| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Javni red in nogometno navijaštvo v EU
Vasja Čepič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu skušam pojasniti vpliv primarne in sekundarne evropske zakonodaje na izjeme iz razlogov javnega reda in javne varnosti, ki jih države članice lahko navedejo pri omejitvah gibanja državljanov Unije. Katere ukrepe lahko slednje sprejmejo v primerih organiziranih nogometnih navijaških skupin, kako obravnavajo posameznike — državljane Unije, ali upoštevajo splošno prepoved diskriminacije med lastnimi državljani in državljani Unije in kako ta prepoved dejansko vpliva na postopke, ki jih država članica gostiteljica vodi zoper osebe, katerih gibanje omejujejo na podlagi izjeme javnega reda in/ali javne varnosti. Predmet raziskave je tudi, kako organi držav članic v praksi upoštevajo primarno in sekundarno zakonodajo EU (torej Pogodbo o ES in Direktivo 2004/38 in druge dokumente) in kako države članice implementirajo evropsko zakonodajo v svoj pravni red. Zaradi nujne skladnosti primarne in sekundarne zakonodaje je uporaba ukrepov zavrnitve vstopa ali izgona proti državljanom druge države članice skrajno sredstvo, ki ga lahko država članica gostiteljica uporabi; kajti državljan Unije je tudi »njen« državljan in je v očeh zakona popolnoma enakopraven državljanom države članice gostiteljice, zato mora biti deležen tudi enakega obravnavanja. Poleg tega poskušam razložiti, kdaj navijaštvo preraste v huliganstvo in kdaj je v nasprotju z javnim redom ali ogroža javno varnost; opisujem tudi nekaj tipičnih primerov neprimernega osebnega obnašanja, ki škoduje samim temeljem družbe in je lahko podlaga za zavrnitev vstopa ali deportacijo državljana Unije in kako se države članice, njihove policije in Interpol borijo proti huliganom, ki kvarijo nogomet. Kje je meja med varovanjem javnega reda države članice in diskriminacijo državljana EU? Kje so meje suverenosti držav članic in meje veljavnosti Pogodbe o ES in ostale zakonodaje EU? Odgovore na ta vprašanja ponuja sodna praksa Sodišča ES, ki je s sodbami v preteklih zadevah poskušalo napolniti pravne praznine in ponuditi bolj jasno definicijo pojem javni red. Mednarodne nogometne tekme predstavljajo državljanom Unije možnost udejanjanja pravice gibanja po prostoru EU, prav tako omogočajo državam članicam krepiti sodelovanje, na preizkušnjo pa postavljajo tudi policiste držav članic gostiteljic in Nacionalne nogometne informacijske točke, ki so tisti, ki morajo skrbeti, da pravo EU ni zgolj črka na papirju. Vse to pa tlakuje pot novi, bolj tesni obliki povezanosti držav EU — Združenim državam Evrope!
Ključne besede: Pravo EU, Sodišče ES, Pogodba o ES, Direktiva 2004/38, javni red, državljanstvo EU, enakopravno obravnavanje, državna suverenost, nogometni navijači, mednarodne nogometne tekme, Nacionalna nogometna informacijska točka, huligani
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2111; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

2.
VLOGA INFORMACIJSKIH TOČK V TURIZMU
Monika Stöckl, 2010, diplomsko delo

Opis: Informacijska točka je računalniški terminal ali zaslon, ponavadi občutljiv na dotik, včasih pa tudi s tiskalnikom, čitalcem pametnih kartic ali kamero. Interaktiven kiosk je računalniški terminal, ki zagotavlja dostop do informacij s pomočjo elektronskih metod. Točke so namenjene informiranju in izobraževanju. Nudijo odgovore na pogosta vprašanja, zato z njimi zmanjšamo potrebo po referentih in telefonskih klicih. Če so nameščeni na javnem mestu, so lahko dostopni 24 ur na dan, sedem dni na teden. Sestavljeni so iz različnih delov, kjer ima vsak svojo funkcijo in so pomembni za delovanje celotne informacijske točke. Najboljše lokacije za postavitve informacijske točke so predvsem tam, kjer turisti prihajajo v mesto (avtobusne in železniške postaje, letališča), saj na tak način olajšajo turistu iskanje informacij, ki jih potrebujejo tudi ob nočnih urah, oziroma takrat, ko je Turistično informacijski center zaprl svoja vrata. Informacijske točke bodo nudile najrazličnejši spekter informacij svojim uporabnikom oziroma turistom. Zbrane informacije jim bodo na voljo v več tujih jezikih. Na voljo jim bodo poleg slovenskega jezika tudi v angleškem, nemškem, hrvaškem in italijanskem jeziku. Ena glavnih njihovih prednosti za turiste je zagotovo ta, da so vse potrebne in pomembne informacije zbrane na enem mestu ter da so na voljo sedem dni v tednu in 24 ur na dan. Na podlagi tega, kaj vsebujejo in nudijo informacijske točke v tujini, smo nanizali predloge, ki bi jih lahko upoštevali pri nas. Slovenske informacijske točke bodo zelo podobne točkam v mestu Wałbrzychvu. Na začetku je dodana možnost izbire jezika, v katerem bodo v nadaljevanju prikazane izbrane informacije, predstavljene bodo znamenitosti mesta, namestitvene možnosti... Posebnosti pa se kažejo predvsem glede kraja, kje stojijo informacijske točke in dodatnih ponudbenih možnosti. Kot posebnost pa smo omenili delovanje le-teh v Bettmerhornu v Švici, kar bi lahko bila tudi ena izmed možnosti za informiranje v slovenskih gorah oziroma drugih težje dostopnih delih. Navedli smo ravno tako razloge, na podlagi katerih se bodo morda v Namibiji odločili za uporabo informacijskih točk. Predstavili smo turistične organizacije in vrsto ter obseg informacij, ki jih nudijo na spletnih straneh informacijske točke. Iz podatkov lahko sklepamo, da imajo vse turistične organizacije podobno vlogo, prav tako pa so njihove spletne strani opremljene s podobno vsebino podatkov; razlikuje se samo glede tega, v katerem mestu oziroma državi se informacijska točka nahaja.
Ključne besede: slovenska turistična organizacija, I feel Slovenia, informacijska točka.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1183; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (9,00 MB)

3.
INFORMACIJSKA TOČKA Z VEČDOTIČNIM ZASLONOM V OS WINDOWS 7
Jernej Kavka, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih, kjer se tehnologija in okolje hitro razvija, je težko slediti spremembam okoli nas. Nakupovalni centri so vedno večji, konference imajo vedno večjo udeležbo in študentje na fakultetah so vedno bolj zmedeni v poplavi podatkov. Tudi iskanje kabinetov profesorjev in asistentov ni vedno najlažje opravilo. Čeprav je mobilni dostop do spletnih informacij v porastu, so stacionarno postavljene interaktivne informacijske točke dobrodošla pomoč obiskovalcem javnih prostorov. V diplomski nalogi smo izdelali interaktivno informacijsko točko Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru, ki omogoča hiter in intuitiven dostop do ključnih prostorskih informacij. Aplikacija teče v okolju OS Windows 7 in na programski platformi Microsoft Surface, podpira pa večprstno upravljanje večdotičnega zaslona in s tem omogoči enostavno in hitro pregledovanje tlorisa objektov fakultete (povečevanje, premikanje itd.) in iskanje prostorov (predavalnic, menze, kabinetov, itd.). Ob iskanju se izpišejo še osnovne informacije o iskanem oz. najdenem objektu.
Ključne besede: informacijska točka, večdotičnost, interaktivni tloris, Windows 7, platforma Microsoft, XML
Objavljeno: 27.09.2011; Ogledov: 1110; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

4.
RAČUNALNIŠKA INFO TOČKA
Mitja Galun, 2012, diplomsko delo

Opis: Predstavili smo postopek izdelave dinamične spletne strani "Info točka". Spletna aplikacija je implementirana v Microsoftovem ogrodju ASP.NET s pomočjo programskega jezika C#. V diplomskem delu smo pregledno predstavili tehnologije jQuery, CSS in HTML. Opisali smo tudi Dijkstrov algoritem za iskanje najkrajše poti po podanem obteženem grafu. V praktičnem delu te diplomske naloge smo opisali razvoj in funkcionalnost spletne aplikacije "Info točka". Uporabnost aplikacije smo demonstrirali na objektu G2 Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerze v Mariboru. Ta aplikacija omogoča prikazovanje informacij o izbranem objektu, omogoča pa tudi lažje orientiranje v objektu s pomočjo grafičnega prikazovanja najkrajše poti do želenega oziroma izbranega cilja.
Ključne besede: tehnologija ASP.NET, jQuery, informacijska točka, spletna aplikacija, graf, iskanje poti, Dijkstrov algoritem
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1046; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici