| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VKLJUČEVANJE IMPROVIZIRANIH LUTK V VSAKDANJE DELO V VRTCU
Špela Arh, 2012, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge je na podlagi strokovne literature opredeljena igra in njen pomen v otrokovem razvoju. V nadaljevanju je predstavljena lutka, njena vloga pri otroški igri ter njena povezanost s kurikulumom. V zadnjem delu pa so predstavljene improvizirane lutke ter njihova vsakdanja uporaba v vrtcu z otroki. Namen praktičnega dela je bila uporaba improviziranih lutk v vzgojno- izobraževalnem procesu. Ta del diplomske naloge nazorno prikazuje priprave lutkovnih zaposlitev. Predstavljene so priprave za izvajanje lutkovne dejavnosti z natančno zastavljenimi cilji, potekom dela, kakor tudi z evalvacijo. Dodan je tudi slikovni material, ki je nastal ob izvajanju dejavnosti v Vrtcu Leskovec pri Krškem, v starostni skupini 3-6 let. Projekt je zajemal pet priprav, v katere so bila vključena vsa vzgojna področja iz Kurikula. Izvajanje dejavnosti je potekalo štiri tedne. Otroci so zavzeto in z zanimanjem sodelovali v vseh načrtovanih dejavnostih, ki smo jih pripravili. Pri tem smo jih spodbujali, upoštevali njihove interese, sposobnosti, jih usmerjali in pomagali pri uresničitvi njihovih idej in želja. S projektom smo dosegli namen ter na podlagi različnih improviziranih lutk izvedli različne aktivnosti in zaposlitve. Otrokom smo ponudili prijetno izkušnjo ob igri z improviziranimi lutkami.
Ključne besede: Predšolski otrok, igra, lutke, lutkovne tehnike, lutke in kurikulum, improvizirane lutke.
Objavljeno v DKUM: 13.06.2012; Ogledov: 2020; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (6,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici