SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 63
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
KORISTI UVEDBE REŠITVE NAVISION, NA PRIMERU PODJETJA INTEGRAL LENDAVA D.D.
Andrej Čeh, 2009, diplomsko delo

Opis: Uvedba celovite rešitve je za podjetja velik finančni zalogaj in lahko traja več mesecev ali celo več let. Zagotovo so cilji vsakega podjetja, ki pristopi k projektu koristi, ki bi morale biti ob zaključku projekta večje od stroškov, ki so bili potrebni za izvedbo projekta. Podjetja z investicijami v informacijske sisteme pričakujejo večjo konkurenčnost, nižje stroške dela, optimalnejši poslovni proces, izboljšanje kakovosti, zagotavljanje potrebnih informacij vodstvu, itn. V želji za uspehom pa premalo upoštevajo dejavnike, ki so ključnega pomena za uspešno izvedbo implementacije. Med pomembnejše ključne dejavnike uvajanja uvrščamo podporo vodstva, prenovo poslovnih procesov, ustreznost strojne opreme, izobraževanje, vključevanje končnih uporabnikov, hitro implementacijo. Celotni projekt je lahko hitro ogrožen, če se pojavijo težave le na enem od navedenih področij. Navedeni dejavni so bili ključnega pomena tudi pri uvedbi rešitve Navision v podjetje Integral. Kritična točka pri uvedbi rešitve v Integralu je bila neodločnost vodstva, ki je skoraj ogrozilo ves projekt le kak teden pred pričetkom produkcije. Rezultat raziskave o uvedbi ERP rešitev v podjetju Integral je pokazal, da so koristi večje od vložka. Koristi so prikazane po področjih in z različnimi metodami. Glede na koristi je zagotovo ena izmed pomanjkljivosti uvedbe ta, da se implementacija ni zgodila že prej.
Ključne besede: ERP, Microsoft Dynamics NAV, implementacija, koristi uvedbe, ključni dejavniki, stroški uvedbe, Integral Lendava d.d.
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2428; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

5.
UPORABA WORKFLOW FOUNDATION IN XAML ZA IMPLEMENTACIJO DELOVNIH TOKOV
Matej Korat, 2009, diplomsko delo

Opis: Sleherna uspešna organizacija lahko svoja opravila opiše z dobro definiranimi poslovnimi procesi. Da bi te poslovne procese tudi računalniško podprli, potrebujemo dobro ogrodje, ki omogoča posnemanje teh poslovnih procesov in implementacijo delovnih tokov, okrog katerih nato gradimo aplikacije in tako poenostavimo ali celo avtomatiziramo postopke v organizaciji. S tem problemom se ukvarja Microsoftova tehnologija imenovana Workflow Foundation, ki je del ogrodja .NET Framework 3.5. V nalogi smo predstavili tehnologijo, načine razvoja in implementacije delovnih tokov, njihovo uporabo in različne načine gostovanja.
Ključne besede: Workflow Foundation, XAML, delovni tok, .NET Framework, implementacija, gostovanje
Objavljeno: 24.04.2009; Ogledov: 1856; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

6.
NELINEARNI PRISTOP K REGULACIJI PRETVORNIKA NAVZDOL Z UPORABO POLJA PROGRAMIRLJIVIH LOGIČNIH VRAT
Mitja Truntič, 2009, doktorska disertacija

Opis: V nalogi je predstavljena izvedba napetostne regulacije pretvornika navzdol z regulatorjem stanj podprtim s sistemom mehke logike. Regulacija je izvedena v programirljivem vezju FPGA (Fields Programmable Gate Array). Parametri regulatorja z mehko logiko se nastavljajo z genetskim algoritmom glede na želen dinamični odziv napetostno reguliranega pretvornika navzdol. Podan nelinearni pristop k regulaciji pretvornika navzdol je bil najprej preskušen na simulacijskem vezju, izdelanem v programskem paketu MATLAB/SIMULINK. Rezultati simulacij so potrdili, da se je s spremenljivo nastavitvijo ojačanj regulatorja stanj možno približati želenemu dinamičnemu odzivu napetostno reguliranega pretvornika navzdol, glede na fizikalne omejitve delovanja pretvornika ter zmožnosti regulatorja. Na osnovi dobljenih rezultatov iz simulacij je bilo izdelano eksperimentalno vezje, na katerem je bila preverjena nelinearna regulacija napetosti pretvornika navzdol. Regulator z ostalimi potrebnimi enotami za zajemanje digitalnih signalov iz analogno-digitalnega pretvornika ter generiranje pulznoširinskih signalov so izvedeni v programirljivem vezju FPGA. Celoten regulacijski algoritem se izračuna v 60ns, kar omogoča izvajanje v realnem času. Stikalna frekvenca napetostno reguliranega DC-DC pretvornika navzdol znaša 200KHz.
Ključne besede: pretvornik navzdol, regulator stanja, FPGA implementacija, nelinearno vodenje, mehka logika in genetski algoritmi
Objavljeno: 07.04.2009; Ogledov: 2311; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (3,85 MB)

7.
UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI (CRM) V PODJETJU GORENJE, d.d. S POUDARKOM NA LOGISTIČNIH STORITVAH
Tadej Rojko, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstavitev sistema upravljanja odnosov s strankami oz. CRM, ki v središče poslovanja podjetja postavlja kupce ter njihove želje in potrebe. Delovanje CRM je tudi predstavljeno na primeru podjetja Gorenje, d.d. V uvodu diplomskega dela sem predstavil obravnavano problematiko, namen in cilje diplomskega dela. V drugem delu sem se osredotočil na razliko med komuniciranjem s strankami nekoč in danes ter predstavil sestavo CRM. Tretje poglavje je namenjeno predstavitvi samega CRM sistema. Osredotočil sem se na dejavnike, ki spodbujajo potrebo po uvajanju CRM ter na načela, ki so potrebna in bi se naj upoštevala pri uvedbi CRM sistema. Prav tako sem predstavil korake, katerih bi se morali držati za uspešno implementacijo CRM. V tem poglavju sem se dotaknil tudi arhitekture CRM in poslovnega cikla CRM. V četrtem poglavju sem na teoretični bazi prikazal, kako se CRM uvaja v podjetje ter kakšne so njegove koristi in cilji pri tej uvedbi. Prav tako sem se dotaknil ovir, ki jih lahko pričakujemo pri uvajanju CRM sistema v podjetje. Peto poglavje predstavlja praktični del. Najprej sem predstavil podjetje Gorenje, d.d., njegovo dejavnost, prednosti in cilje, ki si jih je podjetje zadalo. Prikazal sem tudi, kako sistem CRM deluje v samem podjetju.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami - CRM, dobičkonosnost, implementacija, trženje, poslovni cikel CRM, elektronska pošta, komuniciranje s potrošniki, Gorenje, d.d.
Objavljeno: 02.03.2010; Ogledov: 4597; Prenosov: 1180
.pdf Celotno besedilo (6,41 MB)

8.
UVAJANJE REŠITVE SAP V PODJETJE PERUTNINA PTUJ D.D.
Tamara Horvat, 2009, diplomsko delo

Opis: Prenova informacijskega sistema ne pomeni samo nakup nove strojne opreme in nove rešitve ERP. Taka prenova mora upoštevati predvsem zadovoljevanje vidika poslovnih potreb, poslovnih procesov, učinkov na poslovanje ter ne nazadnje tudi sposobnosti zaposlenih ter vplivov na zaposlene. Zaradi tega je prenova informacijskega sistema ena zahtevnejših nalog, ki se jih organizacije lotevajo. Pristop k prenovi informacijskega sistema mora tako upoštevati strateške usmeritve poslovanja organizacije. Ko organizacije ocenjujejo produkt, morajo biti pozorne na to, da sistem ERP že v osnovi pokriva čim širšo paleto dejavnosti, da vsebuje čim več funkcionalnosti, da je čim bolje parametriziran, da ga lahko sočasno uporabljajo uporabniki, ki govorijo in razumejo različne jezike, ter da deluje na sodobnih vse bolj odprtih tehnologijah in bazah podatkov. Ker pa tako s stališča tehnologije kot potreb ne vedo z gotovostjo, kaj prinaša prihodnost, je bistvenega pomena, da je sistem ERP prilagodljiv in povezan z drugimi produkti in tehnologijami. Pomembne pa so tudi ustrezna lokalizirana pomoč, dokumentacija in podpora. V septembru 2008 se je za uvedbo rešitve SAP ERP odločila tudi Perutnina Ptuj d.d. Gre za največje mesnopredelovalno podjetje v Sloveniji, ki širi svoje poslovanje tudi v tujino. Perutnina Ptuj je zraven rešitve SAP potrebovala tudi rešitev MyMEAT za podporo procesni proizvodnji. Odločitev o uvedbi je bila težka, zahtevala je precej časa in nekaj let priprav, da so popisali vse procese in se pripravili na uvedbo. S pripravo projekta uvedbe informacijskega sistema se je začelo obilo delavnic. Ker podjetje širi svoje poslovanje tudi v tujino, bo uvedba sistema trajala dobri dve leti in pol. V tem delu dajemo poudarek uvedbi rešitve SAP v podjetje Perutnina Ptuj d.d. Opisali smo celoten potek izbire, uvedbe in predstavili cilje, ki si jih podjetje z uvedbo rešitve SAP želi doseči.
Ključne besede: Ključne besede: ERP rešitev, uvajanje, implementacija, SAP ERP, metodologija ASAP, moduli, podjetje Perutnina Ptuj, MRP, kritični dejavniki uspeha, MyMEAT, izbira ERP rešitev, Roll-out, dobra praksa
Objavljeno: 16.10.2009; Ogledov: 3184; Prenosov: 689
.pdf Celotno besedilo (876,84 KB)

9.
IMPLEMENTACIJA IZBRANIH MEDNARODNIH INKRIMINACIJ V SLOVENSKI PRAVNI RED
Ines Antolinc, 2009, diplomsko delo

Opis: Republika Slovenija je z osamosvojitvijo ter vstopom v mednarodne institucije nase prevzela tudi obveznost, da bo svojo zakonodajo prilagodila ureditvi, ki izhaja iz mednarodnopravnih aktov. V pričujočem diplomskem delu sem skušala na kratko prikazati uspešnost ali neuspešnost izpolnjevanja omenjene obveznosti s strani Republike Slovenije in oceniti skladnost slovenskega (kazenskega) prava z izbranimi mednarodnimi inkriminacijami, uzakonjenimi v različnih univerzalnih in regionalnih mednarodnopravnih dokumetih. Uvodoma vzpostavljam povezavo med mednarodnim pravom, mednarodnim varstvom človekovih pravic, kazensko odgovornostjo posameznika in notranjim pravom posameznih držav z namenom bralca seznaniti z nekaterimi pomembnimi dosežki sodobnega mednarodnega (kazenskega) prava. Diplomsko delo je vsebinsko razdeljeno na dva dela. V prvem delu opredeljujem teoretično problematičen pojem mednarodnih hudodelstev in mednarodnih zločinov ter njihovo še vedno nedorečeno delitev. Nadalje zaradi razumevanja implementacije mednarodnopravnih pravil v nacionalne zakonodajne sisteme obravnavam razmerje tako med mednarodnim in nacionalnim pravom kot med nacionalnim in mednarodnim kazenskim pravom, saj je eden izmed temeljnih problemov pri slednjem kot posebni pravni disciplini v nastajanju vprašanje, ali in kako se norme mednarodnega kazenskega prava uveljavljajo v domačem pravu in v pravni praksi držav članic globalne ali regionalnih mednarodnih skupnosti. Mednje sodi tudi Republika Slovenija. V drugem delu obravnavam šest izbranih mednarodnih hudodelstev in mednarodnih zločinov (genocid, mučenje in sorodna ravnanja, nezakonit promet z mamili in psihotropnimi substancami, ogrožanje mednarodne varnosti zračnega prometa, pranje denarja in ogrožanje okolja) z vidika njihove prepovedi v pomembnejših univerzalnih in regionalnih mednarodnopravnih aktih. Ob koncu vsakega podpoglavja pa kot najpomembnejše analiziram in primerjam vsebino inkriminacij v slovenskem pravnem redu (predvsem v novem Kazenskem zakoniku (KZ-1)) in ugotavljam njihovo skladnost s prej omenjenimi mednarodnimi inkriminacijami.
Ključne besede: mednarodna hudodelstva, mednarodnopravni akti, nacionalna implementacija, genocid, mučenje, nezakonita proizvodnja in promet z mamili, ogrožanje mednarodne varnosti zračnega prometa, pranje denarja, ogrožanje okolja, Kazenski zakonik (KZ-1)
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2325; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (853,92 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici