| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kombinirana metoda za antropomorfno preslikavo gibanja človeške roke na robotsko roko Kinova Mico z nosljivimi inercialnimi senzorji Myo
Domen Ulbl, 2021, magistrsko delo

Opis: Uporaba robotov se širi v številna nova področja, kjer roboti obratujejo v človeškem okolju. Eden izmed koristnih načinov vodenja robotske roke je teleoperacija s kretnjami. Zaželeno je, da se roboti v človeškem okolju gibljejo antropomorfno, torej človeku podobno. V ta namen smo z dvema senzorskima zapestnicama Myo zajemali gibanje človeške roke in z njegovo pomočjo vodili simulacijski model robotske roke Kinova Mico. Predstavili smo kombiniran algoritem vodenja, ki združuje direktno preslikavo poze človeške roke v sklepne koordinate robota in regulacijo orientacije konca robota z inverzno kinematiko. Sistem smo implementirali v Matlabu, ROS okolju in simulacijskem okolju CoppeliaSim. Delovanje algoritma smo preizkusili na primeru naloge pobiranja, vodeno s človeško roko.
Ključne besede: teleoperiranje, inercialni senzorji, robotska roka, antropomorfizem, Kinova Mico, Myo Armband
Objavljeno: 30.06.2021; Ogledov: 133; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (7,85 MB)

2.
POJAV NAPAK PRI SLEDENJU VOZIL Z INTEGRACIJO GPS/GPRS TEHNOLOGIJE IN INS SISTEMOM
Branko Jurič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje uporabe navigacijske tehnologije v cestnem prometu na primeru sledenja vozil. Na kratko opisuje razvoj globalnega navigacijskega satelitskega sistema in strukturo GPS sistema, ki se uporablja danes. Poudarek diplomskega dela je na integraciji GPS tehnologije z inercialnim navigacijskim sistemom za izboljšanje natančnosti pozicioniranja vozila. Raznolikost in uporaba MEMS inercialne navigacijske tehnologije, kot nadomestek GPS tehnologije v okolju šibkega navigacijskega signala ali ob kratkotrajni popolni prekinitvi signala, je dandanes obvezna in prisotna v vseh napravah za sledenje ter natančno pozicioniranje vozila. Delo vsebuje primer uporabe strojne in programske opreme za sledenje vozil podjetja Telargo d.o.o. in model upravljana voznega parka ter podaja smernice razvoja tehnologije za prihodnost.
Ključne besede: sledenje vozil, inercialni navigacijski sistemi, MEMS senzorji, napake pri sledenju vozil, GPS, satelitski sledilni sistem
Objavljeno: 05.10.2011; Ogledov: 2557; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (3,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici