| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 116
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpeljava črtne kode v iSYSTEM Labs d.o.o.
Jure Cirar, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje postopek izbire črtne kode, tiskalnika črtnih kod, čitalcev črtnih kod in vpeljavo črtne kode v proizvodno bazo podatkov v podjetju iSYSTEM Labs d.o.o. V diplomskem delu so predstavljeni obstoječi način izvajanja proizvodnih postopkov in prenova z izbrano strojno opremo ter nadgradnja obstoječe podatkovne baze. Pri izdelavi diplomskega dela smo se osredotočili na to, da bo vpeljava črtne kode zmanjšala možnost napak pri delu ter omogočala lažje in hitrejše iskanje materiala in izdelkov v proizvodni bazi podatkov. V teoretičnem delu diplomskega dela je opisan postopek izbire tipa črtne kode in ostale strojne opreme za uporabo črtne kode. Praktični del diplomskega dela predstavlja opis prenovljenih procesov.
Ključne besede: prenova procesa, uvedba črtne kode, črtna koda, delovni proces, čitalnik črtne kode, tiskalnik črtne kode, informacijska podpora
Objavljeno: 05.05.2021; Ogledov: 109; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

2.
Strategija Univerze v Mariboru 2021-2030
2021

Opis: Strategija Univerze v Mariboru v svojih ciljih zasleduje vključujoč, inovativen in povezan visokošolski prostor, ki bo usposabljal aktivne, kritične in odgovorne državljane, zagotavljal kakovost izobraževanja in raziskovanja, akademsko intergriteto in skrbel za trajnostni razvoj družbe. Poudarja pomen svobode raziskovanja in institucionalne avtonomije, razvoj vseživljenjskega učenja, digitalizacije in zelene infrastrukture. S tem sledi usmeritvam Rimskega ministrskega komunikeja 2020 o razvoj visokega šolstva v Evropi, načelom Magna Charta Universitatum 2020 in nacionalnim strateškim dokumentom s področja visokega šolstva.
Ključne besede: organizacija in povezljivost univerze, izobraževalna dejavnost, znanstvena in umetniška dejavnost, spodbudno delovno okolje, študenti, internacionalizacija, razvoj skozi sistem kakovosti, vpetost univerze v okolje, prostorski razvoj univerze, informacijska podpora, dejavnosti univerze
Objavljeno: 14.04.2021; Ogledov: 127; Prenosov: 11
URL Povezava na datoteko

3.
Projekt uvedbe sistema za upravljanje učenja v organizaciji za izobraževanje odraslih
Špela Dominko, 2020, magistrsko delo

Opis: Težnja po novem znanju, ogromna količina podatkov, njihova selekcija, tehnološki razvoj in prihodnost poklicev ter pričakovanja udeležencev, ki se želijo učiti kadar koli in kjer koli so ključni dejavniki razvoja e-izobraževanja, ki se skladno s pričakovanji digitane družbe v zadnjem desetletju zelo razvija. Digitalizacija učnih procesov se stopnjuje in izobraževalne organizacije se zaradi pozitivnih učinkov vse pogosteje odločajo za vpeljavo e-izobraževanja. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna izhodišča e-izobraževanja, njegove prednosti in slabosti. Predstavljene so ključne značilnosti e-izobraževanja, njegov razvoj skozi zgodovino, oblike e-izobraževanja in trende, h katerim se nagiba razvoj. V nadaljevanju dela je predstavljena informacijsko podpora za izvedbo e-izobraževanja, bistveni informacijski sistememi, ki podpirajo posamezne aktivnosti in področja e-izobraževanja in sistemi za upravljanje učenja, ki organizacijam predstavljajo celovito rešitev, ki podpira e-izobraževanje. Predstavljen je razvoj orodij za podporo e-izobraževanju, njihove ključne značilnosti in izpostavljenih nekaj najbolj priljubljenih ponudnikov rešitev. V četrtem poglavju se osredotočamo na proces vpeljave e-učenja s poudarkom na uvedbi sistema za upravljanje učenja, začenši z načrtovanjem, analizo zahtev in potreb. Tekom procesa izbire so naštete in predstavljene posamezne aktivnosti izbire in postopek določanja kriterijev za izbiro najprimernejše rešitve. Sama uvedba je ovrednotena tudi iz ekonomskega vidika, kjer smo izpostavili kključni stroški povezani z vpeljavo in najpogosteje uporabljeni finančne modeli e-izobraževanja. Na koncu poglavlja so predstavljeni ključni dejavniki uspeha uvedbe e-izobraževanja. V praktičnem delu je predstavljen projekt uvedbe sistema za upravljanje učenja na praktičnem primeru v organizaciji za izobraževanje odraslih. Ta sledi standardnemu postopku, ki smo ga spoznali v praktičnem delu, vključno s spoznavanjem okolja organizacije, tržno analizo ponudnikov e-izobraževanja za odrasle, izvedenim postopkom izbire najprimernejše rešitve in njenim testiranjem. Za konec je podanih še nekaj predlogov za nadaljne aktivnosti povezane z vpeljavo e-izobraževanja.
Ključne besede: e-izobraževanje, uvedba informacijskih rešitev, sistemi za upravljanje učenja, izbira sistema za upravljanje učenja, informacijska podpora e-izobraževanju
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 149; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

4.
Inovativna oblačna informacijska rešitev za podporo organizacije dela
Uroš Zagoranski, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je podrobneje predstavljen in raziskan pristop razvoja inovativne oblačne informacijske rešitve za podporo organizacije dela. Raziskane in opisane so omejitve, ki jih izbira sklada tehnologij Node.js, Firebase in nekaterih drugih Googlovih produktov prinaša, opisani pa so tudi načini, kako te zaobiti in doseči karakteristike, ki so za sistem takšnega tipa ključne. Cilji diplomske naloge so razvoj informacijske rešitve za podporo organizacije dela v podjetju, ovrednotenje te rešitve v realni uporabi med zaposlenimi ter pregled prednosti in slabosti sistema, ki uporablja storitve brezstrežniške arhitekture v primerjavi s klasičnimi spletnimi ali z namiznimi aplikacijami.
Ključne besede: oblačna informacijska rešitev, podpora organizacije dela, Firebase, Node.js, brezstrežniška arhitektura
Objavljeno: 28.01.2021; Ogledov: 340; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

5.
IZDELAVA IN VPELJAVA APLIKACIJE ZA INFORMACIJSKO PODPORO V KEMIJSKI PROIZVODNJI
Roman Kelhar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan postopek izdelave in kasnejše vpeljave računalniške aplikacije za pomoč pri vodenju kemijske proizvodnje. Opisani so osnovni deli ali podprogrami programa Vpisovanje, pristop k sami izdelavi, njihov namen, uporaba in sama izdelava. Ravno tako je opisan postopek validacije po znanem »V« modelu. Program Vpisovanje je namenjen planiranju kemijske proizvodnje aktivnih učinkovin, sledenju materialnih tokov v proizvodnji ter vodenju in usmerjanju proizvodnje. Sledljivost od vstopnih surovin in vse do končnega proizvoda zagotavlja transparentnost proizvodnje ter hitro odkrivanje in preprečevanje napak. Analiziranje proizvodnje je tako hitrejše, hkrati pa nam omogoča hitrejše odkrivanje ozkih grl , ki jih lahko nato odpravimo in s tem pospešimo sam proces od naročila do izdelave izdelka. Program Vpisovanje je nastal kot pripomoček, ki zagotavlja dostop do vseh potrebnih informacij v pripravi proizvodnje na enem samem mestu. S tem se prihranil čas in predvsem zmanjša strošek zaradi zmanjšanja števila licenc na ostalih programih, ki so potrebni v dobri informacijsko podprti proizvodnji. Današnja proizvodnja, kemijska ali katerakoli druga, je lahko sodobna, varčna in uspešna samo s solidno informacijsko podporo.
Ključne besede: Informacijska podpora v proizvodnji, kemijska proizvodnja, računalniška aplikacija, nadzor kemijske proizvodnje, sledenje materialnih pretokov.
Objavljeno: 11.05.2020; Ogledov: 420; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

6.
Obvladovanje kompleksnosti produktov s pomočjo PLM konfiguratorja znotraj koncerna proizvodnih podjetij in prodaje
Aleš Ješovnik, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljen konfigurator kot aplikacija v sistemu PLM/PDM, ki pomaga k organiziranemu razvoju in poslovanju podjetij, v današnjem svetu kompleksnih izdelkov. Opisan je pomen kompleksnosti, s katero imajo današnja podjetja težave, kako jo primerno obvladovati. Opisana sta sistem PLM in njegova vloga v podjetju. Opisano je tudi, kako je sestavljen ter kako se prekriva in povezuje z drugimi sistemi. Predstavljene so tudi nekatere aplikacije v sistemih PDM, podrobneje pa je opisana aplikacija Product Configurator iz Teamcentra, ki je bila testirana v namen obvladovanja kompleksnosti izdelka v koncernu Containex. Končni rezultat magistrskega dela je konfigurator za produkt terase in bivalne enote. Predstavljene ugotovitve in rezultati testov bodo služili pri nadaljnjem odločanju o nakupu aplikacije Product Configurator v Teamcentru.
Ključne besede: življenjski cikel izdelka, upravljanje življenjskega cikla izdelka, kompleksni izdelki, kompleksnost, konfiguracija izdelka, informacijska podpora, podatki, upravljanje podatkov, programsko orodje, modeliranje
Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 658; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (4,60 MB)

7.
Vloga zunanje revizije pri odkrivanju in preprečevanju prevar v računovodskih izkazih
Ines Slana, 2018, diplomsko delo

Opis: Tako kot nekoč tudi danes poznamo posameznike, ki so za lastno obogatitev pripravljeni narediti vse. Tudi podjetja morajo nenehno konkurirati svojim tekmecem na trgu, kar pa še ne pomeni, da lahko izbirajo vsa sredstva za dosego cilja. Če želijo dandanes postati ali ostati konkurenčni na velikem in fleksibilnem trgu, se ne smejo posluževati vseh sredstev. Zato se bomo v diplomskem delu osredotočili na nedovoljena sredstva, kar so v našem primeru prevare v računovodskih izkazih in kakšna je vloga zunanjega revizorja pri odkrivanju le teh in kaj lahko naredi, da jih prepreči. V diplomskem projektu bomo predstavili kakšne vrste prevar v računovodskih izkazih poznamo ter katere so najpogostejše pojavne oblike. Opredelili bomo vlogo zunanjega revizorja pri odkritju vseobsegajoče napake, za katero predvideva, da je prevara, kakšni postopki sledijo ter s katerimi zakonskimi in strokovnimi pravili je opredeljeno njegovo delo. Radi bi ugotovili tudi, kakšne informacijske tehnologije uporablja pri svojem delu. V primerjalnem delu diplomskega projekta se bomo osredotočili na statistične podatke o računovodskih prevarah, saj bi radi ugotovili kaj se dogaja pred, med in po gospodarski krizi, oziroma nas zanima če število prevar s pojavom krize naraste. Primerjali bomo tudi nekatere izmed največjih afer na področju računovodskih prevar po svetu ter kakšne postopke uporabljajo revizorji v navedenih državah.
Ključne besede: prevara, računovodski izkazi, zunanja revizija, informacijska podpora, zunanji revizor
Objavljeno: 08.11.2018; Ogledov: 562; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

8.
Informatizacija procesa certifikacije produkta
Doris Kos, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Da bi zaključno delo čim bolj povezala s smerjo študija in z delom, ki ga opravljam, bom pisala o posodobitvi določenih sej informacijskega sistema INFOR, ki ga v podjetju Iskraemeco, d. d., uporabljajo tudi za vodenje oz. upravljanje procesa certifikacije svojih produktov. Uporabljajo ga sicer v več oddelkih, a se bomo dotaknili samo tistih sej, ki jih uporablja pododdelek Odobritve, ki se zaradi neenotnega sistema za dokumentacijo konstantno sooča z izgubo časa in resursov v svojem procesu. S posodobitvijo sistema želimo to izgubo časa tudi odpraviti. Problema smo se lotili analitično. Seje, ki jih uporabljamo, smo podrobno pregledali in predloge sprememb predstavili IT-oddelku, ki bo poskrbel za nadgradnjo in uvedbo sprememb, kot končni uporabnik pa jih bomo mi potem preizkusili in tudi ovrednotili. Končni rezultat te posodobitve bo sistem, ki bo enostaven za katerega koli uporabnika, ki bo omogočal hitro arhiviranje dokumentacije in njen pregled ter bo jasno in hitro dal želene rezultate. Dodana vrednost bo optimizacija časa, ki ga bomo v prihodnosti porabili za omenjene korake.
Ključne besede: certifikat, produkt, tuji trgi, informacijska podpora
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 530; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

9.
Organiziranost logistike v trgovskem podjetju Jagros d.o.o.
Monika Kamenšek, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljen problem pomanjkanja časa zaposlene v trgovskem podjetju Jagros d. o. o, poslovna enota Majšperk. Prikazan je čas zaposlene, ki ga porabi za določeno aktivnost. V omenjeni trgovini se ukvarjajo z ogromno težavami, ki so podrobneje opisane v diplomskem delu. Težave nastanejo že pri naročanju blaga, dostavi, pomanjkanju prostora v skladišču. Največja težava je ravno nalaganje blaga na police, saj zaposlena dnevno za to aktivnost porabi več kot polovico delovnega časa in ji za delo s strankami ostane dokaj malo časa oz. manj, kot si želimo. S pomočjo analize delovnih dni nam je uspelo najti rešitve in jih podrobneje opisati. Ob izpostavitvi težav smo prišli do rešitev, ki bi zaposleni omogočili več časa in lažje poslovanje. Prikazali smo rešitve, kot so povečanje skladiščnega prostora, manjša popravila po trgovini, uvedba novega programa in večji pregled nad skladiščem. S tem bi omogočili dvig zadovoljstva strank, ki prihajajo v trgovino.
Ključne besede: trgovsko podjetje, učinkovitost dela, informacijska podpora, zadovoljstvo strank, notranja logistika
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 842; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici