| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje prodaje v podjetju Delo prodaja d.d.
Katja Žnidaršič-Gundelj, 2013, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje je za podjetje zelo pomemben element v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje optimalno posluje. Podjetje in prodajni prostori morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem. Prav tako je pomembno imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih kupci želijo. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku. Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kvaliteto, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, Delo prodaja, d. d.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2013; Ogledov: 1862; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (731,32 KB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE ZA NOVI LASTNI PROGRAM V PODJETJU STILLES D.O.O.
Marko Groboljšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Proces marketinškega komuniciranja zajema vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja z namenom vzpostavitve komunikacije z obstoječimi in potencialnimi strankami, udeleženci v poslu. S tržnim ali marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča o svojem obstoju, lastnostih in prednostih posameznih storitev, s čimer želi kupce prepričati za nakup. Tržno komuniciranje je v poenostavljeni obliki torej informiranje, vplivanje in prepričevanje ciljne javnosti. Pri vsem tem pa moramo dobro poznati proces, kdo komu kaj sporoča, po kateri poti in s kakšnim učinkom. Vsak izdelek potrebuje učinkovit program marketinškega komuniciranja, ki zajema naslednjih šest stopenj: določitev ciljnega občinstva, določitev ciljev, oblikovanje sporočila, določitev proračuna, izbiranje promocijskega spleta in merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja. Med promocijski splet pa štejemo oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodaja ter neposredno trženje. V podjetju Stilles d. o. o., se zavedajo pomembnosti marketinškega komuniciranja, zato se za novi lastni program poslužujejo vseh petih orodij promocijskega spleta, daleč največ poudarka pa dajejo pospeševanju prodaje, in sicer oglaševanju na sejmih. Poleg tega dajejo čedalje večji pomen oglaševanju in odnosom z javnostmi. Pri slednjih se to opazi, saj je podoba podjetja v javnosti na visokem nivoju, blagovna znamka pa dobro prepoznavna.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, stilno pohištvo, Stilles, novi lastni program Memento.
Objavljeno v DKUM: 24.08.2011; Ogledov: 2194; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (5,45 MB)

3.
ČUSTVENI APELI V OGLAŠEVANJU NEPROFITNIH HUMANITARNIH ORGANIZACIJ
Katja Kunstek, 2010, diplomsko delo

Opis: Neprofitne humanitarne organizacije se morajo danes tako kot druga podjetja med seboj boriti za potrošnike oz. darovalce sredstev. Da bi to storile pa potrebujejo uspešne oglaševalske akcije in oglase, ki pritegnejo pozornost potrošnikov in v njih vzbudijo čustva, ki so povod za darovanje. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem neprofitne humanitarne organizacije, opredelili marketinško komuniciranje ter podali opredelitve oglaševanja. Predstavili smo oglaševanje humanitarnih organizacij ter na podlagi primerov prikazali in razložili uporabo čustvenih apelov. Teoretična znanja smo nato uporabili v praktičnem delu, kjer smo s pomočjo primerov opisali glavne značilnosti oglaševanja humanitarnih organizacij ter na podlagi anketnega vprašalnika naredili raziskavo o oglaševanju le-te. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti splošno mnenje prebivalcev Maribora o oglaševanju humanitarnih organizaci in vplivu čustvenih apelov na odločitve o darovanju sredstev v humanitarne namene. Na podlagi analize rezultatov lahko zaključimo, da je oglaševanje humanitarnih organizacij v Mariboru dobro sprejeto, in da imajo čustveni apeli velik vpliv na odločitve o darovanju. ki se skoraj v polovici primerov končajo z želeno reakcijo.
Ključne besede: neprofitne humanitarne organizacije, marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, čustveni apeli
Objavljeno v DKUM: 12.10.2010; Ogledov: 3059; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SCHIEDEL D.O.O., PREBOLD
Nataša Vogrinc, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je del marketinškega spleta, ki je v današnjih časih postaja vse bolj pomembno. Poleg odločitev o cenah, kvaliteti izdelkov in dosegljivosti izdelkov kupcu je potrebno razmisliti, kako te izdelke promovirati na čim bolj optimalen način. Tudi segment dimniških sistemov ne izostaja od tega, saj konkurenca postaja vse močnejša in kupci zahtevnejši. Potreben je učinkovit program marketinškega komuniciranja s ciljno javnostjo. V podjetju Schiedel d.o.o., Prebold se dobro zavedajo pomena marketinškega komuniciranja in v te namene skrbno načrtujejo svoje aktivnosti marketinškega komuniciranja ter se trudijo ohranjati dober odnos s ciljnimi javnostmi. Pretežen del marketinških aktivnosti namenjajo osebni prodaji, to kot najpomembnejši. V zadnjem času skrbijo tudi za povečano pospeševanje prodaje svojih izdelkov. S tem je usklajen tudi proračun, ki ga namenjajo osebni prodaji. Kar dve tretjini celotnega proračuna je namenjenega temu. Posebej pozorno gradijo in usposabljajo svojo prodajno ekipo. Prodajni zastopniki so stimulativno nagrajevani in izjemno motivirani za delo, ki ga opravljajo. Podoba podjetja v javnosti je na visokem nivoju in blagovna znamka Schiedel dobro prepoznavna, tudi na račun oglaševanja, ki je v podjetju prav tako zelo pomembno. Največ rezerv ima podjetje v neposrednem trženju, ki bi ga bilo v prihodnosti vredno bolje izkoristiti.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, ciljno občinstvo, cilji marketinškega komuniciranja, proračun, mediji, inštrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, prodajno osebje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, podjetje Schiedel d.o.o., Prebold, koncern Schiedel.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2009; Ogledov: 3390; Prenosov: 536
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici