| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRENOVA PROCESA IZDAJE IN POVRATNEGA PREVZEMA REKLAMNIH ZAMRZOVALNIH SKRINJ
Simona Golob, 2011, diplomsko delo

Opis: Obravnavano podjetje se srečuje z napakami v procesu izdaje in povratnega prevzema reklamnih zamrzovalnih skrinj, ki povzročajo precejšnjo izgubo. Zamrzovalnih skrinj za brezplačno uporabo je vsako leto več. Napake se pojavljajo zaradi velikega števila zamrzovalnih skrinj in strank, ki se vodijo v Excelovi tabeli. Proces izdaje in povratnega prevzema reklamnih zamrzovalnih skrinj je že od nekdaj enak in v podjetju menijo, da je ustrezen. Razčlenitev procesov pa pokaže popolnoma drugačno sliko in nujno prenovo teh dveh procesov.
Ključne besede: Prenova poslovnih procesov, minimalni stroški, baza podatkov, informacijska podpora, nadgradnja obstoječega programa
Objavljeno: 01.09.2011; Ogledov: 905; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

3.
INFORMATIZACIJA PROCESOV POSOJILNE DEJAVNOSTI V FESST D.O.O.
Polona Šafner, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je osredotočeno na informatizacijo posojilne dejavnosti v malem podjetju Fesst d.o.o. Ugotovili smo namreč, da bi se ta proces lahko še izboljšal, skrajšal in poenostavil. V splošnem delu smo opredelili teoretične osnove o malih podjetjih, o informacijskih sistemih, informatizaciji procesov, posojilni dejavnosti in modeliranju poslovnih procesov. Sledi opis procesov posojilne dejavnosti v Fesst d.o.o., ki smo jih popisali z orodjem Microsoft Visio 2003. Napravljena je bila analiza obstoječega stanja v podjetju Fesst d.o.o., na podlagi katere smo poiskali predlog rešitve, ki smo jo naredili s pomočjo programa Microsoft Office Access. S tem programom smo za naročnika izdelali prototipno rešitev, jo ovrednotili in preko uporabniške izkušnje tudi ocenili.
Ključne besede: Informatizacija procesov, informacijska podpora, mala podjetja, posojilna dejavnost
Objavljeno: 06.01.2012; Ogledov: 1154; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (5,37 MB)

4.
PRENOVA PROCESOV IN TEHNOLOGIJE KOMUNALNIH GRADBENIH PROJEKTOV
Matija Žiberna, 2012, magistrsko delo

Opis: Stanje v gradbeni panogi je zaradi pomanjkanja investicij v gradbene projekte zelo slabo. Večina močnih gradbenih podjetij je propadla, kar je za razvoj panoge zelo slabo, saj je bilo v teh podjetjih veliko znanja in izkušenj s področja gradbeništva. Vsekakor pa za propad podjetij ni krivo samo pomanjkanje investicij, temveč tudi togost vodstev gradbenih podjetij in struktur gradbenih podjetij, ki se niso bila sposobna prilagoditi hitrim spremembam na trgu. Hitrim spremembam na trgu se gradbena podjetja lahko prilagodijo s prenovo procesov in tehnologije. Z nenehnim prenavljanjem podjetja zmanjšujejo stroške poslovanja in si zagotavljajo konkurenčnost na trgu. V magistrskem delu sem se osredotočil na prenovo procesov in tehnologije gradnje komunalnih gradbenih projektov. Na podlagi analize FMEA procesa obračuna ur sem poiskal racionalizacijo procesa z informacijsko podporo z beleženjem in evidenco ur delavcev na terenu. Predstavil sem prenovo procesa gradnje vodovoda v prodnatih tleh z uvedbo nove tehnologije (drobilca kamenja). K zmanjšanju vodstvenih in režijskih stroškov podjetja bi na podlagi analize, ki sem jo prikazal v magistrskem delu, prispevala tudi investicija v nakup službenih vozil namesto plačila potnih stroškov. Magistrsko delo zajema prenovo teh treh procesov, s pomočjo katerih gradbena podjetja lahko pomagajo znižati stroške izvajanja projektov in si tako pomagajo zagotoviti obstoj in konkurenčno prednost.
Ključne besede: komunalni gradbeni projekt, prenova procesov, informacijska podpora, racionalizacija stroškov, tehnologija
Objavljeno: 09.01.2013; Ogledov: 924; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

5.
ORGANIZACIJA PROJEKTA VODENJA REVIZIJSKIH SLEDI V BANKI
Marko Kamenšek, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Skladno z vedno večjimi zahtevami za odgovornost podjetij, zahtevami nadzornih institucij in povečanim obsegom delovanja je potrebno uvesti sistematičen pristop k zagotavljanju revizijskih sledi. V Banki, v kateri sem zaposlen (njeno ime je zaradi zahteve banke izpuščeno iz naloge), je zagotavljanje sledljivosti stvar vsakega informacijskega sistema posebej, za definicijo in potrditev ustreznosti načina beleženja dogodkov pa je odgovoren poslovni lastnik procesa. Ker je njihovo število čedalje večje, je nujno postaviti enotne okvirje in pritegniti k sodelovanju tudi tiste poslovne lastnike (in skrbnike ustreznih informacijskih podpor), ki do sedaj niso posvečali dovolj pozornosti ali niso imeli ustreznega znanja ali drugih sredstev, da v svojih sistemih zagotovijo sledljivost. Načrtujemo sistem, ki bi povezal parcialne rešitve in izboljšal sledljivost v tistih sistemih, kjer je ta še pomanjkljiva. Zagotovil naj bi nadzor tako nad podatkom tam, kjer se hrani, kot tudi nad akcijami, ki jih programsko izvajamo s temi podatki po tem, ko jih preberemo. Pri tem moramo seveda upoštevati tudi vse možnosti dostopov z uporabo posebnih pravic, kot so administrativne pravice, sistemska orodja in nadzor nad spreminjanjem aplikativne programske opreme. Ker gre za prepleteno dejavnost, ki zahteva delovanje ljudi iz različnih področij (poslovni lastniki, informacijski skrbniki, pravniki, skrbnik varnosti informacij, revizorji,…) in v različnih procesih (tako v okviru navodil in načina dela, kot tudi ustrezne informacijske organizacije in podpore v posameznem informacijskem sistemu), je logičen pristop k uvedbi prej opisanega sistema v obliki projektnega dela. Organizirati in izpeljati je potrebno projekt v organizaciji, ki do sedaj še ni imela veliko izkušenj s projektnim delom.
Ključne besede: revizijske sledi, beleženje dogodkov, informacijska podpora poslovnih procesov, projektno delo
Objavljeno: 27.02.2015; Ogledov: 540; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

6.
PRENOVA IN INFORMACIJSKA PODPORA PROCESA UVAJANJA NOVEGA IZDELKA V PODJETJU POLYCOM ŠKOFJA LOKA D.O.O.
Simona Dolinar, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Če želijo podjetja ostati konkurenčna, se morajo ves čas prilagajati spremembam na trgu. Ne samo da vlagajo v nove proizvodne obrate, potrebne so tudi spremembe znotraj podjetja, kot na primer reorganizacija podjetja, prenova poslovnih procesov, informacijska podpora in podobno. V diplomskem delu smo analizirali obstoječe stanje ter izdelali predloge za novo verzijo postopka razvoja procesa in informacijske podpore procesa uvajanja novega izdelka v proizvodnjo. Razvoj procesa in uvajanje novega izdelka temeljita na interno razviti metodi, po kateri se vodi celotno zaporedje korakov. Gre za skupek metod in tehnik, ki se uporabljajo za razvoj procesov in izdelkov predvsem v avtomobilski industriji. V zaključku diplomskega obravnavamo predloge izboljšav procesne logike, dokumentiranosti, pretočnega časa in informacijske podpore.
Ključne besede: Prenova poslovnih procesov, informacijska podpora, razvojni proces, napredno načrtovanje kakovosti izdelka (APQP).
Objavljeno: 16.09.2015; Ogledov: 476; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici