| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOBILNA APLIKACIJA ZA VODENJE IN NADZOR AVTOŠOL
Damjan Vivod, 2015, diplomsko delo

Opis: Informacijska doba je s svojim napredkom prinesla na delovna mesta enormne spremembe v načinu dela in poenostavitvi le tega. Še vedno pa v Sloveniji obstajajo sektorji, ki so z zakonodajo omejeni, da bi sledili temu napredku, izboljšali poslovanje svojih podjetij in poenostavili njihovo vodenje. Primer takega sektorja je področje pridobivanja vozniškega izpita znotraj katerega so avtošole tiste, ki morajo z zakonsko določenim zastarelim načinom vodenja dnevnih razvidov voženj in evidenčnih kartonov vedno znova izpolnjevati ter vpisovati enake podatke. Takšno vpisovanje vedno znova podobnih podatkov za kandidata pred vsako vožnjo, ki je že v bazi strank se smatra kot potrata časa ter dodatno delo pri organiziranju in planiranju tako za inštruktorja vožnje kot lastnika oziroma direktorja avtošole. Mobilna aplikacija L#APP, predstavljena v nadaljevanju, odpravi zgoraj navedene probleme z enostavno uporabo in medsebojno sinhronizacijo z glavno podatkovno bazo, do katere imajo dostop vsi z administrativnimi pravicami. Tako lahko direktor preko spletne strani spremlja termine voženj, ki so jih inštruktorji vnesli na terenu.
Ključne besede: L#APP, mobilna aplikacija, avtošola, inštruktor, kandidat, varna vožnja.
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 1060; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

2.
Skupinska telesna vadba v nosečnosti
Ana Pogorevc, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja in opisuje skupinsko telesno vadbo v času nosečnosti. Namen diplomskega dela je predstaviti priporočila za varno telesno vadbo v nosečnosti in vlogo voditelja skupinske vadbe pri informiranju nosečnic. Izvedena je bila raziskava med nosečnicami, ki obiskujejo skupinsko vadbo. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh glavnih delov, in sicer iz teoretičnega in raziskovalnega. V teoretičnem delu so predstavljene anatomske in fiziološke spremembe v nosečnosti, telesne aktivnosti v nosečnosti ter skupinska telesna vadba, ki zajema pravila, napotke, vlogo voditelja in sestavo vadbene enote. Raziskovalni del nam podrobno predstavi analizirane podatke, dobljene iz anketnega vprašalnika, ki smo ga sestavili za potrebe diplomskega dela. V raziskavo je bilo vključenih 80 nosečnic. Vprašalnik je bil anonimen in neobvezen. Vseboval je 23 vprašanj, in sicer 20 vprašanj zaprtega tipa in 3 vprašanja odprtega tipa. Na podlagi analize pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da je 55 % nosečnic obiskovalo skupinsko telesno vadbo že pred zanositvijo. Nosečnice so mnenja, da je telesna aktivnost pomembna tako za zdravje matere kot njenega otroka.
Ključne besede: nosečnost, nosečnica, skupinska vadba v nosečnosti, šport, inštruktor, trening mišic medeničnega dna
Objavljeno: 08.08.2012; Ogledov: 2368; Prenosov: 785
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

3.
4.
IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU
Danijela Leskovec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo prikazali izobraževanje in usposabljanje zaposlenih v podjetju Hidria Rotomatika d.o.o. in pripravili inštruktorski sistem izobraževanja zaposlenih za potrebe podjetja. Inštruktorski sistem izobraževanja je namenjen uvajanju novozaposlenih direktnih delavcev in zaposlenim, ki se vrnejo iz daljše odsotnosti z dela ter zaposlenim, da strokovno rastejo in dosegajo boljše rezultate dela. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnih osnovah s pomočjo obstoječe literature poskušamo povzeti vsebino, ki obravnava izobraževanje in usposabljanje zaposlenih. Raziskovalni del diplomske naloge temelji na zastavljenih vprašanjih. Predstavili smo, kako poteka izobraževanje in usposabljanje v podjetju. V nadaljevanju je opisan potek inštruktorskega sistema izobraževanja: kateri so glavni cilji, komu je namenjen, kdo je lahko inštruktor in njegove naloge, kako bo potekal izbor in usposabljanje inštruktorjev, kdo izbira učne vsebine in kako se pripravi učno gradivo ter kdo vodi matriko usposobljenosti. V podjetju Hidria Rotomatika d.o.o. je temeljni namen izobraževanja zaposlenih, da imajo usposobljene zaposlene, ki so sposobni dosegati cilje podjetja in s svojim delom prispevali k uspešnosti podjetja. Podjetje izvaja načrtovanje izobraževanj po določenem postopku in vključuje vse stopnje izobraževalnega cikla. Zaposlene spodbujajo k stalnemu izobraževanju na vseh nivojih. Podjetje z uvedbo inštruktorskega sistema izobraževanja zaposlenih izboljša kakovost in količino svojih proizvodov ter storitev, kar pa dolgoročno pripomore k večji konkurenčnosti in delovni uspešnosti zaposlenih in podjetja.
Ključne besede: inštruktor, inštruktorstvo, izobraževanje in usposabljanje, kurikulum
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 5268; Prenosov: 1100
.pdf Celotno besedilo (354,26 KB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici