| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIVI RAČUNALNIŠKIH IGER NA PROCES UČENJA MODELIRANJA POSLOVNIH PROCESOV: REŠEVANJE POSLOVNIH PROBLEMOV V SIMULACIJAH Z ZNANJI IN METODAMI IGRALCA RAČUNALNIŠKIH IGER
Rok Štucin, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema temo računalniških iger in njihov vpliv na proces učenja modeliranja poslovnih procesov. Ker je to področje izredno obsežno, saj je zaradi relativno zanimivih področji, v zadnjih letih postalo predmet raznih teorij in raziskav, smo se odločili, da temo te diplomske naloge bolje usmerimo. To diplomsko delo se tako, v okvirju teme računalniških iger in njihovih vplivov na učenje modeliranja poslovnih procesov, ukvarja z vprašanjem simulatorjev in reševanja poslovnih problemov s pomočjo znanja igralcev računalniških iger. Namen je prikazati sposobnosti in delo igralcev računalniških iger, ki skozi opravljanje nalog v svojem svetu, lahko pridobijo sposobnosti, ki bi ob primerni uporabi lahko koristile nekemu podjetju. Osnovo našemu delu so predstavljale ugotovitve in raziskave na temo igrificiranja in uporabe tehnik računalniških iger, kot orodje spodbujanja produktivnosti dela, ki jih je moč poiskati na svetovnem spletu. Postavili smo si dve hipotezi, ki sta nam predstavljali dva glavna problema našega diplomskega dela. Prva hipoteza, se nanaša na problem prenosljivosti znanj iz področja računalniških iger v poslovni svet. Na podlagi raziskav na temo znanj in sposobnosti igralcev računalniških iger je razvidno, da določena znanja obstajajo, ključno vprašanje pa še vedno ostaja moč prenosa le-teh. Zaradi težav pri izvajanju raziskovalnega dela in rezultatov, ki smo jih pridobili z izvajanjem ankete, smo morali Hipotezo 1 zavrniti, saj ni bilo zaznati kakršnega koli pozitivnega učinka, ki bi jih te sposobnosti prinesle. Druga hipoteza tega diplomskega dela se je nanašala na reševanje poslovnih problemov, z znanji igralcev računalniških iger v okolju poslovne simulacije (poslovne igre INNOV-8). Teorija je predstavljala možnosti, da sposobnosti igralcev računalniških iger privedejo do različnih rešitev nalog, katere smo po opravljeni raziskavi želeli primerjati. Ponovno smo imeli težavo z izvedbo raziskave, katera bi to teorijo potrdila. Glede na podatke, ki smo jih prejeli skozi anketo, smo Hipotezo 2 ob koncu diplomskega dela, bili primorani zavrniti. Za konec diplomskega dela, smo se zavezali, da tega problema ne bomo opustili, četudi nas je do trenutnih zaključkov privedel splet okoliščin, katerega nismo uspeli predvideti. Obenem ostajamo mnenja, da sta sveta računalniških iger in poslovanja v osnovi tako podobna, da bomo v prihodnosti opazili veliko pretoka idej, iz enega sveta, v drugega.
Ključne besede: igričar, prenos znanja, računalniške igre, poslovanje, simulacije
Objavljeno: 13.09.2012; Ogledov: 1018; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici