivno naravo, saj gre za individualno dojemanje in razmišljanje v zvezi s sistemom. ERP rešitve postajajo vse bolj pomembne za delovanje zasebnih in javnih organizacij ter eden najpomembnejših aplikacij med informacijskimi sistemi. Vendar pa sta izbira in uvedba ERP rešitev v organizacije zapletena postopka, saj rešitev vsakodnevno uporablja več različnih vrst uporabnikov. Pri izbiri ERP rešitve mora organizacija upoštevati tudi značilnosti informacijskih sistemov, ki prispevajo k dobri uporabniški izkušnji uporabnikov. Na dobro uporabniško izkušnjo vpliva delovanje informacijskega sistema, stopnja težavnosti uporabe informacijskega sistema, družbeni vpliv, možnost združljivosti z drugimi rešitvami, stroški programske opreme in varnost. Pri izbiri ERP rešitve je pomembno, da je ERP rešitev prilagodljiva procesom podjetja, privlačna, jasna, učinkovita in zanesljiva. Podjetja se v zadnjih časih večinoma odločajo za nakup ERP rešitev v oblaku, saj nudijo mnogo možnosti za izboljšanje učinkovitosti poslovanja. ERP rešitve v oblaku ne zahtevajo zapletene strojne opreme in nastavitev, ampak so prilagodljive in dostopne preko spletnega brskalnika iz raznih naprav. Na podlagi standardnega vprašalnika za ocenjevanje uporabniške izkušnje User Experience Questionnaire (UEQ) smo na vzorcu stotih uporabnikov ERP rešitve v oblaku PRO.4 ocenili uporabniško izkušnjo rešitve.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, celovite informacijske rešitve, uporabniška izkušnja, uporabnost, PRO.4, Pro-Bit d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 24.10.2019; Ogledov: 783; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

10.
Prihodnost in inovacije celovitih informacijskih rešitev
Staš Matoh, 2019, magistrsko delo

Opis: Za trajnost in nadaljno rast mora podjetje skrbeti za vse interesne skupine, ki so vključene v poslovne procese; tako za zaposlene kot tudi za lastnike in okolje. V ta namen mora podjetje oblikovati ERP sistem, ki zbira podatke in jih nato naredi dostopne vsem interesnim skupinam hkrati. Ob tem je potrebno poslovne procese tako organizirati, da uporabljajo ti procesi ERP sistem, zasnovan za učinkovito delovanje in izboljševanje splošne učinkovitosti podjetja. V sklopu magistrskega dela bomo predstavili novosti in inovacije, ki se razvijajo na področju ERP sistemov. Najprej bomo ERP sisteme definirali, potem predstavili zgodovino razvoja in trenutnega stanja na trgu ERP sistemov ter tri najbolj poznane ponudnike: SAP, Microsoft in Oracle. Poudarili bomo trenutne trende in v katero smer gre razvoj ter praktičen primer vključevanja priprave in izobraževanja o ERP sistemih že v času študija. Na kratko si bomo pogledali tudi implementacijo ERP sistema pri malih in srednje velikih podjetjih. Glavne inovacije, opisane in opredeljene v magistrskem delu, pa so: povezava ERP sistemov s socialno programsko opremo, ERP sistemi v Oblaku in v obliki programske opreme kot storitve, kaj je to Dvo-Tirni ERP sistem ter kaj je Blockchain in kako se umešča v prihodnost ERP sistemov.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve – ERP, Programska oprema kot storitev – SaaS, Oblak, Družbena programska oprema za podjetja – ESS, Dvo-tirni ERP sistem, Veriga Blokov.
Objavljeno v DKUM: 14.08.2019; Ogledov: 702; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici