SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 115
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
FINANČNA ANALIZA IN VREDNOTENJE DELNICE PODJETJA BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG - BMW
Marko Hegler, 2010, diplomsko delo

Opis: Ker na kratek rok na ceno delnice vpliva predvsem psihologija vlagateljev so možni tudi nadaljnji padci, predvsem v smislu ponovnega padca gospodarskih aktivnosti, kar bi posledično vplivalo na bodoče dobičke podjetij. Nevarnosti za ceno delnice predstavlja predvsem možnost sedanje finančne in gospodarske krize z dvojnim dnom, ki jo večkrat omenja priznani ekonomist in profesor dr. Nuriel Roubini. Ker je začetek krize zaznamoval predvsem dolg zasebnega sektorja se le-ta danes manifestira v obliki strahu pred krizo javnega dolga. Prvotno krizo zasebnega sektorja je reševal in še rešuje javni sektor, obenem pa se pojavlja zaradi velikih javnih dolgov možnost druge krize- krizo javnega sektorja. Gre se za to, da so države poskušale z masovnimi denarnimi paketi pomagati vzpodbuditi zasebno potrošnjo in s tem preprečiti veliko depresijo, kar se zaradi prevelikega zadolževanja javnega sektorja v času nastajanja te naloge vrača v obliki krize javnega dolga. Kljub dobrim rezultatom poslovanja podjetja BMW in drugih avtomobilskih podjetij pa vseeno obstaja negotovost razvoja prihodnjih dogodkov, predvsem v smislu ponovnega upada svetovnega povpraševanja.
Ključne besede: Ključne besede: Bull Market, svetovna finančna in gospodarska kriza, borzni mehurček, temeljna analiza, finančna analiza, vrednotenje delnice, finančni kazalniki, BMW AG, borzni indeks, kriza zasebnega sektorja, javni dolg.
Objavljeno: 31.08.2010; Ogledov: 2774; Prenosov: 375
.pdf Celotno besedilo (506,62 KB)

6.
7.
VPLIV PREZIMNIH DOSEVKOV NA RAST IN PRIDELEK KORUZE (Zea mays L.)
Marko Zupanič, 2009, magistrsko delo

Opis: Lončni poskus je bil izveden leta 2007 na Univerzitetnem kmetijskem centru (UKC) Pohorski dvor, TC za travništvo in pridelovanje krme v Hočah, in je potekal od 15.8. 2006 do 5.10. 2007. Poskus je bil postavljen po split-plot metodi (v naključnih blokih v štirih ponovitvah). Glavne ploskve je predstavljala simulacija časa zaoravanja prezimnih dosevkov, podploskve pa so predstavljale prezimne dosevke. Preučevan je bil vpliv dveh časov zaoravanja (13.4. 2007 in 25.4. 2007) in štirih prezimnih dosevkov
Ključne besede: čas zaoravanja, indeks listne površine, koruza, lončni poskus, prezimni dosevki (inkarnatka, italijanska mnogocvetna ljuljka, ozimna ogrščica, podzemna detelja), pridelek, višina rastlin, žetveni indeks
Objavljeno: 02.03.2009; Ogledov: 4030; Prenosov: 489
.pdf Celotno besedilo (6,47 MB)

8.
ZMANJŠANJE INDEKSA TRENUTNE POVPREČNE FREKVENCE PREKINITEV NAPAJANJA V SISTEMU MAIFI OB PREHODU IZ INDIREKTNO OZEMLJENE NA RESONANČNO OZEMLJENO SN NEVTRALNO TOČKO TRANSFORMATORJA
Saša Svetlin, 2009, diplomsko delo

Opis: Na praktičnem primeru je predstavljeno zmanjšanje indeksa trenutne povprečne frekvence prekinitev napajanja v sistemu MAIFI ob prehodu iz indirektno ozemljene na resonančno ozemljeno srednjenapetostno nevtralno točko transformatorja, s čimer se občutno izboljša kakovost oskrbe z električno energijo. Resonančna dušilka namreč kompenzira vse bežne enofazne zemeljskostične okvare, ki samougasnejo v času krajšem od 7s, teh pa je v omrežju največ. V primeru, da so okvare daljše, pa se paralelno k dušilki priključi obstoječi upor, ki zagotovi pogoje za cikel avtomatskega ponovnega vklopa. Resonančno ozemljena nevtralna točka največ doprinese k izboljšanju oskrbe na omrežjih pretežno grajenih z zračnimi daljnovodi izvedenimi z golimi vodniki, ki potekajo preko težavnih in poraščenih terenov.
Ključne besede: kakovost oskrbe, zanesljivost, prekinitev, indeks, ozemljitev nevtralne točke, odjemalec, zemeljskostična zaščita, transformator
Objavljeno: 06.03.2009; Ogledov: 2075; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (974,35 KB)

9.
OCENJEVANJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV KOT PRILOŽNOST ZA IZBOLJŠAVE STORITEV
Peter Mravlak, 2009, diplomsko delo

Opis: Z razvojem industrijske civilizacije se je vzporedno razvijalo tudi vzdrževanje. Iz občasnih in priložnostnih popravil se je razvilo v visoko strokovno dejavnost, ki pridobiva vse značilnosti znanstvene discipline. Uspešna storitev vzdrževanja delovnih sredstev in oskrbe z energenti temelji na ljudeh, kar se zaposleni v PE Vzdrževanje in energetika Cinkarne Celje tudi zavedamo. Zadovoljstvo naših odjemalcev merimo, da si zagotovimo njihovo zvestobo in sodelovanje in ugotovimo potencialne možnosti za izboljšanje kakovosti storitev, s tem povečamo konkurenčnost in izboljšamo lastnosti organizacije, vse v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2000. S pomočjo domače in tuje literature s področja managementa celovite kakovosti, zadovoljstva odjemalcev, poslovne odličnosti, učinkovitega vodenja in standardov kakovosti smo pripravili metodologijo ocenjevanja zadovoljstva odjemalcev storitev PE Vzdrževanja in energetike. Z izvedbo ankete med uporabniki storitev v proizvodnih enotah in nekaterih strokovnih službah CC smo pridobili podatke za statistično obdelavo – izračunali smo indeks zadovoljstva odjemalcev CSI (Customer Satisfaction Index), ocenili povprečne ocene posameznih parametrov zadovoljstva, z analizo vrzeli določili področja, kjer je potrebno ukrepanje ter s kvadrantnim diagramom Herzbergove motivacijske teorije prikazali higienike ter pospeševalce zadovoljstva. Rezultate statistične obdelave smo uporabili za preverjanje na začetku naloge postavljenih hipotez, za identifikacijo področij storitev, kjer so potrebna ukrepanja ter za določitev področij, ki so priložnost za izboljšanje in postavitev novih ciljev.
Ključne besede: vzdrževanje, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, anketa, indeks zadovoljstva odjemalcev, higieniki zadovoljstva, pospeševalci zadovoljstva, PE Vzdrževanje in energetika, CINKARNA Celje, d.d..
Objavljeno: 13.03.2009; Ogledov: 2385; Prenosov: 341
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

10.
MERJENJE ANGAŽIRANOSTI SODELAVCEV V IZBRANEM PODJETJU
Gordana Cvijanović, 2009, diplomsko delo

Opis: Zaposleni in sodelavci so edinstvena konkurenčna prednost vsakega podjetja. Njihova učinkovitost in angažiranost, torej pripravljenost za delo sta maksimalni, kadar so zadovoljni. Zadovoljni sodelavci pa soustvarjajo uspešna podjetja. Namen tega diplomskega dela je, prikazati zadovoljstvo in angažiranost zaposlenih in vodij področja v izbranem podjetju na treh tržiščih – slovenskem, hrvaškem in bosansko-hercegovskem. Raziskava merjenja angažiranosti, ki smo jo v podjetju izvedli prvič, je pokazala, da nezadovoljstvo sodelavcev povzroča nezadostna komunikacija v podjetju. Zaradi pomanjkanja informacij so vodje področja do novega vodstva podjetja in smeri razvoja nezaupljive. V diplomski nalogi smo podrobneje opredelili pojem organizacijske klime in njenega vpliva na podjetje. Odgovorili smo na vprašanji: »Kolikšna je angažiranost v slovenskem podjetju - med vodjami področja in v primerjavi z zaposlenimi?« in »Kateri dejavniki v največji meri vplivajo na (ne)zadovoljstvo vodij področja, ki delujejo v Sloveniji?«. Glede na rezultat raziskave smo v zaključnem delu naloge podali tudi nekaj predlogov za izboljšanje.
Ključne besede: - Organizacijska klima - Zadovoljstvo sodelavcev - Indeks angažiranosti sodelavcev - Komunikacija
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 1545; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (630,81 KB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici