1. SNOVANJE KORPORATIVNE IN IZDELČNE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PTUJSKE KLETIMihael Cajnko, 2010, diplomsko delo Opis: Celostna grafična podoba je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Uspešen in učinkovit simbolni identitetni sistem organizacije temelji na strateško načrtovani in oblikovani realni identiteti organizacije. Ker si zunanji opazovalec na podlagi simbolnega identitetnega sistema ustvarja imidž o organizaciji, simbolni identitetni sistem predstavlja kritično vez med zunanjim opazovalcem in realno identiteto organizacije. Le kadar organizacija s svojim simbolnim identitetnim sistemom nepopačeno komunicira svojo realno identiteto in le kadar zunanji opazovalci komunicirane informacije interpretirajo na tak način, kot to organizacija želi, lahko govorimo o uspešnem prenosu informacije o identiteti organizacije do zunanjega opazovalca. Imidži, ki niso odsev realne identitete organizacije so kratkoročne narave saj na dolgi rok identiteta organizacije in njen imidž težita k ravnovesju. Uspešni in učinkoviti simbolni identitetni sistemi v katere spadajo tudi celostne grafične podobe organizacij morajo biti del tega ravnovesja.
Diplomsko delo predstavlja projekt snovanja korporativne in izdelčne celostne grafične podobe Ptujske kleti. V skladu s teoretičnimi izhodišči na praktičnem primeru predstavlja celoten proces dela, ki zajema stopnje od raziskovalne faze pa vse do predstavitve konkretnih oblikovalskih zasnov primarnih in sekundarnih elementov obeh grafičnih podob. Ključne besede: celostna grafična podoba, korporativna celostna grafična podoba, izdelčna celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem organizacije, imidž organizacije, poslanstvo organizacije, vizija organizacije, filozofija organizacije, politika znamke, znamka izdelka, blagovna znamka, pozicijsko geslo, simbol in logotip, Ptujska klet, Pullus, vino, vinski trg. Objavljeno v DKUM: 19.08.2010; Ogledov: 3196; Prenosov: 304
Celotno besedilo (6,30 MB) |
2. PODOBA PODJETJA PANVITA IN NJENIH BLAGOVNIH ZNAMK PRI UPORABNIKIHDani Smej, 2009, diplomsko delo Opis: Podoba (imidž) je ena izmed najpomembnejših stvari, za katero mora skrbeti podjetje. Podoba izraža sliko, ki si jo javnost ustvari o neki organizaciji. Podoba podjetja sicer v sebi nosi neko značilnost trajnosti in stabilnosti, vendar je vseeno možno nanjo vplivati in jo na ta način spreminjati (na slabše ali na boljše). Zato je pomembno, da podjetje skrbno izbira sredstva komuniciranja, s katerimi vpliva na podobo podjetja in podobo lastne blagovne znamke.
V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavil in povzel ugotovitve in spoznanja, tako slovenskih kot tudi tujih avtorjev na področju podobe podjetja.
Praktični del je bil namenjen raziskavi dejanskega stanja podobe podjetja Panvita, kot ga vidijo uporabniki. V ta namen sem izvedel anketni vprašalnik, da bi si zagotovil čim boljše in kvalitetnejše podatke.
Zaključek samega diplomskega dela pa je bil namenjen prikazu rezultatov anketnega vprašalnika in predlogom, ki so izhajali iz ugotovitev raziskave. Ključne besede: Ključne besede: podoba (imidž), blagovna znamka, podjetje Panvita, uporabniki, organizacije, raziskava, predlogi, ugotovitve. Objavljeno v DKUM: 21.05.2010; Ogledov: 4771; Prenosov: 274
Celotno besedilo (1,20 MB) |
3. CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAKTomaž Ramšak, 2009, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak.
Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Ključne besede: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe. Objavljeno v DKUM: 08.07.2009; Ogledov: 4758; Prenosov: 869
Celotno besedilo (1,37 MB) |