SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VREDNOSTNA ANALIZA SPLETNE TRGOVINE S PRAKTIČNIM PRIMEROM
Petra Trafela, 2011, diplomsko delo

Opis: Globalni procesi zmanjšujejo časovne in prostorske razdalje in povzročajo vedno večjo soodvisnost sveta. Pri tem je najbolj pomemben medij ravno internet, ki nam omogoča elektronsko poslovanje. V diplomski nalogi smo se osredotočili na pojav in delovanje spletnih trgovin. Dandanes je prodaja, tudi preko spleta, bolj zahtevna kot kadarkoli prej, saj se vedno več željnih tržnega deleža bori za vsakega kupca posebej. Ta si poleg nakupa proizvoda oz. storitve, želi tudi dodano vrednost, ki jo dobimo z razvijanjem novih funkcij proizvoda/storitve. Izhodiščni cilj je bil predstaviti management vrednosti in metodologijo, s katero smo se lotili našega problema, kako povečati vrednost ter znižati stroške spletne trgovine. Opravili smo primerjalno analizo dveh podobnih spletnih trgovin in z zbiranjem podatkov pričeli z vrednostno analizo spletne trgovine, ki zaostaja za konkurenco. Opravili smo funkcijsko in stroškovno analizo ter z metodami inženirstva vrednosti prišli do funkcij, ki bi vpeljane v proces, predstavljale spletni trgovini dodatno vrednost.
Ključne besede: Management vrednosti, vrednostna analiza, funkcijska analiza, inženirstvo vrednosti, spletno nakupovanje.
Objavljeno: 25.10.2011; Ogledov: 1773; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici